Hei,
her kommer en ny fakkel i 2012 diskusjonen.
Har i de siste årene sett mange rare og morsomme klipp om hva som skal sje i 2012.
Men for en stund siden kom jeg over noe episoder på youtube(selvfølgelig),som jeg syntes var veldig interesange.Jeg legger ved en link til den første episoden.Det er 9 episoder/klipp,se alle før du kommenterer klippene.jeg tror dette er en CNN produksjon.
Her er første episode: http://www.youtube.com/watch?v=USIJTTEbK58
Universet & dets hemmeligheter ⇒ Horizon project
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2003 17:39
- 21
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondhjems omerådet
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Re: Horizon project
Hmm...ingen som har noen innvendinger....det var nytt :mozilla_cool:
Antall ord: 11
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jan 2007 22:56
- 17
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 5 ganger
Ingen innvendinger egentlig. Bra serie, men kanskje litt drøyt?
Hvis de hadde orket å studere maya kalenderen, og se lenger tilbake i tid, da de levde, så hadde de sett at datoene og årstallene ikke stemmer overens med 21 december 2012, pga den gregorianske kalenderen... men det er en annen sak..
Ellers var det en veldig spennende og lærerik serie. Skulle likt å se flere bevis av disse byene de fant under vann
Hvis de hadde orket å studere maya kalenderen, og se lenger tilbake i tid, da de levde, så hadde de sett at datoene og årstallene ikke stemmer overens med 21 december 2012, pga den gregorianske kalenderen... men det er en annen sak..
Ellers var det en veldig spennende og lærerik serie. Skulle likt å se flere bevis av disse byene de fant under vann
Antall ord: 73
There will never be world peace as long as religion exists.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jan 2007 22:56
- 17
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 5 ganger
del 8 av 9 i serien er vel egentlig den mest interessante:
http://www.youtube.com/watch?v=HF03zHPGvlY
The great rift (The dark rift.) Såvidt jeg har forstått, så er jorden på vei inn i dette midtpunktet, men det vil ikke skje i 2012.. Her tar serien feil...
Moderne forskning viser at det tar millioner av år før vi når dit. Hvis vi hadde vært ved midpunktet nå.. eller la oss si 3 år før midtpunktet, så kunne vi sett galaksen med egne øyne, nå, ikveld året rundt. Det hadde blitt VEDLIG lyst her på jorden. Evt så hadde vi vært døde pga mye meteorregn. og gigantiske steiner som hadde rast inn i jorden med enorm fart, hele tiden....
http://www.youtube.com/watch?v=HF03zHPGvlY
The great rift (The dark rift.) Såvidt jeg har forstått, så er jorden på vei inn i dette midtpunktet, men det vil ikke skje i 2012.. Her tar serien feil...
Moderne forskning viser at det tar millioner av år før vi når dit. Hvis vi hadde vært ved midpunktet nå.. eller la oss si 3 år før midtpunktet, så kunne vi sett galaksen med egne øyne, nå, ikveld året rundt. Det hadde blitt VEDLIG lyst her på jorden. Evt så hadde vi vært døde pga mye meteorregn. og gigantiske steiner som hadde rast inn i jorden med enorm fart, hele tiden....
Antall ord: 128
There will never be world peace as long as religion exists.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2003 17:39
- 21
- Lokalisering: Trondhjems omerådet
- Blitt takket: 1 gang
De sier vel ikke at jorden når the dark rift akkurat den 21.12.2012, men i nær fremtid.de bruker mayaindianerne og alle andre gamle sivilisasjoner som "referanser".Da de fleste gamle sivilisasjoner
har skrevet ned at slike hendelser har hendt, og kommer til og hende igjen.
De har funnet rester etter gamle ber flere steder i verden.vist du søker på city under water.
synes den de har funnet utenfor japan er imponerende.
har skrevet ned at slike hendelser har hendt, og kommer til og hende igjen.
De har funnet rester etter gamle ber flere steder i verden.vist du søker på city under water.
synes den de har funnet utenfor japan er imponerende.
Antall ord: 78
Hide post links |