Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvordan påkalle ånder?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
petrus99
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Des 2008 17:52
15

Hvordan påkalle ånder?

Innlegg av petrus99 »

Jeg lurer på hvordan man påkaller ånder, for jeg vil prøve å ta kontakt med min avdøde bestemor. Please svar så fort dere kan!^^
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
elisabebe

Re: Hvordan påkalle ånder?

Innlegg av elisabebe »

Gjennom spiritisme. Men jeg vil absolutt IKKE anbefale det!!!
Du kan bli besatt av en demon. Demoner kan ikke ta over deg uten at de blit invitert inn. Og de blir invitert gjennom spiritisme.
De tar over deg på en måte, og ødelegger deg og venner og familie.
Du blir sint og aggresiv, og endrer litt utseende. De ødelegger andre psykisk, og kan drepe deg. Ved å f.eks nekte deg mat og drikke..
For å drive ut en demon, må du ha en prest som gjør det gjennom Gud den allmektige.
Da må presten ha tillatelse fra pave for å utføre en eksorsisme på deg, og den tillatelsen er vanskelig å få.

Så igjen- jeg anbefaler IKKE spiritisme. Det er å leke med åndeverdenen, og det kan få brutale følger...
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Ooookei, jeg tror vi kan slappe av litt med tanke på demoner, eksorsisme og paven...høres mer ut som et nattaeventyr. Jeg kan derimot ikke en damn shit om å kontakte ånder, så håper noen med litt erfaring og et noe mer nyansert syn på saken svarer deg.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

oppsøke et medium?
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DatteraTeHappe...
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2008 21:18
16
Kjønn (valgfri): JintungaTePaps
Lokalisering: Modum

Innlegg av DatteraTeHappe... »

Sett deg ned rolig ned i et mørkt rom, be henne om og komme! Det er enklest å bruke hjelpemidler som pendel, styrepinner eller lingnende. Også levende lys. Du må bare ville det sterkt nok! Tru meg, det funker!

Spiritisme er utrolig dumt forslag når du selv kan tilkalle deg dem med tankende, men en ting er sikkert.

Du må tru og virkelig ville det...

Det er det eneste det går på :D
Antall ord: 74
Bilde
Jag hör och övervägaer deras åsikter!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fire_elfwand
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Mar 2006 12:24
18
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Bergen

Innlegg av fire_elfwand »

petrus99 skrev:Jeg lurer på hvordan man påkaller ånder, for jeg vil prøve å ta kontakt med min avdøde bestemor. Please svar så fort dere kan!^^

hei:)
du kan prøve og åpne deg på en måte, når du er helt alene,
la det være stille rundt deg, og konsentrer deg på den personen og kun den,
dette fungerer for men da men.

om ikke kan det være du ikke har ......hva skal mankalle det .......ja--evnen til og få kontakt med dem og da ville jeg snakket med et medium. :)
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Den eldste advarselen jeg vet om ang. å bruke spiritisme er i bibelen.
Det står det rett frem att man skal ikke påkalle de døde.

Men jeg skjønner hva du mener og jeg vil ike att du skal lage en lek ut av dette.
Bruk ett velrenomert medium.

Husk å ikke gi mediumet noe info på førehånd slik att du selv kan føle graden av ekthet av det hele.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links