I dag tidlig "våkna" jeg til at jeg ikke klarte å røre meg. Ikke åpne øynene en gang.
Det føltes som om jeg var delvis våken og delvis i søvn på en måte. Jeg prøvde hardt å bevege meg, men det gikk ikke gitt, kjentes ut som jeg var for veik til å bevege meg om dere skjønner.. Jeg tror jeg klarte å røre fingrene men ikke noe mer, og det var ganske slitsomt, tro det eller ei. Så hørte jeg lyder, vet ikke helt hva det var og jeg tenkte ikke noe særlig på det da.
Når jeg tenker på det nå så må jeg le litt, men det var utrolig skummelt der og da!
Hva kan det ha vært?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ What?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Feb 2009 09:34
- 15
- Kjønn (valgfri): ..
- Blitt takket: 1 gang
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Re: What?
Devil skrev:I dag tidlig "våkna" jeg til at jeg ikke klarte å røre meg. Ikke åpne øynene en gang.
Det føltes som om jeg var delvis våken og delvis i søvn på en måte. Jeg prøvde hardt å bevege meg, men det gikk ikke gitt, kjentes ut som jeg var for veik til å bevege meg om dere skjønner.. Jeg tror jeg klarte å røre fingrene men ikke noe mer, og det var ganske slitsomt, tro det eller ei. Så hørte jeg lyder, vet ikke helt hva det var og jeg tenkte ikke noe særlig på det da.
Når jeg tenker på det nå så må jeg le litt, men det var utrolig skummelt der og da!
Hva kan det ha vært?
Heisann, og velkommen hit
Det du opplevde var nok det som kalles søvnparalyse, står litt om det her http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8vnparalyse
Antall ord: 160
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Feb 2009 09:34
- 15
- Kjønn (valgfri): ..
- Blitt takket: 1 gang
Re: What?
Takker.
Men en ting som er litt rart da, er at jeg drømte at ei venninne hadde en pose med kokain, og så tok hun litt og effekten av den var visst at man først forsvant i en slags paralyse ellernoe og så kom man tilbake og ble helt surrete. Jeg nekta å ta, og det neste jeg husker er den søvnparalysen.. Høhø
Men en ting som er litt rart da, er at jeg drømte at ei venninne hadde en pose med kokain, og så tok hun litt og effekten av den var visst at man først forsvant i en slags paralyse ellernoe og så kom man tilbake og ble helt surrete. Jeg nekta å ta, og det neste jeg husker er den søvnparalysen.. Høhø
Antall ord: 66
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |