Healing og annen alternativ medisinEn god start?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Christinaaaa89
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Mar 2009 11:14
15

En god start?

Innlegg av Christinaaaa89 »

Hei
Jeg er helt ny på det paranormale. Har hatt et medie her hos meg, som har hjulpet med meg å fjerne noen og gjøre mitt liv bedre. Jeg har blitt healt og vet det funker. Jeg har veldig lyst å lære. Det er altvernativ messe her jeg bor denne helgen og skal ditt etterpå. Var der i går og se en del på pendlere, leste masse om det i går og i dag skal jeg tilbake for å kjøpe meg en pendel.
Leste hva jeg skal gjøre for å finne en riktig pendel for meg, men hva hvis ingen av dem tilknytter seg med da? Betyr det da at det ikke er noe for meg?
Er såå spent, gleder meg kjempe masse. Send meg gjerne tips om hvor det er greit å begynne. Har lyst å ha et mål om å lære meg healing etterhvert.
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: En god start?

Innlegg av Moonstone »

Christinaaaa89 skrev:Hei
Jeg er helt ny på det paranormale. Har hatt et medie her hos meg, som har hjulpet med meg å fjerne noen og gjøre mitt liv bedre. Jeg har blitt healt og vet det funker. Jeg har veldig lyst å lære. Det er altvernativ messe her jeg bor denne helgen og skal ditt etterpå. Var der i går og se en del på pendlere, leste masse om det i går og i dag skal jeg tilbake for å kjøpe meg en pendel.
Leste hva jeg skal gjøre for å finne en riktig pendel for meg, men hva hvis ingen av dem tilknytter seg med da? Betyr det da at det ikke er noe for meg?
Er såå spent, gleder meg kjempe masse. Send meg gjerne tips om hvor det er greit å begynne. Har lyst å ha et mål om å lære meg healing etterhvert.
Min mening er at hvis en er helt ny, så ikke bare hopp rett inn i noe en ikke har noe kunnskap om fra før av.
Utforsk mye først, les mange bøker om MASSE forskjellig.
Da får man nødvendig bagasje, utviklet seg mentalt med nye tanker.
Uten denne sikkerheten er det lett og bli redd og skremt av opplevelser med bla pendel, Oijia-brett osv.
Antall ord: 219
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links