Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhjelp jeg tror jeg er besatt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

hjelp jeg tror jeg er besatt

Innlegg av kevenandre »

Hei.
Jeg har hatt noen problemer igjennom tidene, med at jeg blir plaget av noe paranormalt som ikke er forklarelig. Jeg føler det akkurat som om noen har besatt meg. Jeg gjør ofte ting som jeg ikke har kontroll på selv. Viss jeg og mora mi gjør en avtale, er det noe som brenner inni hodet mitt at jeg må bryte den. Selv om jeg vet at jeg ikke har lov, så gjør jeg det. Jeg krangler ofte med en stemme oppe i hodet mitt, en stemme som bare er der hele veien og plager meg om natten. Det er så ubehagelig og jeg kjenner meg forfulgt hele veien. Ååå jeg er så redd. Stemmen sier at den skal ta meg. Og jeg tror jo på det åndelige, men det er akkurat som om jeg blir et kaste objekt mellom det normale jeg, og det jeg tror er demoner. Hele kroppen min skjelver når noen snakker om gud, og jeg blir sint, ukontrolert. Har forresten holdt på med spiritisme, og da var det noen som spurte meg om det var plass, og jeg sa JA. Jeg ble umiddelbart redd og kontaktet noen venner av meg som skulle hjelpe meg å få dette ut av huset. Da de kom og begynte å lese opp utdrivelses versene sine, svarte den med stemme, NEI VENT og så gikk alle vinduene opp på rommet. Jeg har alltid følt noe spesielt inni meg siden. Jeg brant opp Oija boardet mitt for at jeg ville ikkje bruke det mer. Jeg har også mistet matlysten. Og har tatt av mange kilo.

noen som har råd har råd?
Antall ord: 275
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Karminak
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Des 2008 02:49
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moss

Re: hjelp jeg tror jeg er besatt

Innlegg av Karminak »

Vel, det er flere måter å finne ut om du er besatt på. Og siden du ikke forteller noe om din mentale helse gjennom tidene så får vi bare ta utgangspunkt i at det er en mulighet for at du er det. En ting som kan være en relativt trygg metode uten å gjennomgå noen åndelige ritualer som kan forverre situasjonen er hypnose.
Hvis det gir ytterligere indikasjoner på at det du sier stemmer så er det endelige resultatet eksorsisme, noe som må enten godkjennes av den katolske kirke etter samtale med en av deres prester eller av en privatperson som har stor erfaring på området.
Jeg ville nok gått for den religiøse eksorsismen, da du selv sier at du føler sinne når noen prater om Gud, det er åpenbart at det svekker og sårer den eller de som har besatt deg.

Lykke til, håper det ordner seg uten ytterligere konsekvenser
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rhonersen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Apr 2008 14:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av rhonersen »

Det du gjør er å beskrive problemene for en lege, og prøver anbefalingen hans/hennes.
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
emenja
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Feb 2006 22:48
18
Kjønn (valgfri): Yin
Lokalisering: Oslo

Innlegg av emenja »

rhonersen skrev:Det du gjør er å beskrive problemene for en lege, og prøver anbefalingen hans/hennes.
Ofte er slike ting utprøvd før man poster et innlegg her, men man skal ikke avskrive legens ord, nei ;)
Visste du at mange innen psykiatrien får inn såkalte psykisk syke mennesker, som igjen viser gode blodprøver (dvs: ingen tegn på psykoser, schizofreni e.l), og at de etter noen dager med nedrusing på tabletter blir de skrevet ut som friske (nei dette gjelder ikke meg, men en nær venn av meg jobber med dette).
Pasientene har visstnok forklart at de ser folk og enkelte snakker med/til dem og blir slitne av det hele (de forstår ofte ikke selv at de er åndelige kanaler mener jeg). Leger og psykologer har ikke kunne gi en ordenlig forklaring på det "psykiske problemet" til pasienten. Ofte er mange av dem fra ressursterke hjem uten trøbblete oppvekst eller livskriser. Ingenting tyder på psykoser o.l rett og slett.
Men selvklart, man skal alltid oppsøke en lege før man anntar at man er besatt e.l, og alle på psykiatrien er faktisk ikke friske, men kanskje trådstarter har erfaring og vet? Hvem vet?
Antall ord: 207
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links