Hei!
Føler meg litt rådvill nå..
Jeg har opplevd dette mange ganger, også da jeg var liten.
Det starter med da jeg nesten sovner og jeg slapper helt av i kroppen. Aller helst da jeg er helt alene. Jeg lukker øynene og tror jeg sovner men jeg er litt usikker. Først så kjennes det ut som at kroppen min begynner å sveve og spinne rundt. Jeg blir ordentlig svimmel og uvel. For en uke siden skjedde dette.. Jeg ser en svart sky sveve rundt omkring. Så hører jeg stemmer, men jeg får ikke med meg hva som blir sagt. Det kom en dame som kjeftet itt på meg.. Så ble hun borte. Men så så jeg noe ett sted ett godt stykke unna i stua, der stod en liten jente. Hun var kanskje 8 år gammel.. Jeg spurte hvem hun var og det jeg fikk til svar var : "Nå ba du om det!" med sint stemme.. Så kom hun fort gåendes mot meg. Jeg skreik høyt at jeg ville våkne og at jeg ikke vile se ansiktet hennes. Hun stod helt opp i mot mitt ansikt nå. Jeg føler meg så lys våken i akkurat det rommet jeg ligger å sover i men plutselig våkner jeg. Men enda så føles det så utrolig virkelig ..
Så skjedde det samme igjen i dag... jeg var våken en stund, så la jeg meg igjen. Jeg kjente kroppen begynte å sveve, jeg følte meg lammet rett og slett. Så hører jeg musikk, og noen som snakker.. Denne gangen får jeg opp ett navn og jeg kjenner denne damen veldig godt. Hun døde for ett år siden.. Men denne gangen kjentes det ut som at det var noen inni meg. Jeg mistet først synet da jeg så noen ved vinduet. Gardinene blafret men jeg så bare grått så ble synet helt borte.. så begynte det å verke i hele kroppen. Samtidig mens jeg føler jeg svever. Dette er kjempe ekkelt.
Så får jeg en utrolig stikkende vond forferdelig smerte i hele kroppen og jeg begynner å skrike. Jeg ba til Gud om at han skal ta vekk dette fra kroppen min og skal få meg til å våkne.. Etter en stund våknet jeg. Men det som var ekkelt da var at jeg lå på tvers over senga, meg hendene foldet over brystet som at jeg var død i en kiste.. Dette er ikke drømmer. Det er jeg hundre prosent sikkert på. Det er noe som skjer med meg da jeg ikke er våken, men heller ikke sover.. Kan noen prøve å hjelpe meg med å forklare hva som skjer med meg?
Kanskje noen vil gjette hva slags død denne damen har også med tanke på hvordan jeg opplevde ting.. Hadde vært deilig å fått svar på hvorfor dette skjer nå igjen etter så mange år, og det skjer flere ganger.. Vanligvis da jeg var liten å opplevde dette så kom det kanskje 1 gang i året og kanskje mer sjeldent enn det også..
Åpen for alle svar. På forhånd, takk. :mozilla_smile:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Trenger en synsk sin hjelp!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2009 13:29
- 15
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2009 11:13
- 15
Re: Trenger en synsk sin hjelp!
Jeg har det på samme måte, det har avtatt mye de siste tre årene. Men i noen år da jeg var 17-22 så tok det helt av. Er nok sikkert hjernen som er i en eller annen søvn fase.Dette kan nok andre fortelle mye mer om enn meg. Noen ganger hadde jeg det sånn at det gikk videre til en UKO(ut av kroppen opplevelse, men ikke alltid) Jeg har hatt folk stående rundt sengen min, hørt lyder, stemmer og musikk ol. Jeg har også hatt stemmer som har fortalt meg ting som kom til å skje, ned i minste detalj. Og det har så gått noen dager og det har skjedd.
Mulig du er en åpen person, som har evner du kan utvikle mer? Og at det er lettere å nå det i den tilstanden du er i rett før du sovner/våkner?
Vanskelig å si Lykke til!
Mulig du er en åpen person, som har evner du kan utvikle mer? Og at det er lettere å nå det i den tilstanden du er i rett før du sovner/våkner?
Vanskelig å si Lykke til!
Antall ord: 156
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Ja, den tanken har slått meg også at kanskje det er noe jeg kan bygge mer på. Det er en helt sinnsyk følelse når det skjer at jeg får nesten ikke beskrivet det. Jeg føler jeg forlater kroppen min og ser på det hele liksom mens jeg sover. men allikvel sover jeg ikke.. Akkurat som at jeg lever i en annen dimensjon.
Men de jeg ser da, denne damen jeg kjenner som er død og ei ukjent jente fra sikkert 50 tallet. (Hun har hvit kjole meg blå sløyfe rundt magen, høye strømper opp til knærne, musefletter med sløyfer i. Ja jeg kan beskrive henne fullt ut hvordan hun ser ut). Ser jeg døde mennesker som faktisk befinner seg i huset mitt da? Er de rundt meg hele tiden men de får kun kontakt med meg når jeg er i denne fasen min? Jeg ser rundt i huset akkurat sånn huset er til vanlig bare at de er der. Men denne jenta har jeg en litt ond følelse med... Men denne damen kjenner jeg jo, jeg bare forstår ikke helt hvorfor hun har kommet til meg 2 ganger nå på en ukes tid. Alltid da jeg er alene. Bare det at jeg liksom "sover" da jeg ser de får meg virkelig til å lure på hva som foregård og hva dette virkelig er.. Begynner jo å tro jeg er litt halvgal for jeg vet så utrolig godt at jeg er våken da jeg opplever dette.
Men de jeg ser da, denne damen jeg kjenner som er død og ei ukjent jente fra sikkert 50 tallet. (Hun har hvit kjole meg blå sløyfe rundt magen, høye strømper opp til knærne, musefletter med sløyfer i. Ja jeg kan beskrive henne fullt ut hvordan hun ser ut). Ser jeg døde mennesker som faktisk befinner seg i huset mitt da? Er de rundt meg hele tiden men de får kun kontakt med meg når jeg er i denne fasen min? Jeg ser rundt i huset akkurat sånn huset er til vanlig bare at de er der. Men denne jenta har jeg en litt ond følelse med... Men denne damen kjenner jeg jo, jeg bare forstår ikke helt hvorfor hun har kommet til meg 2 ganger nå på en ukes tid. Alltid da jeg er alene. Bare det at jeg liksom "sover" da jeg ser de får meg virkelig til å lure på hva som foregård og hva dette virkelig er.. Begynner jo å tro jeg er litt halvgal for jeg vet så utrolig godt at jeg er våken da jeg opplever dette.
Antall ord: 263
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Feb 2006 22:48
- 18
- Kjønn (valgfri): Yin
- Lokalisering: Oslo
Ånder, engler og alle lysvesner kan gi deg budskap og ta deg med på astrale resier som kan virke utrolig skremmendes i halvsøvne.
Dette skjer spesielt i "søvn". Eller som i ditt tilfelle hvor mest sannsynlig "bare" kropp og sinn blitt adskilt.
Tydeligvis har du en veldig åpen krone og kanal, slik at de kan komme inn på deg på en uhyggelig måte, og sånn skal det ikke være.
Du har alltid en personlig hjelper, og alltid en skytsengel, så be om å få deres støtte, lys og kjærlighet og de vil høre!
De vil også hjelpe deg med å forstå hva disse avdøde personene vil. Hvis ikke disse er dine hjelpere so varsler deg noe, da.
Det blir vanskelig for oss å si hva hun vil, men det er som regel alltid noe de vil fortelle seg med sine budskap, og hvis de virker skremmendes er det ofte grunner til det.
Et eksempel. Min onkel døde og moste ansiktet sitt. Han kom mot meg en dag slik i kremasjonsdrakt og beveget seg nært innpå meg og viste meg tydelig sitt ødelagte ansikt. Vanligvis viser han ansiktet sitt kun laget av et lys.
Jeg ble faktisk redd han, og han er min personlige hjelper, så jeg snudde meg vekk og ba han for første gang gå vekk.
Han slapp litt av taket men kom fort innpå meg igjen. Han kom fra kjøkkenet til meg på stuen.
Etter en stund ga det seg, og jeg skjønte ikke hvorfor han ville skremme meg sånn. Gikk så på kjøkkenet for å hente meg et glass vann, og ser det ryker bittelitt av stekeovnsplaten, og den står på fullt!
Der fikk jeg en advarsel, og kanskje de vil advare deg om noe?
Ellers kan det være forvirrede ånder som har klebet seg på deg så klart. Dette kan være noe å bygge på hvis man er interessert. Be om beskyttelse fra din hjelper og din engel!
Dette skjer spesielt i "søvn". Eller som i ditt tilfelle hvor mest sannsynlig "bare" kropp og sinn blitt adskilt.
Tydeligvis har du en veldig åpen krone og kanal, slik at de kan komme inn på deg på en uhyggelig måte, og sånn skal det ikke være.
Du har alltid en personlig hjelper, og alltid en skytsengel, så be om å få deres støtte, lys og kjærlighet og de vil høre!
De vil også hjelpe deg med å forstå hva disse avdøde personene vil. Hvis ikke disse er dine hjelpere so varsler deg noe, da.
Det blir vanskelig for oss å si hva hun vil, men det er som regel alltid noe de vil fortelle seg med sine budskap, og hvis de virker skremmendes er det ofte grunner til det.
Et eksempel. Min onkel døde og moste ansiktet sitt. Han kom mot meg en dag slik i kremasjonsdrakt og beveget seg nært innpå meg og viste meg tydelig sitt ødelagte ansikt. Vanligvis viser han ansiktet sitt kun laget av et lys.
Jeg ble faktisk redd han, og han er min personlige hjelper, så jeg snudde meg vekk og ba han for første gang gå vekk.
Han slapp litt av taket men kom fort innpå meg igjen. Han kom fra kjøkkenet til meg på stuen.
Etter en stund ga det seg, og jeg skjønte ikke hvorfor han ville skremme meg sånn. Gikk så på kjøkkenet for å hente meg et glass vann, og ser det ryker bittelitt av stekeovnsplaten, og den står på fullt!
Der fikk jeg en advarsel, og kanskje de vil advare deg om noe?
Ellers kan det være forvirrede ånder som har klebet seg på deg så klart. Dette kan være noe å bygge på hvis man er interessert. Be om beskyttelse fra din hjelper og din engel!
Antall ord: 336
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Tusen takk for ett kjempe fint svar! :mozilla_smile:
Hvordan ber jeg om beskyttelse av min skytsengel? Da jeg la meg i går kveld hvisket jeg at jeg åpner mitt innerste jeg og ber om beskyttelse av kjærlighet mot all negative energier. Jeg kjente jeg ble kjempe svimmel og rar i kroppen men jeg tørr liksom ikke lenger å legge meg til å sove. Jeg er blitt redd for hva jeg opplever. Jeg er ganske sikker på at denne damen er min kjærestes mormor. Jeg har vært på hennes grav 2 ganger og tent lys. Noe har bare ført meg dit uten at jeg helt vet hvorfor.
Det er ikke alltid jeg har sett noe ansikt i denne "drømmen". Jeg bare kjenner på kroppen at det er noen der. Noen ganger ser jeg det klart, andre ganger ikke. Men jeg hørte navnet hennes men det var heller ingen stemme som sa dette.
Jeg forstår virkelig ikke hva som skjer.. Hvis noen prøver å advare meg så syns jeg det er rart det har gått over en uke i mellom før noen plutselig kommer i drømmen min. Men er disse eller denne ånden rundt meg hele tiden selv om hun er i "drømmen" min innimellom? Kan det være mulig at denne mormoren til min kjæreste er min engel? Hmm..
I natt ble vi vekt 04:15. Min kjæreste skulle opp kl 04:45. Mobilen skulle ringe da og det gjorde den, men det kom ikke noe lyd. Merkelig.. Da jeg sier vi ble vekt, så mener jeg banking og harde smell på ute, inne og oppe på taket.
Hvordan ber jeg om beskyttelse av min skytsengel? Da jeg la meg i går kveld hvisket jeg at jeg åpner mitt innerste jeg og ber om beskyttelse av kjærlighet mot all negative energier. Jeg kjente jeg ble kjempe svimmel og rar i kroppen men jeg tørr liksom ikke lenger å legge meg til å sove. Jeg er blitt redd for hva jeg opplever. Jeg er ganske sikker på at denne damen er min kjærestes mormor. Jeg har vært på hennes grav 2 ganger og tent lys. Noe har bare ført meg dit uten at jeg helt vet hvorfor.
Det er ikke alltid jeg har sett noe ansikt i denne "drømmen". Jeg bare kjenner på kroppen at det er noen der. Noen ganger ser jeg det klart, andre ganger ikke. Men jeg hørte navnet hennes men det var heller ingen stemme som sa dette.
Jeg forstår virkelig ikke hva som skjer.. Hvis noen prøver å advare meg så syns jeg det er rart det har gått over en uke i mellom før noen plutselig kommer i drømmen min. Men er disse eller denne ånden rundt meg hele tiden selv om hun er i "drømmen" min innimellom? Kan det være mulig at denne mormoren til min kjæreste er min engel? Hmm..
I natt ble vi vekt 04:15. Min kjæreste skulle opp kl 04:45. Mobilen skulle ringe da og det gjorde den, men det kom ikke noe lyd. Merkelig.. Da jeg sier vi ble vekt, så mener jeg banking og harde smell på ute, inne og oppe på taket.
Antall ord: 281
Hide post links |