Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Sønnen min ser spøkelser.......
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2007 14:08
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: langt borte i utlandet
Sønnen min ser spøkelser.......
Her om dagen så sier den ene sønnen min på 10 at han ser spøkelser.......Jeg tenker ikke så mye over det da ett av mine andre barn har snakket mye om spøkelser i det siste. Men så begynner han og fortelle hvor og hvordan det føles nå ett spøkelse går gjennom kroppen hans.Det er ingen tvil at det han opplever er riktigt. Men det viktigste er vel at han sier at han ikke er redd.
Måtte bare fortelle det, for av en eller annen grunn er jeg litt stolt av han
Måtte bare fortelle det, for av en eller annen grunn er jeg litt stolt av han
Antall ord: 100
DDD
A JOURNEY OF THOUSAND MILES
BEGINS WHITH A SINGLE STEP
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Lokalisering: nittedal
Re: Sønnen min ser spøkelser.......
Spennende.. hehe...
Hvorfor er du stolt av han for jeg lov til å sprørre??
Hvorfor er du stolt av han for jeg lov til å sprørre??
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Sep 2008 13:06
- 16
- Lokalisering: Vestfold
Det der har jeg også hørt om. En dame fortalte meg for noen år siden om at sønnen så en mann på rommet sitt. Han var redd, og dette var ubehagelig. Da hun spurte sønnen om en beskrivelse var han veldig presis. Og da hun spurte naboene viste det seg at sønnens beskrivelse stemte med den forrige eieren, som var omkommet 10 år før i dette huset.
Nå skal det også sies at jeg er fra rett nedi gata og husker ambulansen kom kjørende da mannen døde. Visste veldig godt åssen han så ut og jeg kjente greit igjen beskrivelsen med mannen. Traff faktisk denne damen her om dagen, søren at jeg ikke spurte om åssen det stod til i annen etasje nå.
Nå skal det også sies at jeg er fra rett nedi gata og husker ambulansen kom kjørende da mannen døde. Visste veldig godt åssen han så ut og jeg kjente greit igjen beskrivelsen med mannen. Traff faktisk denne damen her om dagen, søren at jeg ikke spurte om åssen det stod til i annen etasje nå.
Antall ord: 131
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det er en meget stor sjanse for at han har snappet opp disse idéene fra TV og/eller annen form for underholdning..."Paranormal" underholdning er i vinden.DDD skrev:Her om dagen så sier den ene sønnen min på 10 at han ser spøkelser.......Jeg tenker ikke så mye over det da ett av mine andre barn har snakket mye om spøkelser i det siste. Men så begynner han og fortelle hvor og hvordan det føles nå ett spøkelse går gjennom kroppen hans.Det er ingen tvil at det han opplever er riktigt. Men det viktigste er vel at han sier at han ikke er redd.
Hvordan lød disse beskrivelsene? Var det snakk om spesielle kjennetegn som var umulig å ta feil av?Badger skrev:Det der har jeg også hørt om. En dame fortalte meg for noen år siden om at sønnen så en mann på rommet sitt. Han var redd, og dette var ubehagelig. Da hun spurte sønnen om en beskrivelse var han veldig presis. Og da hun spurte naboene viste det seg at sønnens beskrivelse stemte med den forrige eieren, som var omkommet 10 år før i dette huset.
Det er vanskelig å beskrive et menneske. Bare prøv å beskriv utseendet på en god venn til en fremmed, og se om den fremmede klarer å plukke ut vennen din fra en folkemengde...
Antall ord: 235
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2007 14:08
- 17
- Lokalisering: langt borte i utlandet
Det er en meget stor sjanse for at han har snappet opp disse idéene fra TV og/eller annen form for underholdning..."Paranormal" underholdning er i vinden.Kimbara skrev:DDD skrev:Her om dagen så sier den ene sønnen min på 10 at han ser spøkelser.......Jeg tenker ikke så mye over det da ett av mine andre barn har snakket mye om spøkelser i det siste. Men så begynner han og fortelle hvor og hvordan det føles nå ett spøkelse går gjennom kroppen hans.Det er ingen tvil at det han opplever er riktigt. Men det viktigste er vel at han sier at han ikke er redd.
Tror ikke han har snappet opp noen ting fra tv, da slike ting ikke går på tv der vi har bodd. Noen ting bare er slik.
Hvorfor jeg er litt stolt er vel fordi at han faktisk ikke blir redd. Da tenker jeg at han kan bruke det til noe positivt. Hadde ikke vært koz om barnet ditt er usikker og redd for noe som de fleste ikke ser.
