Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderånd som trer fram i drømmer?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Linda-H
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jun 2009 22:54
15

ånd som trer fram i drømmer?

Innlegg av Linda-H »

For å ta det fra begynnelsen... Fra jeg var veldig liten, rundt 3år har jeg vært veldig motakelig.
Jeg har lekt med min avdøde bestefar som døde før jeg ble født, og jeg kjente han igjen på bilder senere og sa at han har jeg lekt med på rommet mitt.
Bestefar var der til min farmor døde. (kanskje han ventet på henne?)

Jeg og Mamma så også en mannsfigur i vinduet da vi var utendørs, vi trodde det var Pappa. Men han hadde ikke engang vært i det rommet..

I huset har det vært mye aktivitet. Mamma og Pappa har hørt ting som om at alle møblene flytter på seg, når de går og ser er det helt stille. samme med at noen går ned trappen, den knirker. men ingen er der. Mamma fikk "renset" huset en gang i tiden med å be en slags bønn i alle rom.

Men for et par mnd siden så satt jeg i sofaen mens mamma sto midt på gulvet, dabokstavelig talt "hoppet" en liten keramikk krukke fra vedovnen (den er ikke i bruk) og ut på gulvet.. senere var det en pynte gjenstand på bordet som bare falt overende. den har veldig stor og flat bunn å stå på. så synes det var litt rart..

Jeg har nå flyttet ut, men på soverommet her synes jeg stemningen er litt tung. Det begynte når jeg sov alene uten min samboer at noe jeg ikke kunne se holdt meg fast i sengen. jeg klarte ingenting, ikke lee på meg eller si noe før jeg endelig klarte og våkne. jeg ser hele rommet men ikke noe annet.
Dette skjedde 2-3 ganger, den ene gangen så jeg han stod i døråpningen. bare som en mørk skikkelse.

Så skjedde det da jeg ikke sov alene også. Da løftet "det" meg opp fra gulvet, jeg visste at samboeren min lå vedsiden av meg så jeg prøvde alt jeg kunne for å lage lyd så han kunne vekke meg. og guess what, det funka!

Men nå har også han fått han inn i drømmene sine, han drømte at jeg ble holdt fast i bunn av trappa. Da ropte han at han skulle la meg være i fred.
Neste gang så "skrek" det i drømmen hans sånn skikkelig høyt og ekkelt helt til han våknet.

Dette begynner å bli litt for mye merkelige greier for min del.. jeg sover IKKE alene her lenger, det tør jeg ikke. Hva kan dette være?
I 1etg her vi bor så bor det en som er alkoholiker. han har ikke vært hjemme på et par uker og vi har ikke vært "plaget" når vi har sovet. sammenheng?

Jeg kunne kanskje prøvd å se om jeg kunne ha utviklet det at jeg er veldig lett motakelig for ting. men hvordan?

Hilsen Jente 24.
Antall ord: 500

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links