Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Forferdelig opplevelse ved et hjemsøkt hus
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2007 15:14
- 17
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Trondheim
Forferdelig opplevelse ved et hjemsøkt hus
Jeg og venninna mi hadde en ekstrem merkelig opplevelse her en dag. Vi bestemte oss for å gå bort til et hus som har en lang historie bak seg for å være hjemsøkt (artikler i aviser, ingen klarer å bo der, naboer mener stadig vekk de ser en dame vinduet osv). Jeg og venninna mi er veldig mottagelig for åndelig nærver, aller mest min venninne som er i startfasen på å bli et medium. Uansett vi gikk bort til dette huset, og plutselig følte vi oss utrolig kvalme og uvelle, og jeg fikk denne pressende følelsen jeg får når det er åndelig nærvær i nærheten (kan beskrive det med den pressende følelsen man får når et fly letter). Venninna mi kom i en slags trance og fortalte om en kvinne i 30-40 årene som skal ha forgiftet sine to barn, og hennes mann som også hjemsøker stedet, men er mer anonym. Hun fortalte at åndene sitter fast i det øyeblikket hvor mannen kommer hjem og ser hva som har hendt. Venninna mi fortalte til mannen hva som hadde skjedd med barna, og konen ble selvfølgelig vanvittig FORBANNA. Venninna mi kjente at konen klemte henne ved ribbeina, og var på nippen til å besvime av smerte. Plutselig kom en overveldende lukt av spy... en overveldende og intens stank av pølsespy. Og akkurat da det skjedde så jeg en væske fløt ut av siden på huset (vi stod ute). Opplevelsen var så intens at vi løp derfra.
Da vi kom hjem så vi at venninna mi hadde to kloremerker på midjen (jeg har bilde). Vi tok også opptak, og i det opptaket kan man høre bl.a. brekningslyder, en slags knurring og dører som åpner og lukker seg.
Jeg har ikke helt evnen til å se spøkelser, men jeg ser de som uklare skyer eller at de har en slags vannkant rundt seg. Venninna mi derimot, ser dem klart og tydelig hele tiden.
Venninna mi har aldri utført denne kominikasjonen med spøkelser sammen med noen før, men hun sier at denne opplevelsen var den mest "vellykka".
Jeg vil bare få sagt noe før jeg avslutter, og det er at mens vi var oppe ved huset var det som om noen tok tak i min høyre hånd og holdte den fast. Det var ikke en "slem" hånd, for å si det sånn. Det var mer som om noen klamret seg fast i meg i angst. Da vi kom hjem skulle jeg vise venninna mi hva som hadde hendt med hånda mi, og da jeg tok tak i henne fikk hun ekstremt vondt i hele arma. Dette er ikke første gangen at noen har følt en intens smerte ved at jeg har tatt på dem. Bl.a. trykket jeg på panna til kjæresten min en gang, og han fikk så vondt at det kjentes ut som om hodet hans skulle eksplodere...
Uansett, venninna mi ville gjerne at jeg skulle fortelle dere om vår opplevelse. Det er ganske kortfattet, men jeg håper at det er noen der ute som har opplevd noe lignende, og kan gi oss noen tips på hva vi bør og ikke bør gjøre når slike ting hender.
Spør gjerne hvis det er noe dere lurer på
Da vi kom hjem så vi at venninna mi hadde to kloremerker på midjen (jeg har bilde). Vi tok også opptak, og i det opptaket kan man høre bl.a. brekningslyder, en slags knurring og dører som åpner og lukker seg.
Jeg har ikke helt evnen til å se spøkelser, men jeg ser de som uklare skyer eller at de har en slags vannkant rundt seg. Venninna mi derimot, ser dem klart og tydelig hele tiden.
Venninna mi har aldri utført denne kominikasjonen med spøkelser sammen med noen før, men hun sier at denne opplevelsen var den mest "vellykka".
Jeg vil bare få sagt noe før jeg avslutter, og det er at mens vi var oppe ved huset var det som om noen tok tak i min høyre hånd og holdte den fast. Det var ikke en "slem" hånd, for å si det sånn. Det var mer som om noen klamret seg fast i meg i angst. Da vi kom hjem skulle jeg vise venninna mi hva som hadde hendt med hånda mi, og da jeg tok tak i henne fikk hun ekstremt vondt i hele arma. Dette er ikke første gangen at noen har følt en intens smerte ved at jeg har tatt på dem. Bl.a. trykket jeg på panna til kjæresten min en gang, og han fikk så vondt at det kjentes ut som om hodet hans skulle eksplodere...
Uansett, venninna mi ville gjerne at jeg skulle fortelle dere om vår opplevelse. Det er ganske kortfattet, men jeg håper at det er noen der ute som har opplevd noe lignende, og kan gi oss noen tips på hva vi bør og ikke bør gjøre når slike ting hender.
Sist redigert av Metal maniac på 07 Des 2008 15:07, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 570
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Re: Forferdelig opplevelse ved et hjemsøkt hus
Jøsses...
Antall ord: 2
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: nittedal
-
- Nybegynner
- 17
Diffusa skrev:Jøsses...
hehe, yes
Det kan man godt si...
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2005 16:32
- 19
Du/dere kan vel legge ut det bilden og lydfilene som bevis.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Ja, her nevnes det både bilder og opptak. Det er bare å vise fram.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Jeg får ikke til å overføre opptaket siden det er AMR fil. Jeg aner ikke hvordan det skal gjøres..Jeg skal prøve å få noen til å overføre opptaket for meg... Men jeg kan godt legge ut bildet av kloremerkene til venninna mi, men hvordan laster jeg bildet inn på paranormal.no?Blankpels skrev:Ja, her nevnes det både bilder og opptak. Det er bare å vise fram.
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Du kan jo sjekke her: gratis amr til MP3-programmer.
Også kan du sjekke her for å legge ut bildene dine.
Også kan du sjekke her for å legge ut bildene dine.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Feb 2005 16:01
- 19
skeptisk...
Antall ord: 1
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Næ, åssen kan du finne på å være skeptisk?
Antall ord: 9
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Okt 2008 15:04
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
Spennende! Ser gjerne opptak! :mozilla_wink:
Antall ord: 6
Livet er 10% hvordan du har det og 90% hvordan du tar det.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Feb 2005 16:01
- 19
Det var litt vanskelig faktiskDiffusa skrev:Næ, åssen kan du finne på å være skeptisk?
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Blitt takket: 3 ganger
Hvor ligger dette huset,kan være moro å ta en tur med video kameraMetal maniac skrev:Jeg og venninna mi hadde en ekstrem merkelig opplevelse her en dag. Vi bestemte oss for å gå bort til et hus som har en lang historie bak seg for å være hjemsøkt (artikler i aviser, ingen klarer å bo der, naboer mener stadig vekk de ser en dame vinduet osv). Jeg og venninna mi er veldig mottagelig for åndelig nærver, aller mest min venninne som er i startfasen på å bli et medium. Uansett vi gikk bort til dette huset, og plutselig følte vi oss utrolig kvalme og uvelle, og jeg fikk denne pressende følelsen jeg får når det er åndelig nærvær i nærheten (kan beskrive det med den pressende følelsen man får når et fly letter). Venninna mi kom i en slags trance og fortalte om en kvinne i 30-40 årene som skal ha forgiftet sine to barn, og hennes mann som også hjemsøker stedet, men er mer anonym. Hun fortalte at åndene sitter fast i det øyeblikket hvor mannen kommer hjem og ser hva som har hendt. Venninna mi fortalte til mannen hva som hadde skjedd med barna, og konen ble selvfølgelig vanvittig FORBANNA. Venninna mi kjente at konen klemte henne ved ribbeina, og var på nippen til å besvime av smerte. Plutselig kom en overveldende lukt av spy... en overveldende og intens stank av pølsespy. Og akkurat da det skjedde så jeg en væske fløt ut av siden på huset (vi stod ute). Opplevelsen var så intens at vi løp derfra.
Antall ord: 587
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2009 23:32
- 15
hvor ligger huset??