Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserartige opplevelser.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1483
Startet: 09 Nov 2005 15:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

artige opplevelser.

Innlegg av eile-joha »

Igår hadde jeg noen artige opplevelser. Igår fulgte jeg sønnen vår til skolen og da vi kom opp til skolen sier jeg ; du må forte deg, for det ringer inn nå. akkurat i det jeg sier nå, så ringer det inn...

På vei hjem fra skolen: da jeg kommer litt nede i gaten for huset vårt begynner jeg å tenke på en lokalavis her som heter Demokraten. Og tanken på denne ville ikke forsvinne. og jeg husker jeg tenkte at den var det lenge siden vi har fått(vi abbonerer ikke, men de deler den ut en gang innimellom). Jeg gikk inn, kikket ikke i postkassen. Et par timer senere, skulle jeg av gårde igjen. titter oppi postkassen, der ligger jaggutemæ Demokraten.

Slike ting skjer egentlig ganske ofte.. Man tenker en ting og i neste øyeblikk skjer det..
og det med å tenke på en kunde som det er lenge jeg har sett, går et par dager og så ringer de.


På jobb kan jeg f. eks. se på kundelisten på morgenen når jeg kommer og vet hvem som ikke kommer.
(er det også noen som kan føle energien til sin arb.giver og vite hvordan humør de er i før du kommer på jobb??)
Dette har skjedd sååå mange ganger nå at jeg ikke lenger vet hva jeg skal tro om det er en tilfeldighet eller ikke...
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Re: artige opplevelser.

Innlegg av Eaglespirit »

Jeg trur det kalles å være i strømmen, som regel er en litt oppstemt når dette skjer. Har flere ganger opplevd det. Artig
Antall ord: 25
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: artige opplevelser.

Innlegg av ludoburgero »

Ja, jeg skriver under på det Eaglespirit sier her.
Enkelte dager virker som om man er dømt til å være i denne strømmen... :)

Benytt deg godt og vel av det neste gang du føler det skjer. Spill lotto! :bandit

Ellers vil jeg også tilføye at det kan hende du opplever dypere kontakt med underbevisstheten din, disse dagene. For ting som skal skje sender jo ofte ut signaler. Jeg synes ikke det er så hokus pokus, egentlig... folk "varsler" jo automatisk de tingene de er bevisste over, og disse signalene kan fanges opp rundt i luften. Tenk deg den kollektive bevisstheten som "ligger igjen" på en skole, der klokken etter rutinen sin ringer hver dag. Hvor mange mennesker er ikke bevisst på dette klokkeslettet? Det adopteres nærmest biologisk inn i "tidsuret" vårt.

Og avisbudet hadde også din adresse i fokus, mens du sendte ut en ekstra oppmerksomhet på hans/hennes fokus ved at du tenkte det var lenge siden du hadde fått Demokraten.
Så oppfanget avisbudet kanskje dette... ;)
Antall ord: 173
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
_Girl_83_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 26 Mar 2009 10:27
15

Re: artige opplevelser.

Innlegg av _Girl_83_ »

Slike ting bruker å hende meg enkelte dager også.

Hender ofte når jeg kjører bil at jeg tenker at i dag er det kontroll på strekningen til jobb, så må kjøre ekstra pent, å så er det faktisk kontroll.. (ikke så ofte kontroller her jeg bor)

Pappaen min bor en annen plass, å ser han ikke så ofte siden det tar lang tid å reise. Vi har go kontakt på tlf, men kan gå uker også.
En søndag jeg og samboeren min så film, tenkte jeg hele tiden på at pappa kom til å ringe den kvelden, satt bare å ventet på telefon enda vi ikke hadde planlagt å ringes da. Mens vi så filmen så ringte han :) Dette skjer også ofte, at jeg går å tenker at i kveld skal jeg ringe han, men så ringe han meg før jeg får tid å ringe han.

Har også sett folk på butikk o.l som jeg aldri har sett før verken bilde eller noe, bare hørt om dem,men alikavell VIST at det var den personen.
Antall ord: 176
Carpe Diem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1483
Startet: 09 Nov 2005 15:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Re: artige opplevelser.

