Hei jeg er en jente på 12 som egentlig er ganse tøff xD
Jeg har da noen venniner som sier at jeg burde prøve spiritisme men er det noe og anbefale for jeg er litt små nervøs på det. selv om jeg liker skumle ting for jeg ser jo på skrekk filmer til 18 år grense og jeg elsker spøkelse og spennende ting. men liksom etter alt det jeg har lest så er det ikke så smart og blande seg i den andre siden. Jeg har også en venn som har prøvd det og sa han holdt på og drite på seg... men jeg lurer på er det virkelig så skummelt at et glass rører på seg eller noe sånt? Men har også hørt at man ikke skal spørre om Døden for da kan du dø eller noe sånt for jeg vet ikke om dette bare er noe kødd som vennene mine bare har kødda med. Har hørt litt forskjellig
Klem fra VildeL
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spiritisme noe og anbefale?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Apr 2009 18:36
- 15
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Røyken, Slemmestad
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Spiritisme noe og anbefale?
Jeg går ut fra at du snakker om Ouija-brett.
Det er bare en lek hvor deltakerene selv flytter glasset. Enten er det noen i gruppa som aktivt går inn for å gjøre det for å gjøre det mer spennende, eller så gjør man det uten å tenke over det.
De historiene du hører/leser om folk som har opplevd noe skremmende når de har lekt med Ouija-brett, er gjerne fra folk som har latt fantasien løpe løpsk.
Så lenge du husker på at det bare er lek, og ikke ekte, så går det nok helt fint
Det er bare en lek hvor deltakerene selv flytter glasset. Enten er det noen i gruppa som aktivt går inn for å gjøre det for å gjøre det mer spennende, eller så gjør man det uten å tenke over det.
De historiene du hører/leser om folk som har opplevd noe skremmende når de har lekt med Ouija-brett, er gjerne fra folk som har latt fantasien løpe løpsk.
Så lenge du husker på at det bare er lek, og ikke ekte, så går det nok helt fint
Antall ord: 105
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: Spiritisme noe og anbefale?
Om du er 12 år og redd for det ukjente, så anbefaler jeg det ikke.VildeL skrev:Hei jeg er en jente på 12 som egentlig er ganse tøff xD
Jeg har da noen venniner som sier at jeg burde prøve spiritisme men er det noe og anbefale for jeg er litt små nervøs på det. selv om jeg liker skumle ting for jeg ser jo på skrekk filmer til 18 år grense og jeg elsker spøkelse og spennende ting. men liksom etter alt det jeg har lest så er det ikke så smart og blande seg i den andre siden. Jeg har også en venn som har prøvd det og sa han holdt på og drite på seg... men jeg lurer på er det virkelig så skummelt at et glass rører på seg eller noe sånt? Men har også hørt at man ikke skal spørre om Døden for da kan du dø eller noe sånt for jeg vet ikke om dette bare er noe kødd som vennene mine bare har kødda med. Har hørt litt forskjellig
Klem fra VildeL
Men det er uansett IKKE er noe "ondt" i forbinnelse med det, etter min erfaring og tro om livet.
Jeg hadde ikke hørt på alle myter rundt dette.
Jeg kjenner en del som driver seriøst med Oijia-brett ,pendel osv, og jeg driver litt selv.
De fleste mytene er bare bullshit.
Antall ord: 247
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |