Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhvordan utforske sine evner mer?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bella1092xxxx
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Nov 2008 19:03
16

hvordan utforske sine evner mer?

Innlegg av Bella1092xxxx »

hvordan utforske evnene sine mer?
jeg har merket at jeg får vite når en person er gått bort, det blir veldig kaldt,
og jeg merker masse tristhet og sorg.
noen som har gode råd ?
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Re: hvordan utforske sine evner mer?

Innlegg av @ngel »

Dra på Alternativ messe!! :lol:
Antall ord: 4
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Badger
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Sep 2008 13:06
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av Badger »

Bella1092xxxx skrev:jeg har merket at jeg får vite når en person er gått bort, det blir veldig kaldt,og jeg merker masse tristhet og sorg.
noen som har gode råd ?
Det at du merker masse tristhet og sorg når du får vite at en person har gått bort vil jeg kalle ganske normalt. Det betyr vel at du er utstyrt med normale følelser og det skal du være glad for.

Kulden du snakker om kan skyldes at døra står åpen, og det er kaldt ute :mrgreen: Nei, jeg tenker litt sånn som dette:
Hvilke påvirkninger gjør at vi blir varme? Jo f.eks aktivitet og forelskelse - det vi kan kalle positiv energi. Når vi hører at noen har gått bort kan vel det kalles negativ energi og skape kulde... Bare gjetter, men det er jo logisk. Like logisk som at setninger starter med store bokstaver. ;)
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Jeg tror -alle- har muligheten til å oppleve de ulike "evnene" men at noen da er nødt til å ha ekstremt mye øvelse for å oppleve det. Men alle harpotensialle. Meditasjon er et godt tips for å utforske evner/opplevelser litt mer.

Et annet tips kan være hypnose og hjernebølger som går på "out of body experience" og Lucid dreaming. Alle kan få det til, slik at ordet "evne" blir vel litt misvisende. Prøv ut hypnose/hjernebølger på disse områdene "bella", så fortell om du har hatt noen opplevelser her igjen om en stund :)
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links