Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserHvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 11 Sep 2007 15:14
16
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av Metal maniac »

Jeg vet det spøker hjemme hos meg. Det er ingen tvil: på soverommet mitt, kjelleren (selvfølgelig.. av en rar grunn storkoser spøkelser seg nede i kjellere eller loft), stuen, gangen.. ja, over alt egentlig (jeg bor i et gammelt hus hvor tyskerne brukte nabohuset som sykestue under 2.verdenskrig). Så, kommer poenget: hvordan kan jeg få mildnet, evt. fjernet de negative energiene og åndelige aktivitetene i huset? Jeg er møkka lei av mas fra spøkelsene og jeg blir sliten av all energien. Jeg bare håper det er en måte å få mildnet det på, uten å måtte tilkalle klarsynte indianere eller overenergiske djeveldrivere. Finnes det noe røkelse, bønner, gjenstander, krystaller e.l. dere kan anbefale meg?
Antall ord: 124
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av Heksepusen »

Salvie skla være en efektiv metode å få beskyttet hus på. Den brenner man som røkelse.
Hvit salvie er den beste og den finner du sikker i en eller annen alternativ butikk på nett.
Antall ord: 35
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av Konto avsluttet »

Litt pepper i krokene
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av helgemann »

Noen ord fra bibelen og Fader Vår. Funker veldig bra for meg. Fikk ordene lagt i munnen min, første gang jeg skulle gjøre det, av mine hjelpere på den ander siden.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 443
Startet: 03 Mai 2005 22:22
18
Blitt takket: 2 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av paraunormal »

Alt som måtte overbevise deg om at det du vil ha bort er borte, om det så måtte være å rope "fysj ånder, ha dere ut!", vil antakeligvis funke, så lenge du er overbevist.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av zind »

Skulle akkurat til å si det samme som paraunormal. Jeg har mest tro på at man tar saken i egne hender og sier at du rett og slett ikke tolererer at de holder på slik. Visualiser at du renser leiligheten/huset ditt med lys, og be de som ikke skal være der om å dra. som Paraunormal sier, det er viktig at du selv er overbevist. Ikke noe kjære mor ;) Ellers skal havsalt ha gode rensende egenskaper når det gjelder negativ energi, du kan strø litt havsalt i husets hjørner (kriker og kroker).

Steiner og krystaller kan også brukes, men de må programmeres og renses i seg selv de også. Bergkrystallen går for å være en stein som kan programmeres til det meste.
Den steinen som skiller seg ut er moldavitt, da den skal ha egenskapen å beskytte og holde negative energier borte (uten å måtte programmeres eller renses.) Det er en kraftig liten sak, og relativt dyr, men blir regnet av en del for å være den desidert sterkeste healingsteinen. Jeg har til og med vært borti de som syntes den er så heftig at de ikke en gang vil ta på moldavitten, hehe :)
Image
Antall ord: 198
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av Isan »

Stakkars stein ( ;) unnskyld, klarte ikke å dy meg). Alt trenger omsorg og omtanke.
Antall ord: 12
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WeAreRichardDawkins
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 29 Mai 2009 20:53
14

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av WeAreRichardDawkins »

Metal maniac skrev:Jeg vet det spøker hjemme hos meg. Det er ingen tvil: på soverommet mitt, kjelleren (selvfølgelig.. av en rar grunn storkoser spøkelser seg nede i kjellere eller loft), stuen, gangen.. ja, over alt egentlig (jeg bor i et gammelt hus hvor tyskerne brukte nabohuset som sykestue under 2.verdenskrig). Så, kommer poenget: hvordan kan jeg få mildnet, evt. fjernet de negative energiene og åndelige aktivitetene i huset? Jeg er møkka lei av mas fra spøkelsene og jeg blir sliten av all energien. Jeg bare håper det er en måte å få mildnet det på, uten å måtte tilkalle klarsynte indianere eller overenergiske djeveldrivere. Finnes det noe røkelse, bønner, gjenstander, krystaller e.l. dere kan anbefale meg?
Enten kan du se et par videoer av Richard Dawkins på youtube GRATIS eller så kan du betale et par tusen kroner til en synsk som kommer på besøk for å lure deg. Det er du som bestemmer om du skal holde på med dette tullet, enten kan du være i åndelige verden med gud og engler og de eller så kan du bevege deg inn i den ekte verdenen.
Antall ord: 198

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av helgemann »

WeAreRichardDawkins skrev:
Metal maniac skrev:Jeg vet det spøker hjemme hos meg. Det er ingen tvil: på soverommet mitt, kjelleren (selvfølgelig.. av en rar grunn storkoser spøkelser seg nede i kjellere eller loft), stuen, gangen.. ja, over alt egentlig (jeg bor i et gammelt hus hvor tyskerne brukte nabohuset som sykestue under 2.verdenskrig). Så, kommer poenget: hvordan kan jeg få mildnet, evt. fjernet de negative energiene og åndelige aktivitetene i huset? Jeg er møkka lei av mas fra spøkelsene og jeg blir sliten av all energien. Jeg bare håper det er en måte å få mildnet det på, uten å måtte tilkalle klarsynte indianere eller overenergiske djeveldrivere. Finnes det noe røkelse, bønner, gjenstander, krystaller e.l. dere kan anbefale meg?
Enten kan du se et par videoer av Richard Dawkins på youtube GRATIS eller så kan du betale et par tusen kroner til en synsk som kommer på besøk for å lure deg. Det er du som bestemmer om du skal holde på med dette tullet, enten kan du være i åndelige verden med gud og engler og de eller så kan du bevege deg inn i den ekte verdenen.
Tar ikke betalt jeg, og ikke lurer jeg deg heller!! :lol:

Hva er forskjell på den ekte verden og den åndelige? Du har jo både engler og ånder rundt deg hele tiden. Eller er du kanskje av den art, som er sjølhjulpen? ;)
Antall ord: 243

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av Kimbara »

helgemann skrev: Hva er forskjell på den ekte verden og den åndelige?
Kanskje du kan forklare oss det litt mer inngående, som har peiling på dette?
Du har jo både engler og ånder rundt deg hele tiden. Eller er du kanskje av den art, som er sjølhjulpen? ;)
Er ikke du?
Antall ord: 53
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av helgemann »

Kimbara skrev:
helgemann skrev: Hva er forskjell på den ekte verden og den åndelige?
Kanskje du kan forklare oss det litt mer inngående, som har peiling på dette?
Du har jo både engler og ånder rundt deg hele tiden. Eller er du kanskje av den art, som er sjølhjulpen? ;)
Er ikke du?
He he *morroklumpen*

Nope, ikke sjølhjulpen jeg! :P
Har hele tiden bruk for mine venner som ingen ser, men som er der, når jeg trenger de. Er ikke gal, det har legen sagt, og konstantert. Så da kan jeg fremdeles spørre mine venner om råd og dåd. :666

I den ekte verden bor de superseriøse og fornuftige, hvor alt kan forklares ut i fra teorier og fornuft.

I den åndelige verden bor de som er "dumme" og "naive", og som tror at ånder og engler lever side om side med menneskene.

Noe sånt? Eller vil du mene at den virkelige verden er her på jorda, og den åndelige opp i skyene??
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av Kimbara »

helgemann skrev: Nope, ikke sjølhjulpen jeg! :P
Har hele tiden bruk for mine venner som ingen ser, men som er der, når jeg trenger de. Er ikke gal, det har legen sagt, og konstantert. Så da kan jeg fremdeles spørre mine venner om råd og dåd. :666
Liker du å være avhengig av disse "vennene"?
I den ekte verden bor de superseriøse og fornuftige, hvor alt kan forklares ut i fra teorier og fornuft.

I den åndelige verden bor de som er "dumme" og "naive", og som tror at ånder og engler lever side om side med menneskene.
Ut ifra din forklaring her så kan det virke som du har rett.
Noe sånt? Eller vil du mene at den virkelige verden er her på jorda, og den åndelige opp i skyene??
Nei. Fint om du kan forklare hva du mener er virkeligheten, og hvorfor (når det gjelder det "åndelige").
Antall ord: 155
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Nei. Fint om du kan forklare hva du mener er virkeligheten, og hvorfor (når det gjelder det "åndelige").
Ærlig talt Kim..
Du vet veldig godt hva han prøver å fortelle deg, Du er bare så "kverr", at du nå igjen prøver og "bremse" en som ikke deler din mening.
Igjenomm dine 3699 innlegg, bør du vel ha fått med deg hva "vi som tror" mener om Åndelig Virkelighet vel?
Antall ord: 73
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av Kimbara »

HappeTittenTooYouNow skrev:
Nei. Fint om du kan forklare hva du mener er virkeligheten, og hvorfor (når det gjelder det "åndelige").
Ærlig talt Kim..
Du vet veldig godt hva han prøver å fortelle deg, Du er bare så "kverr", at du nå igjen prøver og "bremse" en som ikke deler din mening.
Igjenomm dine 3699 innlegg, bør du vel ha fått med deg hva "vi som tror" mener om Åndelig Virkelighet vel?
Nei, jeg forsøker å få ham til å forklare det, da han gav uttrykk for at han har god kjennskap til dette. Fint om ikke du legger deg opp i det og forstyrrer emnet videre.
Antall ord: 109
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Re: Hvordan fjerne paranormal energi ved hjelp av enkle metoder

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Fint om ikke du legger deg opp i det og forstyrrer emnet videre.

Jøss?

Er det en V.I.P. tråd der Happe ikke får utale seg?
Antall ord: 30
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links