Hei dere. Det er ikke ofte jeg skriver her. Aldri faktisk. Jeg har en rekke paranormale opplevelser, faktisk flere hver dag. Men jeg er ikke en person som liker å fortelle så mye:) Men nå trenger jeg virkelig hjelp fra dere, selvom jeg pleier å ordne paranormale problemer på egenhånd. Dette er for tung energi. Jeg skal prøve å forklare.
For noen år siden begynte jeg på en ny skole. Livet mitt var topp og jeg ante ingen problemer. Det var når jeg begynte der at livet mitt virkelig gikk galt. De 2 årene skjedde det utrolig mye fælt med meg, ulykken hang på meg som en tattovering. Og det kom ikke av bare elevene som gikk på skolen, eller folk som bodde på stedet, nei. Det var rett og slett en annen uforklarlig grunn. Jeg holdte på å ta livet mitt flere ganger, endte på legevakten for å sy noen ganger også. Jeg merket fort at de som bodde på dette stedet hadde en destruktiv innstilling til livet generelt. Og, jeg skal ikke dra alle over en kam, men de likte å ødelegge for andre som kanskje kom et sted med livet sitt. En annen ting jeg la merke til, var at disse menneskene som tilbrakte sine liv her ikke hadde et bra liv. En ting jeg hvertfall la merke til, på tross av at dette stedet er bitte lite, er at det gikk aldri lang tid imellom hvert mord som foregikk på stedet, like ofte som hele Oslo til sammen og dette var bare et lite tettsted. Jeg tenkte ikke noe mere over dette, ettersom jeg prøvde å leve livet mitt på en bra måte. Men nå skjønner jeg litt av hvorfor jeg alltid hørte så mange fæle historier fra stedet. Stedet var også etter det jeg hadde hørt veldig tatt over av tyskerne i krigen, man kunne visstnok finne ut mer av dette på museumet. Har blandt annet hørt historier om at folk ble, hva heter det? Dere vet sement. Dette stedet har alltid vært kjent for sin produksjon av sement. Husker ikke hva det heter, men at folk hvertfall ble sementert(?) osv, jeg vet ikke hvor det ble av disse sementasjonene(?) i ettertid, jeg håper ikke de er der enda hehe. Men uansett,
Stedet er også veldig kjent for at det spøker der, selvom nesten ingen som bor der tror på det paranormale, unntatt jeg da, men jeg var den eneste som ikke bodde der, men bare gikk på skole der. Noen gutter jeg gikk i klasse med f.eks hadde tatt seg en tur inn på det gamle industriområdet, som tyskerne også hadde tatt over, og de hevder å ha hørt kjetting slepe etter bakken etter dem. De ble selvfølgelig kjempe redde, men de tror fortsatt ikke så mye på det paranormale, sier de da. Noen fra to klasser over meg hadde visstnok sett en mann inne i kuppelen også. Jeg vet at kuppelen spøker, for når jeg var der hørte jeg ting falle ned på bakken i samme "rom" som meg osv.
Tingen er at jeg alltid har hatt klarsynte evner. Jeg kan til og med bevise det fordi jeg har tatt en sånn ESP-test 4 ganger og fått 'Du har mest sannsynlig klarsynte evner' hver gang. Og jeg har alltid følt triste ting fra astral-verden når det kommer til det stedet. Jeg visste det for første gang når jeg og venninna mi (ex venninna) badet på stranden der, jeg fikk en ekkel følelse av at mange hadde drukna der, så jeg spurte henne 'Er det noen som har drukna her før eller?'. Hun sa nei siden hun ikke hadde lest noe om det i avisen. Okey jeg skal prøve å komme til poenget, men det er et eller annet i hodet mitt som stopper opp idet jeg nermer meg kjernen av det jeg tenker på ang stedet... Jeg må bare forresten nevne at jeg ikke kan dra til dette stedet den dag idag (jeg droppa ut av skolen, livet var for vanskelig til å gå på skolen så jeg fikk ikke med meg siste året) og jeg kan ikke dra dit uten å ha på meg pentagrammet, HVIS jeg gjør det, som jeg har gjort flere ganger så begynner det faen meg (unnskyld uttrykket) og spøke i mitt eget hus + at jeg får masse ulykke i minst en uke etterpå!! Dette har jeg lært av selvfølgelig og har med meg full beskyttelse hver gang jeg MÅ dit (jeg går på et kurs der jeg må ta). Jeg har drømt om dette stedet flere ganger siden jeg har en tendens til å drømme om ting som har skjedd som jeg ikke vet. Inatt (sjekk når dette er skrevet forresten) så drømte jeg om et brennende hvitt hus der, og veldig mye kaldt metall, jeg pleier å tyde drømmer men den var litt vrien. Uansett....
