Universet & dets hemmeligheter ⇒ John Titor: Mannen som forsvant (tidsreiser)
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
John Titor: Mannen som forsvant (tidsreiser)
Har dere hørt om han fyren her?
Det dukket opp flere intervjuer på radio med ham for en cirka ti år tilbake i tid,
plutselig forduftet han bare...
Mye av det han sier, stemmer skremmende godt overens med virkeligheten.
Han skal visstnok være en tidsreiser.
Noen av feilene i beretningen hans, skylder han selv på er av de grunner at ikke alle utfallene kan sies å være nøyaktige fordi det finnes flere dimensjoner, men mye av de store tingene vil stemme slik han sier det. Sånn grovt sett, altså. Han forutså også det som inntraff ved World Trade Center i 2001, bare at i hans versjon var det bare det ene tårnet som falt til grunne.
http://www.johntitor.com/
Det dukket opp flere intervjuer på radio med ham for en cirka ti år tilbake i tid,
plutselig forduftet han bare...
Mye av det han sier, stemmer skremmende godt overens med virkeligheten.
Han skal visstnok være en tidsreiser.
Noen av feilene i beretningen hans, skylder han selv på er av de grunner at ikke alle utfallene kan sies å være nøyaktige fordi det finnes flere dimensjoner, men mye av de store tingene vil stemme slik han sier det. Sånn grovt sett, altså. Han forutså også det som inntraff ved World Trade Center i 2001, bare at i hans versjon var det bare det ene tårnet som falt til grunne.
http://www.johntitor.com/
Antall ord: 125
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: John Titor: Mannen som forsvant (tidsreiser)
Juksemaker.
Det er ikke spesielt imponerende at han leker Mad Max/Tilbake Til Fremtiden og viser dårlige bilder av en gammel bil med elektrisk utstyr fra 80-tallet og påstår han kjørte den fra fremtiden.
Det er ikke spesielt imponerende at han leker Mad Max/Tilbake Til Fremtiden og viser dårlige bilder av en gammel bil med elektrisk utstyr fra 80-tallet og påstår han kjørte den fra fremtiden.
Antall ord: 39
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Er du regelrett redd for å synes at noe er interessant,
eller er du bare redd for at det er så underholdende at du skulle synes det var interessant?
Synes jeg ser deg være filmanmelder...
eller er du bare redd for at det er så underholdende at du skulle synes det var interessant?
Synes jeg ser deg være filmanmelder...
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Jeg finner dette svært interressant, i motsetning til Kimbara
Ja utrolig spennende faktisk. Har aldri hørt om denne mannen jeg.
Har nå lest litt på siden, spådommene hans, og jeg kan ikke si jeg finner noe særlig håndfast? Jeg mener "what should we do to prepare for war" eller noe sånn. Eller, jo, det er jo håndfast,men likevel noe enhver kunne funnet på "ha førstehjelutstyr tilgjengelig", "spis sundt" "sykle ten miles om dagen" etc.
Tja.. men likevel (diskuterer litt med meg selv), hva annet skulle han si til det spørsmålet da? Pakk deg inn i sølvfolie og sett deg under kjøkkenbenken. Det ville vært merkeligere.
Skal iallefall lese mer om han her, dette er noe jeg kan bli besatt av merker jeg. Som den tråden jeg ikke finner...
Ja utrolig spennende faktisk. Har aldri hørt om denne mannen jeg.
He heUnfortunately, there were not very many suitable vehicles around in 2036 and I sold the car when I arrived in 2000.
(HOST: This isn't a prediction but it occurred to me that someone is driving around in a car that is not from this time.)
Har nå lest litt på siden, spådommene hans, og jeg kan ikke si jeg finner noe særlig håndfast? Jeg mener "what should we do to prepare for war" eller noe sånn. Eller, jo, det er jo håndfast,men likevel noe enhver kunne funnet på "ha førstehjelutstyr tilgjengelig", "spis sundt" "sykle ten miles om dagen" etc.
Tja.. men likevel (diskuterer litt med meg selv), hva annet skulle han si til det spørsmålet da? Pakk deg inn i sølvfolie og sett deg under kjøkkenbenken. Det ville vært merkeligere.
Skal iallefall lese mer om han her, dette er noe jeg kan bli besatt av merker jeg. Som den tråden jeg ikke finner...
Antall ord: 191
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Det er mye som er interessant - dette er ikke det.ludoburgero skrev:Er du regelrett redd for å synes at noe er interessant,
Jeg kan også fint stå frem på nettet med skjult identitet, skrape sammen noe elektronikk fra elektronikksølpa på jobben, tape sammen noe skrall som ser ut som noe fra Star Wars, og si at jeg kommer fra fremtiden.
Også vips, slutter jeg å skrive under det nicket - og jeg har "forsvunnet" på mystisk vis.
Nei, alvorlig talt.
Morsomt du skulle nevne det, for det har jeg vært.Synes jeg ser deg være filmanmelder...
Antall ord: 115
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Han kunne jo f.eks. fortalt detaljert om årsakene og følgene av krigen - og om krigen i seg selv.Vilma skrev: Tja.. men likevel (diskuterer litt med meg selv), hva annet skulle han si til det spørsmålet da? Pakk deg inn i sølvfolie og sett deg under kjøkkenbenken. Det ville vært merkeligere.
