Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserHvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 11 Sep 2007 15:14
16
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av Metal maniac »

oi, det ble mye skriving her :P jeg fikk skummet over de rådene som ble lagt ut, og takk for dem :)

men faktisk så har jeg på en måte klart å dempe det hele ned selv... jeg lot frykten ta overhånd på den tiden, men fant ut at gjenferdene gjorde meg egentlig aldri noe.. ikke annet enn å bare "stå der". nå så ignorerer jeg det meste som skjer og det fungerer merkelig nok. før ble jo kommoden min flyttet på pluss at jeg kunne våkne av skritt på taket. men det er borte.
hun nede i kjelleren vil nok alltid være der for å plage meg litt, men det går helt greit. jeg er nesten aldri der nede uansett :P hun faktisk litt morsom av seg ^^

dessuten så bruker jeg sølvsmykke for å stenge ute energier (det er en visuell måte for meg å blokkere dem). så ja. ting går bra :)

men noe som er litt rart er at jeg fant en krystall i vinduskarmen her en dag. jeg kan ikke huske å ha sett den steinen før engang :P merkelig...
Antall ord: 184
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 11 Sep 2007 15:14
16
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av Metal maniac »

Astarte skrev:Prøver å spore innpå igjen ;)
Heksepusen skrev:Salvie skla være en efektiv metode å få beskyttet hus på. Den brenner man som røkelse.
Hvit salvie er den beste og den finner du sikker i en eller annen alternativ butikk på nett.
Godt råd! Ellers så fungerer jo havsalt i følge min erfaring. Har du prøvd å rett og slett be dem dra?
njaaa, jeg har ikke akkurat bedt de om å gå. men jeg ble faktisk ganske irritert på hun dama nede i kjelleren :P jeg skulle ta klesvasken også begynte hun å dytte meg på skuldra og maste om at jeg sulle gå. så jeg bare utbrøt i ren irritasjon: "jada jeg skal gå, slapp av! se, nå er jeg på vei ut. slutt å mas!". haha det var egentlig ganske morsomt, for jeg bruker jo å bli redd av ånder :P men jeg tror hun kanaliserte litt av sin egen frustrasjon av min tilstedeværelse :P

btw, hva er det med spøkelser å dukke opp på de merkeligste plasser? hun dama der viste seg for meg første gang ved å sitte på huk bak en rosa badebalje. det var rett og slett komisk :P jeg lo litt inne i meg.. og en gang så jeg konturene til en dame bak sofaen som bare er 3cm fra veggen. altså.. hvorfor akkurat der? og en annen gang begynte en soldat å inspisere skapet mitt, så da jeg så han så jeg bare rumpa hans stikke ut av skapdøra xD

men ja.. det spøkelset hvor jeg bare så konturene til, er ikke her lengre. og ikke soldaten heller. det er veldig deilig å slippe energiene deres, men litt ensom også..
Antall ord: 277
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av Heksepusen »

Det gleder meg og høre at du ser humoren i dette også.
Det er ikke alltid du trenger å be de gå, noen ganger så blir det slik som Heppe har skrevet før her at man finner en måte og leve sammen med dem på. en avtale som gjør det letter å takkle tingen.
Hvis de skulle bli for inpåsliten så er det jo bare og gi dem klar beskjed om at de er litt for nærgående men a det er greit at dem er der bare ikke så intenst.
Antall ord: 95
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links