Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserHåndavtrykk

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Kata90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 01 Jun 2009 14:56
14
Kjønn (valgfri): Jinte

Håndavtrykk

Innlegg av Kata90 »

Jeg trenger litt hjelp for å finne ut hva det her kan være for noe :!: Det her har skjedd meg to ganger nå at jeg har våknet med håndavtrykk på høyre lår :!: Første gang skremte det meg litt, fordi jeg hadde et barnehåndavtrykk (muligens et spedbarn) og et håndavtrykk til en person som har en litt større hånd enn meg.
Andre gang det skjedde var det bare et voksent håndavtrykk, og jeg slo meg til ro med at det ikke var noe farlig :!:

Men i dag slo det meg at på den tiden hvor jeg opplevde det for aller første gang så husker jeg at en kompis av meg (som jeg har fått kontakt me igjen først nå) fikk en dødfødt sønn på den tiden, og han savner han noe helt utrolig! :cry:


Hva kan være grunnen til at de håndavtrykkene har oppstått? :shock:
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TomasamoT
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 29 Jul 2009 13:03
14

Re: Håndavtrykk

Innlegg av TomasamoT »

Det kan være det barnet som ga avtrykket på låret ditt for at du skal bli kjerest med vennen din sån at du kan reinkarnere ungen som han savner så inderlig?
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kata90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 01 Jun 2009 14:56
14
Kjønn (valgfri): Jinte

Re: Håndavtrykk

Innlegg av Kata90 »

Hmm.. Jeg har dessverre mistet kontakten me denne gode vennen nå :( , han gikk dessverre tilbake til den jenta han fikk den lille gutten M.A med, som var dødfødt! :(
Det er en stund siden jeg våknet me håndavtrykk på låret nå, men jeg føler fortsatt at jeg har denne lille gutten M.A hos meg. :shock: Føler vi har en forbindelse til hverandre, så nå sku jeg egentlig likt å brukt evnene mine til å få kontakt me ham, men veit dessverre ikke hvordan jeg ska gå frem for å få det svaret jeg er ute etter, - nemlig hvorfor han er her hos meg osv :?: :? NOen som har noen forslag til hvordan jeg kan få kontakt:?: :?
Jeg har derimot våknet me merker på kroppen som kan ligne på ett foster i tidlig stadium - som på den tiden kunne være 5-6 uker gammelt. :?

Etter dette har jeg funnet ut at vennen min og kjæresten hans (foreldrene til lille M.A) venter en til. Da jeg fant ut av det ble jeg jo selvfølgelig glad på hans sine vegne, men allikevel utrolig lei meg. :( Samme natta drømte jeg om lille M.A, han satt på fanget mitt- og jeg hørte en liten guttestemme som sa til meg: slapp av mamma, lillebror kommer ikke til verden :shock: :mozilla_undecided:

Nå ønsker jeg egentlig ett "svar" på hvem han er, hvorfor han er her, hvilken forbindelse vi har hatt/har/kommer til å ha i fremtiden. Når jeg føler ham, når han meg ca til knærne og jeg merker en slags kjølig luft. Det er kunn i drømme jeg har sett ansiktet hans ordentlig :)
Antall ord: 282

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links