Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvordan få tak i dødsstatistikk?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
MarieLee

Hvordan få tak i dødsstatistikk?

Innlegg av MarieLee »

I huset jeg bor i er det flere ånder jeg har fått kontakt med, og jeg har fått ganske så mye informasjon av bl.a. en liten gutt som heter Karl. Jeg vet at han døde i en bilulykke med faren sin og kompisen til faren, og har veldig lyst til å finne ut om dødsulykken kan verifiseres. Har dere noen tips om hvordan jeg finne ut slik informasjon?
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ekberg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Nov 2008 23:23
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Re: Hvordan få tak i dødsstatistikk?

Innlegg av Ekberg »

Det finnes kanskje et register du kan søke i.
Ser ikke for meg at huset er spessielt gammelt, så du kan jo høre med naboer og slikt.
Er det ei bygd eller en liten kommune du bor i så husker folk en slik ulykke, litt verre er det kanskje hvis du befinner deg i en storby.
Hvis det var ei bilulykke så er det ivertfall ikke så veldig mange år siden det må ha hendt.

Lykke til!
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
D.A.
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Aug 2008 02:46
16
Har takket: 1 gang

Innlegg av D.A. »

MarieLee skrev:I huset jeg bor i er det flere ånder jeg har fått kontakt med, og jeg har fått ganske så mye informasjon av bl.a. en liten gutt som heter Karl. Jeg vet at han døde i en bilulykke med faren sin og kompisen til faren, og har veldig lyst til å finne ut om dødsulykken kan verifiseres. Har dere noen tips om hvordan jeg finne ut slik informasjon?
Det finnes ikke dødsstatistikk som kan hjelpe deg med å bekrefte dette.
Om du vet hvor ulykken fant sted og har ett ca. tidspungt for ulykken, kan du spørre om lov å søke i medias arkiver, og se om du finner info. om en slik ulykke. Det er også mulig att bibliotek har nyhetsarkiver eller mediaarkiv som inneholder gamle aviser. Uansett må du være forberedt på endel jobb.
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MarieLee

Innlegg av MarieLee »

Ekberg: Huset jeg bor i er ikke spesielt gammelt, nei, men de som går igjen hos meg er ånder som har fulgt med meg og andre hjem hit, så de har altså ikke vært hos meg bestandig.

Og som du selv sier, så er det nok ikke så lenge siden det har skjedd. Jeg føler selv at det er ganske nylig, kanskje fra og med 2000 fram til noen år tilbake. Det er i alle fall ikke flere tiår tilbake, det merker jeg.

D.A., takk for svar! Skal undersøke litt, jeg. :)
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links