Antall ord: 186
DDD
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Lokalisering: nittedal
Ja du har rett i detDDD skrev:Det er en meget stor sjanse for at han har snappet opp disse idéene fra TV og/eller annen form for underholdning..."Paranormal" underholdning er i vinden.Kimbara skrev:DDD skrev:Her om dagen så sier den ene sønnen min på 10 at han ser spøkelser.......Jeg tenker ikke så mye over det da ett av mine andre barn har snakket mye om spøkelser i det siste. Men så begynner han og fortelle hvor og hvordan det føles nå ett spøkelse går gjennom kroppen hans.Det er ingen tvil at det han opplever er riktigt. Men det viktigste er vel at han sier at han ikke er redd.
Tror ikke han har snappet opp noen ting fra tv, da slike ting ikke går på tv der vi har bodd. Noen ting bare er slik.
Hvorfor jeg er litt stolt er vel fordi at han faktisk ikke blir redd. Da tenker jeg at han kan bruke det til noe positivt. Hadde ikke vært koz om barnet ditt er usikker og redd for noe som de fleste ikke ser.
Antall ord: 194
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
TV var bare et eksempel. Det er like, om ikke mer, sannsynlig at han har hørt noe om dette på skolen eller av venner.DDD skrev: Tror ikke han har snappet opp noen ting fra tv, da slike ting ikke går på tv der vi har bodd. Noen ting bare er slik.
Antall ord: 54
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Ser du ikke at den åndelige dimensjonen finnes, Kimbara. Noe har tydeligvis skjedd gutten.Kimbara skrev:TV var bare et eksempel. Det er like, om ikke mer, sannsynlig at han har hørt noe om dette på skolen eller av venner.DDD skrev: Tror ikke han har snappet opp noen ting fra tv, da slike ting ikke går på tv der vi har bodd. Noen ting bare er slik.
Jeg tror heller ikke at avdøde mennesker kan gå igjen, men det finnes andre krefter i den åndelige verden som kan manifistere seg i vår midlertidige og fysiske verden.
Antall ord: 101
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Det er ikke tydelig at det har skjedd gutten noe, og det er langt ifra noe bevis for at "åndeverdenen" finnes.misty-gutt skrev: Ser du ikke at den åndelige dimensjonen finnes, Kimbara. Noe har tydeligvis skjedd gutten.
Jeg holder meg til virkeligheten, og påpeker at det er mest sannsynlig at disse spøkelsesgreiene er snappet opp fra enten underholdning eller andre mennesker.
Antall ord: 64
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Du forholder deg til dette slik du selv oppfatter virkeligheten, din "virkelighet" og se det, det er noe helt annet.Kimbara skrev:Jeg holder meg til virkeligheten, og påpeker at det er mest sannsynlig at disse spøkelsesgreiene er snappet opp fra enten underholdning eller andre mennesker.
Hva nå enn gutten opplevde, så kom det fra den åndelige dimensjonen, ikke fra TV eller venner...
Antall ord: 65
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Nei, jeg forholder meg til sannsynlighet og logikk.misty-gutt skrev: Du forholder deg til dette slik du selv oppfatter virkeligheten, din "virkelighet" og se det, det er noe helt annet.
Tøys og tull. Det har du null forutsetning til å si noe om. Da må du først legge frem beviser for at den "åndelige dimensjonen" eksisterer - hvilket du ikke kan. Du kan fint si at du tror dette, men da forventer jeg også at du forklarer sannsynligheten for det.Hva nå enn gutten opplevde, så kom det fra den åndelige dimensjonen, ikke fra TV eller venner...
Sannsynligheten for at dette stammer fra underholdning eller andre mennesker er i dette tilfellet overveldende.
Antall ord: 113
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Sep 2008 13:06
- 16
- Lokalisering: Vestfold
Dette var på et nashpiel for 4-5 år siden og jeg husker ikke så godt.. Mener beskrivelsen var høy, kraftig, hvitt hår og tresko og det hadde jo alltid denne mannen slik jeg husker han. Men det var noe med hvordan damen ble ivrig på å fortelle da jeg sa at jeg kjente til han som hadde bodd der før. Men som sagt, det var på et nashpiel.. og ingen var kjørbare, for å si det sånn.Kimbara skrev:Det er en meget stor sjanse for at han har snappet opp disse idéene fra TV og/eller annen form for underholdning..."Paranormal" underholdning er i vinden.DDD skrev:Her om dagen så sier den ene sønnen min på 10 at han ser spøkelser.......Jeg tenker ikke så mye over det da ett av mine andre barn har snakket mye om spøkelser i det siste. Men så begynner han og fortelle hvor og hvordan det føles nå ett spøkelse går gjennom kroppen hans.Det er ingen tvil at det han opplever er riktigt. Men det viktigste er vel at han sier at han ikke er redd.
