Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ gamle graver.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2006 15:02
- 18
- Kjønn (valgfri): kjærring
- Lokalisering: akershus
gamle graver.
hva skjer hvis man graver opp og ødelegger gamle graver og kirkegård?jeg lurer bare,skal snart på en sånn plass og syns det er skummelt der med gamle gravkors og knokler fra mennesker.
Antall ord: 36
lellan
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2008 21:59
- 16
- Blitt takket: 8 ganger
Re: gamle graver.
Det skjer jo hele tida på alle kirkegårder vet du. Gamle graver må vike for nye etter et visst antall år. Ikke noe spesielt skummelt med det. Om det finnes gjengangere ligger de neppe i sine graver uansett.
Det som er mer skummelt for de som jobber som gravere på kirkegårder er nok det at det i en periode ble praksis å pakke de døde inn i plast for å hindre avrenning ned i grunnen. Som man ser i ettertid hindrer jo også plasten den naturlige nedbryting - slik at graverne får noen svært ubehagelige opplevelser når de skal sanere disse gravstedene.
Det som er mer skummelt for de som jobber som gravere på kirkegårder er nok det at det i en periode ble praksis å pakke de døde inn i plast for å hindre avrenning ned i grunnen. Som man ser i ettertid hindrer jo også plasten den naturlige nedbryting - slik at graverne får noen svært ubehagelige opplevelser når de skal sanere disse gravstedene.
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Jun 2009 00:56
- 15
- Kjønn (valgfri): Hufsitufsen
- Lokalisering: Skauen
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
- Kjønn:
Re: gamle graver.
Vel, man skal jo ha respekt for de døde, om det blir begått vandalisme og/eller lignende på gamle graver så kan det sette igang ganske mye. og andre ganger skjer det ikke en dritt (om man ser på der spirituelt eller paranormalt). Og SUPRISE! ikke alle går over til "den andre siden" selv om de har vært begravd i flere år, men det er ikke menga "hvileløse" som "binnder" seg til gravene sinde. jeg har opplevd mer paranormal aktivitet hjemme på do, enn på de kirkegårene jeg har vært på. så om du tenker på "kommer jeg til å se noe?" eller "Kommer de og tar meg :mozilla_surprised: ?" så srry, om jeg skuffer deg. Meeeeen trukke det kommer til å skje overdrevent mye.
Antall ord: 130
Barbēlō
I suffered, I learned, I changed.
I suffered, I learned, I changed.
Hide post links |