Ser dere? Veldig vanskelig å fortelle om dette stedet!
Det som er er at jeg nå vet at det er noe over dette stedet. Jeg vet det, for jeg har utviklet evnene mine masse siden jeg gikk på skole der, og jeg har blitt veldig flink med energi. Og før innså jeg ikke dette siden jeg ikke var såå god, selvom følelsen var der - stedet har en utrolig tung energi over seg! Dere vet hvordan energien til f.eks blader fra trærne, et friskt tre, en stein, eller litt frisk vann fra en fin bekk i skogen kjennes ut? Denne energien er helt motsatt. Den er tung, den føles død, destruktiv og ja... Vil ikke flytte på seg.
Det bryr meg ikke såå mye at stedet til de menneskene jeg misliker mest har en sånn greie over seg, men det er en person som bor jeg som jeg bryr meg veldig mye om. Og jeg har sett folk som bor der, noen av dem hadde faktisk drømmer om livet. Jeg lover, ingen av dem har kommet noen vei med dette. Denne personen tror alt har en fysisk forklaring, og det nytter ikke å nevne dette for han engang. Problemet er at jeg bryr meg om denne personen, veldig mye. Det er en annen person jeg også kjenner som jeg bryr meg om også som har bodd der, men henne er det ingen fare med siden hun har flytta fra stedet. Jeg spurte hvordan det gikk med henne for tiden siden hun alltid har også hatt ulykke hengende over seg (merk: hun har bodd på dette stedet hele livet) men nå sa hun at hun hadde det kjempe bra, for hun bor i Hamar nå. Hun er ikke veldig spirituell, men jeg spurte henne sånn for å være hyggelig liksom 'Når kommer du tilbake hit neste gang så jeg får se deg da?' og da svarte hun 'Jeg reiser aldri tilbake dit igjen'. Og til de som ikke tror på det, så sender jeg gjerne kopi av facebook meldingen fra henne.
Men han jeg bryr meg om er det verre med. Han har planer om å bo der lenge, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for de som bor på dette stedet har alltid triste skjebner! Er det ikke det ene så er det det andre. Og jeg kan selvfølgelig prøve med magi, men igjen, man skal jo ikke påvirke andres frie vilje, og da bryter jeg den regelen om jeg får han til å flytte... Kan noe hjelpe meg? Jeg vil ikke se på at en jeg bryr meg så mye om skal ende opp som resten av de som bor der. Jeg vet dette var litt langt innlegg, jeg beklager, prøvde å gjøre det så kort som mulig.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjemsøkt tettsted
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Aug 2008 04:03
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Spikkestad
Hjemsøkt tettsted
Antall ord: 1311
Florenthyna
"As above, so below"
"As above, so below"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: Hitra
Re: Hjemsøkt tettsted
Oi, dette var mye. Kan desverre ikke hjelpe deg jeg, siden jeg ikke har de evnene, men håper du får noe hjelp av noen andre iallefall
Antall ord: 28
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2008 12:21
- 16
- Lokalisering: bærum
Re: Hjemsøkt tettsted