Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ undrer litt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Okt 2008 14:45
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
undrer litt
Jeg satt i sofaen igår kveld å trykket på laptopen da jeg kjente en svak kald vind på den venstre armen min.. tenkte det kanskje kunne være luft fra laptopen så jeg satte den vekk,men det var der fremdeles,tenkte det kunne være pusten min,så jeg holdt pusten,men det forsvant ikke.. tenkte litt over det etterpå,men ikke noe særlig.. helt til nå i kveld da det samme skjedde,svak vind rundt meg og spesielt på armen min,men nå var det begge armene.. å i min stue står ovnen på ganske fullt å ingen vinduer eller andre plasser det kan trekke fra..syns dette var litt snodig..så jeg tente noen lys,satt på rolig avslappende musikk,lente meg tilbake i sofaen å lukket øynene mine å bare prøvde å slippe alt av tanker.. etter en liten stund kjente jeg at det ble en annerledes kulde oppå armene mine,nesten som når du tar tigerbalsam en plass å du kjenner hvordan det trekker inn i huden,slik følelse,så ikke direkte kulde nå,men som om det var noe der,på armene mine,når jeg da kjente på dem etterpå så var dem helt kalde der jeg kjente det.. noen som har noen formeninger? sier ikke at det MÅ være noe paranormalt,men syntest likevel dette var merkeligt..
Antall ord: 225
Når du innser at det aldri kan bli som det har vært,
kommer du deg videre i livet
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2009 20:36
- 15
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Østlandet
Re: undrer litt
Jeg opplever det samme stadig vekk. Og at jeg blir kald på forskjellige punkter på kroppen... Jeg har tolket det som det er noen der som prøver å få kontakt, men... ja, ikke godt å si. :mozilla_smile:
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Da skal dere ta ett lenende lys neste gang og se hvilken vei flammen bøyer seg.
Er det trekk i rommet vi dere se det ut i fra flammen. Jeg tipper på ett dårlig isolert vindu.
Er det trekk i rommet vi dere se det ut i fra flammen. Jeg tipper på ett dårlig isolert vindu.
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Metodisten skrev: Jeg tipper på ett dårlig isolert vindu.
som nevnt,ingen vindu metodisten jeg prøver som regel alltid å komme med logiske forklaringer først,å sjekker det ut på den måten,om det kan ha vært det,men når jeg ikke kommer frem til noe logisk så blir jeg nysgjerrig da..om det kanskje kan være noe annet? spennende hvis det er tilfelle
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Jeg har også hørt mange si at de kjenner kalde gufs.
Selv har jeg også kjent nærheten av at noe/noen er tilstede i rommet med oss, både når jeg har vært alene og når jeg har vært med andre. Synes det er litt spennende, jeg.
Selv har jeg også kjent nærheten av at noe/noen er tilstede i rommet med oss, både når jeg har vært alene og når jeg har vært med andre. Synes det er litt spennende, jeg.
Antall ord: 53
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
hadde vært mer gøy om "det" faktisk hadde gitt meg en bekreftelse på om det var noe der.. skjedde meg en hendelse da jeg var 18 som skremte meg noe helt sykt,etter den hendelsen bare fortsatte det å skje merkelige ting,jeg visste jo ikke hvordan jeg skulle forholde meg til alt som skjedde,det var så nytt for meg,så jeg "flyktet" fra det å stengte det langt inne,dette påvirket psyken min noe aldeles.. jeg flytta fra plass til plass,eneste plassen hvor jeg har bodd å det ikke har skjedd noe er hvor jeg bor nå.. helt til i forigår da,HVIS det er noe slikt.. Nå føler jeg meg mer "åpen" for det.. nå når jeg vet litt mer om det,å vil ikke flykte lengre,men samtidig syns jeg det er skummelt.. Tror den beste måten å takle ting psykisk på er å face det jeg er redd for.. men om det skulle vært noe her,å jeg på en måte snakker til det inni meg,kan det høre da? jeg mener,kan ånder å slikt lese tanker?
Antall ord: 186
Hide post links |