Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderUnderlige opplevelser hjemme

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
vidarjak
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Okt 2008 14:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kodal

Underlige opplevelser hjemme

Innlegg av vidarjak »

Hei igjen. Maser litt nå igjen jeg.

Nå som vinteren har kommet virker det som at den har dratt med seg noe til heimen...

I sommer hadde vi en såkalt utrensking her jeg bor, pga. sterk og irriterende aktivitet.
Dette resulterte i at huset var som ett nytt oppholdssted og alt var fryd og gammen, inntil for ca. en mnd. siden

Jeg lå og sov, men bråvåknet av ett kvinnehyl. Det var så intenst at jeg ikke klarte å være i rommet. Jeg tenkte at min bokammerat hadde tv'en høyt på og skulle opp og se om dette stemte. På vei opp ble jeg plutselig iskald, og det neste jeg husker er at jeg satt i sofaen.
Kammeraten min har beskrevet det som skjedde i mellomtiden.
Jeg hadde visst kommet inn i stua, bedt han slå av den jævla lyden (det skal merkes at det ikke var noe tv på engang), før jeg hadde begynt å prate i gåter, for så å begynne å gråte, for så å slokne i noen minutter før jeg plutselig våknet. Det er da jeg kjenner meg igjen.

For ca. to uker siden;

Jeg og min bokammerat hadde vært en tur på butikken og handla mat.
Vi kommer hjem til at lyset var slått av, selvom vi lot det stå når vi dro, og døren var låst selvom den var ulåst når vi dro. I tilegg var det kaldt i hele huset selvom vi hadde fyrt kraftig hele dagen. Jeg gikk ut på kjøkkenet og ble plutselig veldig slapp. Samtidig slo lyset seg på der jeg var, og det smalt i døra. Begge reagerte med å gå ut i gangen, men ingen stod i gangen, og det var heller ikke andre spor i snøen enn våre egne...

Ca, en uke siden;
Jeg lå og sov. Klokkene ringte. Jeg jobber nattevakt og gjorde meg klar til å dra. Plutselig når jeg sitter å spiser frokosten min kommer det en intens duft av gammel aftershave/parfyme. Samtidig flimrer lyset. Jeg ble i ekstremt dårlig form og måtte rett og slett kaste opp og gå til sengs igjen.

Noen dager siden;

Min kammerat sitter på pcen. Plutselig er det akkurat som det er masse ildfluer foran han. Han blir trett, og sovner. samtidig dukker aftershave lukten opp igjen.

I tilegg har det detti ting ned fra steder det ikke burde dette noe fra i dag...

Trodde vi var kvitt irriterende plager ved utrenskning?

Hva kan dette være?

er ett gammelt hus på en enda eldre tomt...
Antall ord: 437
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LadyDark_7
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Okt 2007 10:14
17

Re: Underlige opplevelser hjemme

Innlegg av LadyDark_7 »

Hei!

Jeg er ingen ekspert og kan bare si hva jeg tror. :-)
Høres ut som klassisk hjemsøkt hus, med uvanlige lyder (mht at dere bare er 2.stk der)
ting som flytter på seg og aftershave lukta. Har dere tenkt noe på å filme dette?
Rigge opp noe skikkelig utstyr som kanskje fanger noe på film?!

Veldig spennende å høre om ihvertfall! Skriv gjerne mer om hva som skjer dere.
Det er interessant for oss som tror på gjenferd!

M
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vidarjak
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Okt 2008 14:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kodal

Re: Underlige opplevelser hjemme

Innlegg av vidarjak »

Som du kanskje har lest hvis du leste innlegget så har jeg allerede hatt en utrensning. Den virket, men kan virke som at noe har kommet med en av oss fra ett sted?

Uansett, jeg vil ikke filme det, for jeg vet at det skjer og er ikke så opptatt av filmbevis da. Man blir bare skuffet! Så hvorfor?

Men, ja det er nok en klassiker på hjemsøkt hus. Men ikke negativt. Bare irriterende. Som om det er noe som tar igjen på ett eller annet? :mrgreen:
Antall ord: 87
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links