Drømmer, NDO & ut av kroppenKan noen tyde disse to kort fortalte drømmene mine?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2007 16:36
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Kan noen tyde disse to kort fortalte drømmene mine?

Innlegg av Marie parie »

ok..her er griea..

Jeg drømte her en natt rett før jeg sovnet at jeg stod å så på to hunder som gravde seg frem i mot meg gjennom jorda. De gravde ikke dypt,men det var akkurst som de svømte gjennom bakken mot meg mens de gravde. de lagde på en måte en volgrav mens de gravde seg mot meg..jeg mener å huske at jeg også samtidig følte at den ene hunden var meg enda jeg så begge grave seg frem mot meg. det spøeste var at i dette lille sekundet som drømmen varte så følte jeg veldig sterkt at dette var noe jeg hadde opplevd før..uten å helt skjønne hvorfor da jeg våknet..da jeg våknet husket jeg at jeg hadde "opplevd" denne gravingen tidligere en gang. Ja det var så rart.. stemningen i drømmen var slik: Litt kald.mørk høstkveld med litt blå-aktig lys fra noen lyskastere. området rundt kunne minne om jordområde/ utefor en fensel eller noe. det var hvertfall en stor mur i bakgrunnen av der hundene gravde og i drømmen føltes det som om det var et fengsel der bak..

Natt til i dag drømte jeg noe rart igjen som jeg følte hadde en koblinge til den drømmen jeg ar fortalt om over..
Jeg drømte at jeg gikk i skogen forbi mange rødmalte,gamle hus med hvite vinduskarmer..plutselig midt i skogen får jeg øye på en gammel mann, type bonde eller noe som står ute i en lysning i skogen og vinker på meg. Han vinker om hjelp til noe ser det ut som.. Jeg går mot denne mannen og ser plutseig at han har frosset fast beinet sitt i jorda. jeg begynner å grave med en spade for å få mannen løs. Jeg står et stykke unna mannen og setter spaden i jorda. det løsner da et stort stykke med jord fra der jeg setter spaden og frem til mannens ben. Jeg føler pluteslig et skummelt ubehag og våkner..syns det var noe veldig ekkelt over denne drømmen da jeg våknet og tenket mye på den der jeg lå i sengen i natt. denne gravåpningen i jorda minnet meg mye om den samme åpningen i jorda som de hundene gravde i den forrige drømmen.. I den føste drømmen graver hundene mot meg, i denne siste drømmen graver jeg fra mitt ståsted og mot mannen som står litt lenger unna..

Er det noen som kanskje kan se noe i denne drømmen som kan tydes på en fornuftig måte? Jeg veit ikke helt hvordan jeg skal forstå disse drømmene mine, men jeg føler heeelt klart at de prøver å fortelle meg noe..
Antall ord: 481

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Misen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Okt 2008 14:45
16

Re: Kan noen tyde disse to kort fortalte drømmene mine?

Innlegg av Misen »

Her er en link om drømmetydning,kanskje du finner ditt svar der? Men husk at du må se på alle detaljer rundt drømmen for å kunne sette sammen å forstå betydningen..

http://www.droemmetydning.com/
Antall ord: 35
Når du innser at det aldri kan bli som det har vært,
kommer du deg videre i livet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Marie parie »

takk takk. skal sjekke ut den siden der.
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tomboy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Okt 2008 21:18
16

Innlegg av Tomboy »

Har du en sterk redsel for å dø eller for at noen rundt deg skal gjøre det? D har vi jo alle, men av og til tar følelsen overhånd og dukker opp i drømmer.

En anne teori, har du noe viktig du vil begrave fra fortiden? Kanskje de hundene forsøker å "pushe" deg, altså, nå er tiden kommet for å gå videre?
Bare noen tanker altså....

Boktips:Every Dreamer's Handbook: A Simple Guide to Understanding Your Dreams (Understanding the Dreams You Dream, Vol. 2) av Ira Milligan (Paperback - Jan 1, 2005)

V :mozilla_smile: eeeeeldig bra!
Antall ord: 99
Livet er et sykehus der hver pasient er besatt av ønsket om å bytte seng.
Charles Baudelaire

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Marie parie »

Tomboy skrev:Har du en sterk redsel for å dø eller for at noen rundt deg skal gjøre det? D har vi jo alle, men av og til tar følelsen overhånd og dukker opp i drømmer.

En anne teori, har du noe viktig du vil begrave fra fortiden? Kanskje de hundene forsøker å "pushe" deg, altså, nå er tiden kommet for å gå videre?
Bare noen tanker altså....

Boktips:Every Dreamer's Handbook: A Simple Guide to Understanding Your Dreams (Understanding the Dreams You Dream, Vol. 2) av Ira Milligan (Paperback - Jan 1, 2005)

V :mozilla_smile: eeeeeldig bra!
jo det kan stemme godt..prøver å komme meg over eksen, men det er veldig problematisk for både meg og han..enda vi begge vet at vi bure se å komme oss videre og ikke "holde på" som vi har gjort den siste tiden..funker ikke i lengden å bare holde på når vi har så sterke følelser for hverandre fortsatt..
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links