Hei , jeg kjøpte en kjellerleilighet i en bygård for ett år siden , leiligheten har stått får det meste tom, med unntak at jeg har hatt noen leieboere der i 1 måned.
For 4 måneder siden startet jeg med total rehabilitering av leiligheten , og da begynte en merkelig ting å skje, nemlig at ytterdøra åpner seg, selv om den er låst.
Første gangen det skjedde trodde jeg at det var jeg som hadde glemt å låse , men da det dette skjedde flere ganger i ettertid gikk jeg utifra at noen hadde kopi av nøklene mine. Det som var veldig spesielt var at det ikke var tatt noe verktøy eller byggmaterialer , alt var urørt , bare ytterdøren som var ulåst og stod på gløtt.
Og så til det som fikk meg til å spørre på forumet. Jeg fikk skiftet lås for noen uker siden og trodde problemet skulle forsvinne av seg selv helt til i går. Da stod døren åpen igjen , og det som var spesielt var at det ikke var noen fotspor i snøen? akkurat som om noen hadde åpnet døren innenfra. ok, det er sikkert mulig å klare å unngå snøen men da skal man ha jævlig bra spenst. Tror egentlig ikke at det er noe spøkelse\gjenferd , men man kan jo begynne å lure.
har folk opplevd/hørt om lignende hendelser?
mvh
lynoslo
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ åpen inngangsdør?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Jan 2009 17:18
- 15
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: åpen inngangsdør?
merker du noe mere aktivitet i leiligheten utenom at døren åpnes?,
Antall ord: 12
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Jan 2009 17:18
- 15
nei , jeg kan ikke si det , men min samboer har hatt en følelse at noen har stirret på henne , dette har dog bare skjedd en gang.
Antall ord: 27
Hide post links |
hm hørtes gruspennende ut har dessværre ikke noen slike opplevelser selv, men har dere besøk der så vil dere vel føle mere nærvær ang å føle seg iakktatt vil jeg tro,
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Ja, men det var motsatt når min bestemor døde . Hun sa at til meg at hun skulle stenge inne alle i leiligheten når boet skulle oppgjøres. Når den dagen kom så satt vi alle på stuen med advokaten som skulle fordele innboet. Så da jeg skulle låse opp døren stoppet vridern halv veis. Var helt umulig å få opp døren. Da kom jeg til å huske hva hun hadde sagt.Var bare meg som visst om det, og måtte le litt. Enden på visa var at vi måtte ringe ut med mobilen og få hjelp og få revet ned karmen med døren. Var ikke bare å ta bakveien 50 meter opp i høyden.
Antall ord: 122
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Jan 2009 17:04
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Hmm, kan høres ut som noe sånt ja.. har opplevd det mange ganger.. men mest at dørene blir lukket.. men hvis ikke dere opplever noe serlig mer, går det aknskje greit..? skulle du merke noe en gang kan du spørr hvorfor han/hun åpner døra..?
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Mar 2005 00:37
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo