Hjemsøkt, Gjenferd & Åndertatt et skritt videre,men, tror ikke jeg er så sterk...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
fire_elfwand
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Mar 2006 12:24
18
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Bergen

tatt et skritt videre,men, tror ikke jeg er så sterk...

Innlegg av fire_elfwand »

jaja, da her jeg tatt meg sammen, (nesten) og prøvd og ta et skritt videre i dette med å "ta i mot" fra ånder og andre sjeler... må si jeg liker det ikke, over hodet ikke!!!kunne gjort alt for å få det til og forsvinne men virker ikke som det er en av mulighetene her,
hvertfall.etter at jeg sluttet og overse de, den "personen)som viser seg og være en mann i gangen min er blitt roligere.jeg stopper og ser på han,/de når jeg kan se de få sekundene og får kontakt på en litt spesiell måte...
ikke mye men er en begynnelse, de viser seg mer, og kommer nærmere, men når jeg viser jeg tar i mot den, og ikke overser dem går det mye bedre.
Det har ikke vært mye aktivitet på barne rommet etter at jeg fikk frem (tror jeg) at jeg vil ikke ha aktivitet på det rommet foran barna mine, de blir redde. Etter dette har min datter sluttet og se han mannen der inne, hun kom inn til meg en natt rett etter dette. og sa mannen er lei seg, vekke no. så gikk hun og la seg.

No kommer han kun foran meg.
er det noe jeg kan gjøre for å komme videre i dette? få dypere kontakt og eventuelt forstå hvorfor de kommer til meg?
Sist redigert av fire_elfwand på 03 Jan 2009 22:40, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Re: tatt et skritt videre, noen råd for og hjelpe meg på vei?

Innlegg av TheMartine »

Vel, jeg kan ikke mye om å kommunisere med ånder, men det virker i hvert fall helt tydelig for meg at du er på riktig vei. Mye tyder på at de har et budskap, og det har du forstått. Hvordan du skal oppfatte hva de prøver å fortelle, det kan nok ikke jeg hjelpe deg med =)
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fire_elfwand
Nybegynner
Nybegynner
18

Re: tatt et skritt videre, noen råd for og hjelpe meg på vei?

takk for det :)
får vel prøve og finne ut av det på egen hånd, om jeg vil eller ikke...
:) takk for svar :)
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Re: tatt et skritt videre,men, tror ikke jeg er så sterk...

Innlegg av sandalfon »

be om å få budskapet i form av en drøm. eller mediter eller andre symboler du kan forstå slik at du skjønner hva vedkommende vil fortelle deg. det kan være viktig ,eller kun at man vil vise deg at fx noen avdøde vil gi seg til kjenne og fortelle at de er med deg.
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fire_elfwand
Nybegynner
Nybegynner
18

sandalfon skrev:be om å få budskapet i form av en drøm. eller mediter eller andre symboler du kan forstå slik at du skjønner hva vedkommende vil fortelle deg. det kan være viktig ,eller kun at man vil vise deg at fx noen avdøde vil gi seg til kjenne og fortelle at de er med deg.
kan man få budskap gjennom drømmer?
jeg har drømt merkelige ting i sammenheng med dette, men har tenkt det er min fantasi, for man drømmer jo ofte det man tenker mye på og får man ikke svar drømmer man at man får det om du forstår...
hvordan få frem budskap i drømmene?

tusen takk for svar:):)
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

før du legger deg snakk til ånden eller mediter om du kan be om å få et budskap i drømmen ,, det er ikke tull .. begynn å skrive ned drømmene dine, når du våkner da kan det hende du ser en sammenheng, er det symboler som viser seg tre ganger eller flere er dette viktig,,,
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fire_elfwand
Nybegynner
Nybegynner
18

[quote="sandalfon"]før du legger deg snakk til ånden eller mediter om du kan be om å få et budskap i drømmen ,, det er ikke tull .. begynn å skrive ned drømmene dine, når du våkner da kan det hende du ser en sammenheng, er det symboler som viser seg tre ganger eller flere er dette viktig,,,[/quot

det skal jeg gjøre? ting som gjentar seg 3 ganger, hvorfor 3 ganger?
som et hvitt blink lys som kommer noen ganger om netten varer 1 sec ca... hmmm
uff, nervøs jeg no, men dette skal jeg prøve fra og med i kveld...
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

nei det vet jeg ikke men har lest mye om tema og symboler som viser seg mye er viktige, vi mennesker er jo litt rare dyr, evt skaff deg drømmetydningsbok ,men føler vel ikke at det er det som er riktig her og nå men har du kan det vel være kjekt å sjekke , vet ikke om du ble klokere av dette men som sagt vi har hatt vår mann her vi da. og han letet etter sin kone, værre var det ikke. og han likte ikke at vi gjorde om på hans hjem om du forstår, jeg laget flere rom og gjorde om litt her da.
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links