Innlegg av eile-joha »

ludoburgero skrev:Ja, jeg skriver under på det Eaglespirit sier her.
Enkelte dager virker som om man er dømt til å være i denne strømmen... :)

Benytt deg godt og vel av det neste gang du føler det skjer. Spill lotto! :bandit

Ellers vil jeg også tilføye at det kan hende du opplever dypere kontakt med underbevisstheten din, disse dagene. For ting som skal skje sender jo ofte ut signaler. Jeg synes ikke det er så hokus pokus, egentlig... folk "varsler" jo automatisk de tingene de er bevisste over, og disse signalene kan fanges opp rundt i luften. Tenk deg den kollektive bevisstheten som "ligger igjen" på en skole, der klokken etter rutinen sin ringer hver dag. Hvor mange mennesker er ikke bevisst på dette klokkeslettet? Det adopteres nærmest biologisk inn i "tidsuret" vårt.

Og avisbudet hadde også din adresse i fokus, mens du sendte ut en ekstra oppmerksomhet på hans/hennes fokus ved at du tenkte det var lenge siden du hadde fått Demokraten.
Så oppfanget avisbudet kanskje dette... ;)
Lotto ja. jeg gikk forbi en kiosk igår og følte en dragning, men hadde ikke tid å stoppe innom,. Hmmm var kanksje dumt å ikke gjøre det da...
Avisen var nok i postkassen før jeg stod opp. de er tidlig ute her. Men jeg har snakket med flere idag, som også plutselig har begynt å nevne dette... så det er nok noe i luften om dagene...
Antall ord: 242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1483
Startet: 09 Nov 2005 15:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Re: artige opplevelser.

Innlegg av eile-joha »

_Girl_83_ skrev:Slike ting bruker å hende meg enkelte dager også.

Hender ofte når jeg kjører bil at jeg tenker at i dag er det kontroll på strekningen til jobb, så må kjøre ekstra pent, å så er det faktisk kontroll.. (ikke så ofte kontroller her jeg bor)

Pappaen min bor en annen plass, å ser han ikke så ofte siden det tar lang tid å reise. Vi har go kontakt på tlf, men kan gå uker også.
En søndag jeg og samboeren min så film, tenkte jeg hele tiden på at pappa kom til å ringe den kvelden, satt bare å ventet på telefon enda vi ikke hadde planlagt å ringes da. Mens vi så filmen så ringte han :) Dette skjer også ofte, at jeg går å tenker at i kveld skal jeg ringe han, men så ringe han meg før jeg får tid å ringe han.

Har også sett folk på butikk o.l som jeg aldri har sett før verken bilde eller noe, bare hørt om dem,men alikavell VIST at det var den personen.
Godt å føle det når det er kontroll da... :) sparer noen kr da...;)
Det er ganske så sprøtt når slike ting skjer ja.. Blir jo nesten som tankeoverføring... hehe...
Antall ord: 212

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
_Girl_83_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 26 Mar 2009 10:27
15

Re: artige opplevelser.

Innlegg av _Girl_83_ »

Godt å føle det når det er kontroll da... :) sparer noen kr da...;)
Det er ganske så sprøtt når slike ting skjer ja.. Blir jo nesten som tankeoverføring... hehe...
Skulle kanskje ikke skrevet det, blir sikkert stoppet i kontroll snart da.. haha. Hvor typisk hadde ikke det vært :lol:
Antall ord: 53
Carpe Diem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1483
Startet: 09 Nov 2005 15:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Re: artige opplevelser.

Innlegg av eile-joha »

_Girl_83_ skrev:
Godt å føle det når det er kontroll da... :) sparer noen kr da...;)
Det er ganske så sprøtt når slike ting skjer ja.. Blir jo nesten som tankeoverføring... hehe...
Skulle kanskje ikke skrevet det, blir sikkert stoppet i kontroll snart da.. haha. Hvor typisk hadde ikke det vært :lol:
hahaha.. ikke tenk den tanken, husk det kan jo skje... LOL... ;)
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1483
Startet: 09 Nov 2005 15:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Re: artige opplevelser.

Innlegg av eile-joha »

Hmmm. Hva er det med den avisen demokraten og treffene med mine venninder... Nå har det seg slik at hver gang i et par dager før vi skal treffes at avisen dumper i postkassen.
Nå har vi ikke hatt treff i sommer og det har heller ikke kommet noen avis. Men idag lå den der igjen. og vi skal treffes imorgen.
Er det noen som prøver å sende meg et budskap eller er det ren tilfeldighet.
Men nå har det skjedd 4-5 ganger og synes at tilfeldighet ikke lenger er det helt rette ordet.
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links