Jeg har sett en svart skygge som går inn på badet. Jeg har vært så bombesikker på at det er en av familie medlemene at jeg har faktisk gått etter å snakket til dem og endt opp på do/badet alene. Rett og slett blitt stående alene på badet å klø meg i hodet...
...Mer lignendes, "hvor er hun, jeg var jo helt sikker på at jeg så henne gå inn på badet, her står jeg midt på badet å snakker til meg selv"
I går står jeg utfor bad-døra og ser litt "røyk" rett foran meg (foran bad døren).
Det var helt klart å tydelig... Det lignet på røyk jaffal.
Jeg tror at mennesker/dyr kan gå igjen, hvertfall de man kanskje har en connection til...
Men hvorfor ser jeg skygger og røyk i denne leiligheten jeg har bodd i 1 år?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ "røyk" / sort skygge som går inn på badet
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2009 09:15
- 15
Re: "røyk" / sort skygge som går inn på badet
måtte le litt. kanskje noen driver gjøn med deg. man kan visualisere at man er hos noen og de ser det, lært på kurs og lært. så jeg tenkte jeg skulle drive gjøn med hm kanskje min x hehe, eller du har ett lite spøke på besøk
Antall ord: 54
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Ja, du virker i hvert fall ikke redd, da. Det er godt =)
Har du oppnådd noe kontakt når du har snakket til denne skikkelsen, da?
Har du oppnådd noe kontakt når du har snakket til denne skikkelsen, da?
Antall ord: 27
Hide post links |
ånden som går er vel ikke skummel, bare kul
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Feb 2006 22:48
- 18
- Kjønn (valgfri): Yin
- Lokalisering: Oslo
Jeg ser også skyggelignende ting som jeg må se etter, eller gå etter.
Men nå har jeg blitt så vandt til det, at jeg ser ikke alltid like fort etter.
Apropo denne røyken. Kanskje det er en liten engel ved din side som vil vise at den er der?
Det trenger ikke alltid være spøkelser som vil en vondt eller som tuller med en, men for all del, det kan være gamle slektninger eller andre ånder som ser til deg. Selv er min onkel ofte innom meg, og han driver en del gjøn med meg, ja For min del er dette litt typisk "ånder", men også engler. engler kan og tulle.
Personlig vet jeg at skytsengelen min er nær meg når jeg ser denne røykaktig disen, som forresten minner mer om en sky jeg står midt inni det hele.
Det kan bli litt klamt og fuktig rett og slett, og hele atmosfæren blir nesten litt hellig...
Men som sagt, det kan være noen kjente som har gått over til den andre siden som vil ha kontakt. Du vet trolig best...
Hvis du vil, ville jeg meditert mer på dette og visualisert mye. Bedt om budskap i drømmene dine, du vil garantert få svar hvis du er åpen for det, og det må du være siden du snakker med det.
Men nå har jeg blitt så vandt til det, at jeg ser ikke alltid like fort etter.
Apropo denne røyken. Kanskje det er en liten engel ved din side som vil vise at den er der?
Det trenger ikke alltid være spøkelser som vil en vondt eller som tuller med en, men for all del, det kan være gamle slektninger eller andre ånder som ser til deg. Selv er min onkel ofte innom meg, og han driver en del gjøn med meg, ja For min del er dette litt typisk "ånder", men også engler. engler kan og tulle.
Personlig vet jeg at skytsengelen min er nær meg når jeg ser denne røykaktig disen, som forresten minner mer om en sky jeg står midt inni det hele.
Det kan bli litt klamt og fuktig rett og slett, og hele atmosfæren blir nesten litt hellig...
Men som sagt, det kan være noen kjente som har gått over til den andre siden som vil ha kontakt. Du vet trolig best...
Hvis du vil, ville jeg meditert mer på dette og visualisert mye. Bedt om budskap i drømmene dine, du vil garantert få svar hvis du er åpen for det, og det må du være siden du snakker med det.
Antall ord: 233
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2008 17:17
- 16
- Kjønn (valgfri): grei mann :-)
- Lokalisering: Saltrød
det kan jo også være ånden som går, at du er beskyttet av Fantomet
Antall ord: 16
MANU og AC /DC FAN
Hide post links |
ok skal slutte å tulle, klart du ser det du ser, vi og har hatt en gjest hos oss som bare min yngste datter så men vi andre så noe som føk forbi kjøkkenet og da vi tittet i gangen var det ingen der , min eldste datter trivdes ikke på rommet sitt jeg pusset opp men det var ikke bra før vi hadde husrens. det viste seg å være en "enkmann " som letet etter sin kone, han hadde da dødd på hennes rom, noe en nabo bekreftet hun er 87 år, fikk se bilder av mannen men han var barbert på det bildet hun hadde så min datter på 4 klarte ikke å si om det var han,
min venninde fikk han dit han skulle og atter senket freden seg for barna mine, jeg syns det var spennende men utrivelig når barna opplevde det motsatt
min venninde fikk han dit han skulle og atter senket freden seg for barna mine, jeg syns det var spennende men utrivelig når barna opplevde det motsatt
Antall ord: 148
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Feb 2006 22:48
- 18
- Kjønn (valgfri): Yin
- Lokalisering: Oslo
KWG skrev:det kan jo også være ånden som går, at du er beskyttet av Fantomet
Antall ord: 18
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."
Hide post links |