Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderspøker det hos meg?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
carwe
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Nov 2008 18:10
16

spøker det hos meg?

Innlegg av carwe »

heihei, mamma og pappa flyttet til et nytt hus som er ca 43 år gammelt. Da måtte jo selvfølgelig jeg flytte med da. Jeg har alltid vært overtroisk, så jeg følte meg ikke helt trygg i begynnelsen. Men etter vært ble det akkurat som et helt vanlig hus, litt hjemme koselig. Men så begynte rare ting og sje.
I førstninga sov jeg med døra åpen fordi jeg har rom redd vedsiden av stua, så jeg hadde døra på gløtt. Da jeg våkna kom mamma inn på rommet og sa god morgen og gikk igjen. Så plutselig så jeg ei dame, litt tynn og grå/brun i håret komme ut av mamma og pappa sitt rom. Hun sto og så litt mot mitt rom så gikk hun. Noen dager senere satt jeg på stua å så på tv. Alle sov å det er helt mørkt utenom i stua, så hørte jeg papir falle ned på gulvet på kjøkkenet. Det var ingen der siden jeg kunne se rett inn der. Jeg gikk da straks i senga. Dagen etter lå jeg meg tidlig, da hørte jeg noen sette seg i sofaen, litt forsiktig men samtidig tungt. Etter høstferien var jeg vant med og legge meg seint så jeg fikk jo så klart ikke sove så jeg lå jo og vridde meg i senga i 1-2 timer vær natt. Da kunne jeg høre lysbryterne på kjøkkenet og badet. men jeg er jo som vanlig for redd til og se etter. I dag lå min gode veninne over til meg. Vi sto opp og jeg rydda sammen senga hun lå på, sånn seng med tynn madrass osv.. det er jo med en sånn ting man fester den med. Jeg satt den i stua, opp mot veggen så gikk hun på do å jeg på badet, så hørte jeg PANG i stua. Jeg venta til hun kom så gikk vi i stua for og se. Det var festet løsna opp og hang mellom senga og veggen mens den andre sida av senga som kan bøyes var på gulvet. Vi gikk og spiste frokost. Etterpå gikk vi og sloav lyset på badet så dro vi i stua. Så ringte det på døra, jeg gikk for og åpne. Det var til lillebroren min men han var ikke hjemme. Så da jeg gikk tilbake var lyset på igjen. Av og til er det akkurat som om noen sier jeg MÅ ta opp den tingen hvis ikke så.. kan det skje noe eller no sånt. Å da får jeg ikke sove før den tingen er lagt ned i ei skoffe, eller der den burde være. Katta mi maler hele tiden av ingenting. Har blitt vandt med det så for meg føles det ut som den bare er litt dum, er det noen som koser med den eller?

dette blir et utrolig langt innlegg. Men må bare legge til noe som skjer hjemme til veninna mi også.
Hver dag i ca en uke sto det i data loggen at hun hadde logget inn mange ganger i løped av natta da hun sov. Da vi var på skolen sende pappaen hennes melding og sa '' funker ikke skriveren din?'' så sa hun '' jo?'' så sa han, '' hvorfor sendte du artikkelen om israel til meg da?'' å det skjedde da vi var på skolen. Å de har jo kontor nede, vær gang jeg er til de er skjermspareren på. Men da jeg ble med henne hjem var den ikke på å det hadde ikke vært noen der før skolen starta til vi kom.

noe uforklarlig her eller?
Antall ord: 621

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
DatteraTeHappe...
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2008 21:18
16
Kjønn (valgfri): JintungaTePaps
Lokalisering: Modum

Re: spøker det hos meg?

Innlegg av DatteraTeHappe... »

carwe skrev:heihei, mamma og pappa flyttet til et nytt hus som er ca 43 år gammelt. Da måtte jo selvfølgelig jeg flytte med da. Jeg har alltid vært overtroisk, så jeg følte meg ikke helt trygg i begynnelsen. Men etter vært ble det akkurat som et helt vanlig hus, litt hjemme koselig. Men så begynte rare ting og sje.
I førstninga sov jeg med døra åpen fordi jeg har rom redd vedsiden av stua, så jeg hadde døra på gløtt. Da jeg våkna kom mamma inn på rommet og sa god morgen og gikk igjen. Så plutselig så jeg ei dame, litt tynn og grå/brun i håret komme ut av mamma og pappa sitt rom. Hun sto og så litt mot mitt rom så gikk hun. Noen dager senere satt jeg på stua å så på tv. Alle sov å det er helt mørkt utenom i stua, så hørte jeg papir falle ned på gulvet på kjøkkenet. Det var ingen der siden jeg kunne se rett inn der. Jeg gikk da straks i senga. Dagen etter lå jeg meg tidlig, da hørte jeg noen sette seg i sofaen, litt forsiktig men samtidig tungt. Etter høstferien var jeg vant med og legge meg seint så jeg fikk jo så klart ikke sove så jeg lå jo og vridde meg i senga i 1-2 timer vær natt. Da kunne jeg høre lysbryterne på kjøkkenet og badet. men jeg er jo som vanlig for redd til og se etter. I dag lå min gode veninne over til meg. Vi sto opp og jeg rydda sammen senga hun lå på, sånn seng med tynn madrass osv.. det er jo med en sånn ting man fester den med. Jeg satt den i stua, opp mot veggen så gikk hun på do å jeg på badet, så hørte jeg PANG i stua. Jeg venta til hun kom så gikk vi i stua for og se. Det var festet løsna opp og hang mellom senga og veggen mens den andre sida av senga som kan bøyes var på gulvet. Vi gikk og spiste frokost. Etterpå gikk vi og sloav lyset på badet så dro vi i stua. Så ringte det på døra, jeg gikk for og åpne. Det var til lillebroren min men han var ikke hjemme. Så da jeg gikk tilbake var lyset på igjen. Av og til er det akkurat som om noen sier jeg MÅ ta opp den tingen hvis ikke så.. kan det skje noe eller no sånt. Å da får jeg ikke sove før den tingen er lagt ned i ei skoffe, eller der den burde være. Katta mi maler hele tiden av ingenting. Har blitt vandt med det så for meg føles det ut som den bare er litt dum, er det noen som koser med den eller?

dette blir et utrolig langt innlegg. Men må bare legge til noe som skjer hjemme til veninna mi også.
Hver dag i ca en uke sto det i data loggen at hun hadde logget inn mange ganger i løped av natta da hun sov. Da vi var på skolen sende pappaen hennes melding og sa '' funker ikke skriveren din?'' så sa hun '' jo?'' så sa han, '' hvorfor sendte du artikkelen om israel til meg da?'' å det skjedde da vi var på skolen. Å de har jo kontor nede, vær gang jeg er til de er skjermspareren på. Men da jeg ble med henne hjem var den ikke på å det hadde ikke vært noen der før skolen starta til vi kom.

noe uforklarlig her eller?
Jeg veit ikke jeg, det kan jo være en stedsbundet ånd eller noe sånnt! Men det med skjermspareren har jeg opplevd en del ganger, men da er jeg tilstedet. Altså, jeg sitter nede i stua, men dataen ved siden av meg. Den går vel i ventemodus etter 5min eller noe sånnt. Jeg kan sette meg ned og se på TV da skjermspareren plutserlig skrur seg av, og datamusa er i en helt annen possisjon en det den var da jeg etterlot dataen! :?
Antall ord: 709
Bilde
Jag hör och övervägaer deras åsikter!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links