Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderkirkegård..lys..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
trollia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2006 01:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

kirkegård..lys..

Innlegg av trollia »

jeg gikk forbi en kirkegård i natt.. jeg så noe rart.
en sinnsykt hvit greie.. mer som et lys med enda mer lys rundt seg var ved en av gravene.. det var på størrelsen med et menneske men det var ingen menneskeskikkelse..
jeg lurer på hva jeg så..
Antall ord: 50
Litt kjedelig at det kansje står en hel forsamling spøkelser og ser på deg når du sitter på do?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Peytonia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2009 13:17
15
Kjønn (valgfri): Jente

Re: kirkegård..lys..

Innlegg av Peytonia »

Heihei:) <3

Hmm.. jeg er ikke sikker på hva det kan være du har sett. Men det kan jo være ett spøkelse?:O
Eller så kan du jo bare ha ''fantasert'' på en måte, at du har vært redd og ser ting du er redd for som du egentlig ikke vil se ;)) :P

Se litt rundt i emnene her , så finner du karnskje noen som har opplevd nesten det samme?

mvh Peytonia
Antall ord: 75
Ha en god dag ! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
steini93
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2008 21:04
16
Kjønn (valgfri): Guttonge
Lokalisering: alta

Innlegg av steini93 »

Det minner meg om noe for 3år siden ca, da jeg og en venn var ute og tokk bilder på plasser det spøker. Han tokk et bilde av meg, og på bilde sto det en opplyst vet ikke ka, den hadde ikke form som et menneske eller noe. Men den va litt større en meg, den va litt small nede med bakken men ble breiere lengere opp. Kan si en avlang runding, den lyste nesten opp hele bildet, det va et sterkt lys fra den. På en måte et hvit lys, den var litt sånn gjennomsiktig i kantene. Bare synd at æ ikke har bildet lenger, det e et bildet e så veldig gjerne vil ha igjenn. Meg ved siden av en stor energikilde hvis det e det man ska kalle det, men kan det være no lignende du har sett? :) :)
Antall ord: 146
Stein hær ... ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
erica
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Nov 2005 21:45
19

Innlegg av erica »

Kirkegårder pleier å ha lyskastere, sterkt lys som flommer utover. Helt sikkert bare et slags skinn fra lyset. Blir ofte rundinger av sånt. Vanskelig å forklare hva jeg mener, bare ser det for meg liksom. Man får rundinger i sollys og, det ser man ofte på bilder iallefall. Tror generelt ikke at det spøker på kirkegårder, hvorfor skulle et spøkelse gidde å gå igjen der? :) De går vel igjen der de har hatt en viss tilhørighet i livet. Tror iallefall jeg. Ikke det at jeg hadde turt å gått alene på en kirkegård etter mørkets frambrudd, men det har vel mest med at jeg er flink til å skremme meg selv opp ved å tenke det verste, kirkegårder ser jo ganske creepy ut når det er mørkt...
Men når jeg sitter trygt bak en datamaskin hjemme prøver jeg å finne rasjonelle forklaringer, men i det lyset slukkes føler jeg at den minste lille lyd eller lysglimt av noe slag må være noe skummelt. Det er bare frykten som klusser med hodet. Eller kanskje i ditt tillfelle, spenningen med at det kanskje var noe paranormalt, sånn har jeg hatt det selv flere ganger, man ønsker jo litt at det var noe uforklarlig, det er jo spennede liksom :)
Men man vet jo aldri, kan jo ha vært noe... :)
Antall ord: 229

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links