Hvordan lød disse beskrivelsene? Var det snakk om spesielle kjennetegn som var umulig å ta feil av?Badger skrev:Det der har jeg også hørt om. En dame fortalte meg for noen år siden om at sønnen så en mann på rommet sitt. Han var redd, og dette var ubehagelig. Da hun spurte sønnen om en beskrivelse var han veldig presis. Og da hun spurte naboene viste det seg at sønnens beskrivelse stemte med den forrige eieren, som var omkommet 10 år før i dette huset.
Det er vanskelig å beskrive et menneske. Bare prøv å beskriv utseendet på en god venn til en fremmed, og se om den fremmede klarer å plukke ut vennen din fra en folkemengde...
Antall ord: 318
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Kimbara! Uansett hva jeg eller andre sier, også det selvopplevde, så vil ikke du tro på det, iallefall har du ikke gjort det hittill.
Nå hender det at skikkelser fra den åndelige dimensjonen også "fanges" opp av kamera, slik jeg har et eksempel på. Vet at det finnes mange uekte og manipulerte bilder der ute i verden, men dette som jeg legger ut her nå, fra en annen tråd her (om du ikke visste det) det er ekte, og tatt med et engangskamera. Det er ikke disse vannpartiklene som sees, orbs nei,hehe... men den skikkelsen som står ved inngangspartiet ved dette lille huset, hytten, som er fra den andre siden, den åndelige dimensjonen.
Nå hender det at skikkelser fra den åndelige dimensjonen også "fanges" opp av kamera, slik jeg har et eksempel på. Vet at det finnes mange uekte og manipulerte bilder der ute i verden, men dette som jeg legger ut her nå, fra en annen tråd her (om du ikke visste det) det er ekte, og tatt med et engangskamera. Det er ikke disse vannpartiklene som sees, orbs nei,hehe... men den skikkelsen som står ved inngangspartiet ved dette lille huset, hytten, som er fra den andre siden, den åndelige dimensjonen.
Sist redigert av misty-gutt på 17 Nov 2008 07:04, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jeg tror så gjerne på opplevelsen - men jeg stiller meg skeptisk til mange av forklaringene som fremsettes. At en hendelse oppleves som unaturlig eller paranormal er ikke ensbetydende med at det faktisk -er- noe unaturlig eller paranormalt.misty-gutt skrev:Kimbara! Uansett hva jeg eller andre sier, også det selvopplevde, så vil ikke du tro på det, iallefall har du ikke gjort det hittill.
Det kan være hva som helst selv om det kan likne på en skikkelse, men det er umulig å si nøyaktig -hva- det er. Den eneste forutsetningen du har til å konkludere med at det er en skikkelse som har kommet fra "den andre siden", er din egen tro på dette - og det er ingen god grunn i det hele tatt.Nå hender det at skikkelser fra den åndelige dimensjonen også "fanges" opp av kamera, slik jeg har et eksempel på. Vet at det finnes mange uekte og manipulerte bilder der ute i verden, men dette som jeg legger ut her nå, fra en annen tråd her (om du ikke visste det) det er ekte, og tatt med et engangskamera. Det er ikke disse vannpartiklene som sees, orbs nei,hehe... men den skikkelsen som står ved inngangspartiet ved dette lille huset, hytten, som er fra den andre siden, den åndelige dimensjonen.
Skal du konkludere med noe slikt må du ha meget gode grunner.
Slik jeg ser det er ikke dette bildet noe annerledes enn de typiske UFO-bildene som verserer rundt på nettet. Det er simpelthen et/en uidentifisert objekt/skikkelse ved den hytta.
Antall ord: 260
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Skal ikke la denne tråden handle om dette bilde. Men bare si at det var ingen andre mennesker på det stedet den natten vi tok bildet. En skikkelse, mannsperson ser det ut som, dukket nå opp på det fremkalte bildet da. (se skikkelsen forstørret i den andre tråden)
Enhver som ser bildet, får gjøre seg opp sin egen mening, om en vil.
Enhver som ser bildet, får gjøre seg opp sin egen mening, om en vil.
Antall ord: 67
Hide post links |