Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Dette bildet ble lagt ut på et forum jeg holder til på. (Jeg har spurt fotografen om jeg kunne legge det ut her). Jo mer jeg ser på bildet, jo mer finner jeg. Men jeg er mest fascinert av tåken til venstre som former en dame fra tidlig 1900 tallet som holder på kjolen sin og ser litt bakover.
Fotografen påstår at bildet er uredigert, og at det er tatt i Danmark. Huset er forlatt...
Jeg ser tydelig et mannsansikt i inngangspartiet på huset, men ettersom det er unormalt stort og uproporsjonert i forhold til huset er det nok bare min fantasi som løper løpsk.
EBE1 skrev:Jeg ser tydelig et mannsansikt i inngangspartiet på huset, men ettersom det er unormalt stort og uproporsjonert i forhold til huset er det nok bare min fantasi som løper løpsk.
Spennende bilde, den tåka er spesiell.
Ja, han er en av de første ansiktene jeg så, men som du sier, liiiiiitt vel ute av proporsjoner.
Kjempespennende bilde og hus:) Jeg har redigert lys/skygger/kontrast og ser mye spennende. Kan jeg legge ut redigert version av bildet så jeg evt kan ringe rundt saker og ting jeg legger merke til?
Hei :mozilla_laughing: Tok meg den frihet å bedre bildet.. man ser tydlig kuler, rundt om. Men dette kan skyldes så mangt, bl.a. støv, fuktighet i lufta, men OG paranormal aktivitet. Gransker bildet videre, for å se om det er noe spennende :mozilla_wink: