Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinBlodstopping, healing og tro.

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Loffedotten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 232
Startet: 26 Nov 2007 20:27
16
Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
Lokalisering: I ett tre.

Blodstopping, healing og tro.

Innlegg av Loffedotten »

Hm, i dag ble det mange poster. jaja.

Kan vell bare gå rett til poenget : Jeg tror jeg kan og stoppe blod, i allefall på meg selv.
Jeg har klart og kuttet meg mange ganger, og fått det til og slutte og blø.
Og i sted klarte jeg og få en nål LAAANGT inn i fingeren, og det startet med en gang og silblø.
Jeg prøvde og stoppe det og det gikk.

Da jeg skulle si det til mamma ( Ja, jeg er ganske ung. ) sa hun bare ''Du slutter med alt det der tullet ditt'' og jeg og hun hadde en lang krangel.
Så nå har jeg ikke lov til og drive med healing, stoppe blod, og ikke minst tro på det.

Noen som har noen tips til åssen jeg får drevet med dette, ''bak mammas rygg''.

Jeg vet dette ikke passer inn i denne tråden, men passet heller ikke inn i noen andre..
Antall ord: 159
MVH Dotten.
_______________________________________________


Hello, internet pedofiles.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Blodstopping, healing og tro.

Innlegg av Heksepusen »

Hei jeg er ikke noe ekspert på det med å stoppe blod og slikt, men jeg kan gi deg noe gode råde når det gjleder og forsette med det du vil.
JEg har hvert født med min evner og jeg har som du sittet i mange krangler og diskusjoner både med foreldere, kjærester og venner. Jeg sluttet rett og slett og lage så mye styr rundt ting etter hver og lot tinhg får gå sin gang uasett hva folk har ment og trodd om meg, jeg har i dag fått være så heldig og fått flere evner og latt disse få utvikle seg i samme takk som alt annet. Jeg tror det beste tipse jeg kanm komme med er at du vet jo bets hvilke evner du har og hvordan disse er og hvis du latt tid og tempo få ha litt med å gjør så tror jeg nok at du vil se at til og med din mor vil kaseptere dette hr. Jeg har fått 100% støtte fra min foreldere i dag og jeg vet ikke hvor mye oppmuntring disse gir meg, men min mor har hvert med og sett selv hva jeg er god for og hun har respekt for den veien jeg vil gå. Latt ting ta litt tid og tren og øve er veldig viktig så finn deg et seted som du føler deg trygg og gjør treningen der. Lykke til
Antall ord: 247
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Re: Blodstopping, healing og tro.

Innlegg av magnolia - sluttet »

Til Loffedotten.

Nå har jeg vært borte fra para ganske lenge. Jeg har kikket innom her og det er mange interessante innlegg. Så kommer jeg over denne tråden og jeg vil da komme med et tips:

Det er en bok som heter "å stoppe blod". Forfatteren heter Anni Margaret Henriksen. Jeg tenker å kjøpe denne boken, da temaet er ganske spennende. Om forfatteren står det følgende(sitert):

"Anni Margaret henriksen er fra Nord-troms og arbeidet i mange år som sykepleier før hun utdannet seg til sosialantropolog. Den nordnorske læsertradisjonen opptar henne både personlig og profesjonelt, og hun holder nå på med en doktorgrad i pedagogikk om emnet"(altså å stoppe blod). "Hun har lenge vært aktiv i å formidle informasjon om læsing til ansatte på nordnorske sykehus og har også utarbeidet informasjonshefter om fenomenet"

Videre står det at Henriksen har erfaring med å stoppe blod.

"Læsing" er det man gjør når man stopper blod. Dette er et kjent fenomen jo lengre nord i landet man kommer, men lenger sørover snakkes det svært lite om det. Men det er altså i aller høyestae grad et fenomen som er reelt. Jeg har vært vitne til det selv, så denne boken vil jeg anskaffe meg. I første omgang av ren nyskjerrighet ;-)
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Re: Blodstopping, healing og tro.

Innlegg av Meridian »

En venn av meg som også driver med healing var vitne til en stygg ulykke der en gammel
dame hadde falt ned en lang trapp og slått seg så hardt i hode av fallet at hun ble bevisstløs og hun blødde også kraftig fra pannen.Det kom folk til stede og noen ringdte etter ambulanse.Mens Man ventet på ambulansen sendte min venn healing i mellomtiden og han fortalte at blødningen ettervært stoppet og da ambulansen hadde ankommet kom damen plutselig til bevissthet igjen.
Han sa til meg at han vet ikke om det hadde noe med healingen eller ikke det med at hun plutselig
kviknet til med en gang ambulansen hadde ankommet , men hvem vet. Vi som driver med healing kan jo også stoppe indre blødninger bare for og ha tatt med det samtidig.
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Re: Blodstopping, healing og tro.

Innlegg av magnolia - sluttet »

Da er det mulig lære dette da? Anyway, det er et interessant og spennende fenomen. Da jeg var vitne til at noen gjorde dette, ble jeg ganske målløs, for det var svært mye blod som brått stoppet. Når jeg sier "brått" er det akkurat det jeg mener også. Fantastisk å se på. Jeg trodde først det var tilfeldigheter, men har etterhvert vært vitne til dette flere ganger. Jeg er ikke i tvil om at dette lar seg gjøre. Det er forøvrig en i min fam som gjør dette, og jeg har vært vitne når hun jobber med dette. Hun har selv noen evner som er ganske merkverdige for utenforstående, men jeg finner det spennende å observere henne når hun jobber og hvordan hun jobber i forhold til sine evner.
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Re: Blodstopping, healing og tro.

Innlegg av magnolia - sluttet »

Nå har jeg bestilt boken "åstoppe blod" så da er det bare å vente på at den skal komme :P
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links