Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hei
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Des 2008 10:43
- 15
Hei
Noe jeg har lurt på,eller det var vel gubben som lurte og det fikk meg til tenke siden jeg tror på alt mulig rart,eller tja veit egentlig ikke hva jeg tror på.
Men uansett. Når man sier at de som går igjenn har noe uoppklart,da må vi vase i dem rundt her , og hvis det er så mange hvorfor merker ikke jeg noe til det ? og hvorfor er det ALDRI klare bilder av de, eller "stemmer" .?hvorfor blir alle opptakene gjort på kvelden/natta og ikke lyse dagen.?
Bare lurer.
Men uansett. Når man sier at de som går igjenn har noe uoppklart,da må vi vase i dem rundt her , og hvis det er så mange hvorfor merker ikke jeg noe til det ? og hvorfor er det ALDRI klare bilder av de, eller "stemmer" .?hvorfor blir alle opptakene gjort på kvelden/natta og ikke lyse dagen.?
Bare lurer.
Antall ord: 95
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Hei
Vet ikke. Kanskje det er mer stille på natten.
Og når det er stille, så kan man høre en knappenål falle.
Kanskje de liker seg bedre i mørket også, fordi det ikke er så mange folk rundt omkring da?
Og når det er stille, så kan man høre en knappenål falle.
Kanskje de liker seg bedre i mørket også, fordi det ikke er så mange folk rundt omkring da?
Antall ord: 43
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Okt 2008 14:15
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Jeg tror at man legger mindre merke til slike ting om dagen fordi at det er mer lyder og andre daglige inntrykk. Jeg merker i hvertfall at jeg blir mye mer var over lyder om kvelden eller også bare hvis jeg er i et mørkt rom Så er jo det som kjent mer skummelt i mørke, noe som forklarer hvorfor mye er filmet/ tatt bilde av om kvelden/natten, dette tror jeg er utgangspunktet til mange av de falske opptakene og bildene...
Antall ord: 84
«En nasjons storhet og moralske fremskritt kan måles etter hvordan dyrene behandles» Gandhi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2008 22:25
- 16
Jeg tror det har noe med menneskenes frykt å gjøre... Det er mange mennesker som frykter mørket mer enn lyset, og jeg tror de blir sterkere av menneskenes følelser. Spesielt frykt. Så de tror de "kommer" mer frem da rett og slett fordi det er da vi mennesker er redd for dem
...tror jeg...
...tror jeg...
Antall ord: 56
....farlig vakker....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Ja,det er jo en mulighet. På kvelden er vi mer var på ting,eller sansene våres kankje blir mye sterkere. Men alikevel liksom. Hvis man er veldig var på slike ting i utganspungte,burde man da ikke: merke,se,føle,høre ol på dagen som på velden. Jeg personelig tror ikke at noen går igjen mer på kvelden en på dagen,gjenferd(?) veit vel ikke om det er dag eller kveld.
Bare mange tanker som svirrer.
Så hva skal man egentlig tro? det som blir skrivd /snakket om høres veldig troverdig ut på mange da. Så det høres ut som om alle har en historie osv,men det har ikke jeg(glad til egentlig kanskje også)
men men.. god jul
Bare mange tanker som svirrer.
Så hva skal man egentlig tro? det som blir skrivd /snakket om høres veldig troverdig ut på mange da. Så det høres ut som om alle har en historie osv,men det har ikke jeg(glad til egentlig kanskje også)
men men.. god jul
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Jeg tror solavisfolket har den mest jordnære forklaringen på spørsmålet ditt.
Det kan også være at vi blir satt i en annen sinnsstemning ved nattetid.
Husk at solen går ned, og solen gir oss en type energi.
På lik linje som at mange blir yre og annerledes av fullmånen.
Alt har noe å si, alt betyr noe. Det er bare snakk om i hvilken grad.
Skal vi ta med oss alle faktorene, kan vi likegjerne bruke resten av livet vårt på det.
La oss heller bare nyte at mysteriene skjer om natten, enten det er innbildning eller ikke.
Det er bedre enn å se en god film.
Skrem dere selv! Husj, husj!
Det kan også være at vi blir satt i en annen sinnsstemning ved nattetid.
Husk at solen går ned, og solen gir oss en type energi.
På lik linje som at mange blir yre og annerledes av fullmånen.
Alt har noe å si, alt betyr noe. Det er bare snakk om i hvilken grad.
Skal vi ta med oss alle faktorene, kan vi likegjerne bruke resten av livet vårt på det.
La oss heller bare nyte at mysteriene skjer om natten, enten det er innbildning eller ikke.
Det er bedre enn å se en god film.
Skrem dere selv! Husj, husj!
Antall ord: 117
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |
uuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu er mer scary i natt enn på lyse dag eller hva?
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Hei.
Antall ord: 1
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Aug 2008 02:46
- 16
- Har takket: 1 gang
Hei.
Jeg er forresten helt enig med solavisfolket.
Dette har nødvendigvis ikke noe med økt følsomhet å gjøre. Jeg tror det har noe med fantasi, og kanskje forventninger å gjøre. I mørket, når vi ikke ser, får fantasien økt spillerom ved fravær av sanseinntrykk.lillemy83 skrev:Ja,det er jo en mulighet. På kvelden er vi mer var på ting,eller sansene våres kankje blir mye sterkere. Men alikevel liksom. Hvis man er veldig var på slike ting i utganspungte,burde man da ikke: merke,se,føle,høre ol på dagen som på velden. Jeg personelig tror ikke at noen går igjen mer på kvelden en på dagen,gjenferd(?) veit vel ikke om det er dag eller kveld.
Mange av historiene kan virke troverdige nok, men det er viktig å huske på at det ofte dreier seg om subjektive tolkninger av fenomen som kan ha naturlige forklaringer.Bare mange tanker som svirrer.
men men.. god jul
Jeg er forresten helt enig med solavisfolket.
Antall ord: 207
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Dette er vel noe jeg aldri vil få svar på,så er vel ikke noe å spekulere i egentlig...
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2008 22:25
- 16
...spennende å spekulere og.... Hehe
Antall ord: 4
....farlig vakker....
Hide post links |
lillemy 83, hvis du leser tråden til titten tei heisan, får du svar på mange av de spørsmålene du har,
Antall ord: 24
Hide post links |
lillemy83 skrev:Noe jeg har lurt på,eller det var vel gubben som lurte og det fikk meg til tenke siden jeg tror på alt mulig rart,eller tja veit egentlig ikke hva jeg tror på.
Bare lurer.
hvis det er så mange hvorfor merker ikke jeg noe til det ? Kansje fordi du ikke er mottakelig for det.
og hvorfor er det ALDRI klare bilder av de, eller "stemmer" .? Det finnes utallige klare bilder/klipp/opptak/vitner av spøkelser men det kan aldri garanteres at de er ekte. Desutten, om dette ikke er tilfredsstillende så har vi kansje ikke den teknologien som kreves for å fange opp denne typen energi på et fotografi eller bånd.
hvorfor blir alle opptakene gjort på kvelden/natta og ikke lyse dagen.?
Om natten er det mindre støy. Og natten er naturligvis da vi er mest vare fordi vi er dagsaktive og frykter mørket fordi det begrenser oss. MEN nå må vi ikke glemme at det ikke er BARE natten det finnes materiale og vitner om spøkelser.
Antall ord: 235
Hide post links |
det edr nettopp dfet det er , altså mindre forstyrrelser på kveld enn dag, sier det egentlig ikke seg selv da? vet ikke j men det høres logisk ut synes jegAkasha memoria skrev:lillemy83 skrev:Noe jeg har lurt på,eller det var vel gubben som lurte og det fikk meg til tenke siden jeg tror på alt mulig rart,eller tja veit egentlig ikke hva jeg tror på.
Bare lurer.
hvis det er så mange hvorfor merker ikke jeg noe til det ? Kansje fordi du ikke er mottakelig for det.
og hvorfor er det ALDRI klare bilder av de, eller "stemmer" .? Det finnes utallige klare bilder/klipp/opptak/vitner av spøkelser men det kan aldri garanteres at de er ekte. Desutten, om dette ikke er tilfredsstillende så har vi kansje ikke den teknologien som kreves for å fange opp denne typen energi på et fotografi eller bånd.
hvorfor blir alle opptakene gjort på kvelden/natta og ikke lyse dagen.?
Om natten er det mindre støy. Og natten er naturligvis da vi er mest vare fordi vi er dagsaktive og frykter mørket fordi det begrenser oss. MEN nå må vi ikke glemme at det ikke er BARE natten det finnes materiale og vitner om spøkelser.
Antall ord: 269
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2009 15:04
- 15
- Kjønn (valgfri): Restless Shoe
- Lokalisering: Oslo/Fr.stad
Jeg bor i en gammel bygård i oslo og dette med nattlige aktiviteter har jeg sett og opplevd på førstehånd. I kollektivet på tre har vi alle hatt noen sære opplevelser med dører som åpner og lukker seg, levende lys som slukker seg og denne hersens lave nesten hviskende trykkende stemningen på visse punkter. om dagen hører vi ikke stort men det er vel sikkert på grunn av støy rundt oss. Har ikke fått noe på kamera eller tape enda men fangsten kommer snart forhåpentlighvis.
Kanskje det er de andre som driver gjøn med meg those bastards Hvem vet!
Kanskje det er de andre som driver gjøn med meg those bastards Hvem vet!
Antall ord: 109
Ulv dreper ikke fordi den er ond! Det er fordi den er ulv.
Hide post links |