Han kunne også spart seg tynne unnskyldninger ang. bilen ved å bare droppe hele "Back to the Future"-homagen.
Tenk; sånn satt de sikkert og diskuterte når det for første gang dukket opp historier om troll og tusser også.
Antall ord: 99
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Aug 2008 02:46
- 16
- Har takket: 1 gang
Leste litt på denne siden. Dette tror jeg ikke på.
Forskere og vitenskapsmen er ennå ikke sikre på hvordan tiden, den 4. dimmensjonen, er i forhold til de andre, så det virker ikke serlig sannsynelig att dette er mulig enda. Dette tror jeg er en bløff.
Forskere og vitenskapsmen er ennå ikke sikre på hvordan tiden, den 4. dimmensjonen, er i forhold til de andre, så det virker ikke serlig sannsynelig att dette er mulig enda. Dette tror jeg er en bløff.
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jeg ser hva du mener, men det er ihvertfall fint for underholdningens skyld i det minste da?Vilma skrev:Har nå lest litt på siden, spådommene hans, og jeg kan ikke si jeg finner noe særlig håndfast? Jeg mener "what should we do to prepare for war" eller noe sånn. Eller, jo, det er jo håndfast,men likevel noe enhver kunne funnet på "ha førstehjelutstyr tilgjengelig", "spis sundt" "sykle ten miles om dagen" etc.
Det er vel et par år siden jeg var innom den siden nå da, men så kom jeg på den.
Nemlig pga. akkurat den tråden du ikke fant
Leste tråden din, ser du... og så tenkte jeg at jeg kunne gi deg (og resten av forumet)
en annen historie med ganske bred utvikling. Om det enn bare er en urban legend,
eller en god spøk, så er det likevel fascinerende - synes jeg, da.
Antall ord: 156
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jeg hadde lest artiklene dine!Kimbara skrev:Jeg kan også fint stå frem på nettet med skjult identitet, skrape sammen noe elektronikk fra elektronikksølpa på jobben, tape sammen noe skrall som ser ut som noe fra Star Wars, og si at jeg kommer fra fremtiden.
Også vips, slutter jeg å skrive under det nicket - og jeg har "forsvunnet" på mystisk vis.
Nei, alvorlig talt.
Og jeg hadde storkost meg!
Kimbara skrev:Morsomt du skulle nevne det, for det har jeg vært.ludoburgero skrev:Synes jeg ser deg være filmanmelder...
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Ja enig Ludoburgero, kjempefasinerende, sant eller ikke.
Så takk for tipset, det er akkurat min type "underholdning". Jeg vet aldri helt hva jeg skal tro, jeg veksler mellom å være ekstremt skeptisk, til alt for godtroende. Men jeg må nok si at sistenevnte er det morsommere å være, det blir ikke noe spennende å bare låse seg helt fast i at det ikke finnes et snev av sannhet i det.
Og om det bare er tull og fanteri, ja så godt funnet på i det minste, John koser seg vel stort da isåfall. Blir spennende i 2037(?) da, når han skal komme tilbake. Får håpe jeg fortsatt surfer nettet da... høres veldig lenge ut til, men sånn egentlig er det jo ikke det...
Så takk for tipset, det er akkurat min type "underholdning". Jeg vet aldri helt hva jeg skal tro, jeg veksler mellom å være ekstremt skeptisk, til alt for godtroende. Men jeg må nok si at sistenevnte er det morsommere å være, det blir ikke noe spennende å bare låse seg helt fast i at det ikke finnes et snev av sannhet i det.
Og om det bare er tull og fanteri, ja så godt funnet på i det minste, John koser seg vel stort da isåfall. Blir spennende i 2037(?) da, når han skal komme tilbake. Får håpe jeg fortsatt surfer nettet da... høres veldig lenge ut til, men sånn egentlig er det jo ikke det...
Antall ord: 129
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Blitt takket: 1 gang
Denne historien har vi diskutert grundig på forumet før, og jeg tror vi var ganske enige om att det var oppkok fra en ganske som morsom, men også ganske skarp fyr.
Han lurte i allefall mange.
Han lurte i allefall mange.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Har vi? Jeg mener, dere, for det har ikke jeg gjort tror jeg. Men spennende likevel da, jeg VIL tro på ham.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Det vil jeg også! John Titor er bedre eventyr enn Askepott ihvertfall.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Hehe..Marty McFly from 1985, gone to good old 1955..Kimbara skrev:Juksemaker.
Men såklart, tidsreise er et intressant tema
og bedre enn Askepott.
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Blitt takket: 1 gang
Tiden er jo uhåndgripelig og Einstein forklarte oss att den er rellativ og kan manipuleres i den forstand att påvirker vi f.eks tyngdekraft og ekstrem fart, kan rare ting skje.
Enkelte mener naturen selv tukler litt av seg selv av og til, og da kan vi oppleve ganske utrolige ting.
Se denne dere. Hva med å havne i en annen tid, og ikke komme tilbake igjen... :mozilla_surprised:
http://www.youtube.com/watch?v=FdWXMD4rOGQ
Enkelte mener naturen selv tukler litt av seg selv av og til, og da kan vi oppleve ganske utrolige ting.
Se denne dere. Hva med å havne i en annen tid, og ikke komme tilbake igjen... :mozilla_surprised:
http://www.youtube.com/watch?v=FdWXMD4rOGQ
Antall ord: 77
Hide post links |