Hytta på Arøya i langsund.
Hytta ligger rett vedsiden av ett hus. Så man kan se inn i 2etg fra verandan til våres hytte.
Jeg har selv hatt følsen av at noen ser ut vinduet som er i 2etg på huset. Er bare ett vindue fra den siden.
Min mor var ute å måkte snø, Hun hadde på følsen av at noen kikket på hun så hun snudde seg å knipsa noen bilder av Huset.
Vell å merkes så er min mor veldig åpen for slike ting.
så her kommer det ene bildet.
http://img25.imageshack.us/img25/1204/img0033l.jpg
Ser noen det hun ser? Jeg er veldig skeptisk når det kommer til detta. Men jeg ser faktisk noe her. Men er usikker på om det kan være bladene.
Foto & Bilder ⇒ Bilde på Hytta
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2009 01:25
- 15
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Re: Bilde på Hytta
Jeg har prøvd å regulere kontrast i bildet, men ser fremdeles ingenting "mystisk" der. Bare blader og lysrefleks i vindusruten. Dessverre.
Antall ord: 21
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2009 01:25
- 15
Prøv å lag bildet stort å Zoom in på vinduet. Og gå bakover, så du får litt avstand
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det er ikke noe der. Greinene på treet kan, hvis man legger godvilja til, sammen med refleksjonene i vinduet få det til å se ut som en slags figur.SoloSkeps skrev: Vell å merkes så er min mor veldig åpen for slike ting.
så her kommer det ene bildet.
http://img25.imageshack.us/img25/1204/img0033l.jpg
Ser noen det hun ser? Jeg er veldig skeptisk når det kommer til detta. Men jeg ser faktisk noe her. Men er usikker på om det kan være bladene.
Antall ord: 86
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2009 23:19
- 15
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Buskerud
Jeg så med engang en eldre mann med skjegg og litt lutende rygg i vinduet, men dersom jeg leker litt med bildet etterpå ser jeg også at dette passer med konturene fra treet
Uansett, her må jo din mor selv føle på hva hun ser og ikke ser
Uansett, her må jo din mor selv føle på hva hun ser og ikke ser
Antall ord: 49
Hilsen Casandra
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!
Hide post links |