Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSøker etter et medium

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Whisper
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Okt 2008 17:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Haugsund

Søker etter et medium

Innlegg av Whisper »

Jeg vett ikke hvor jeg kan sette dette skrivet inn noen plass der det einet seg best, så jeg bestemte meg likegreit for å åpne et nytt emne...

for å ikke begynne rett på sak og virke helt idiot, så vil jeg forklare en liten ting først...
Jeg legger merke til om det er åndelig aktivitet i hus jeg er i og kan etterhvert kommunisere med dem, jeg er ikke så dyktig med kommunikasjonen til tider men har testa ut mine evner.

Det siste året har jeg prøvd å la være å prøve med noe som helst form for kommunikasjon når jeg legger merke til noe aktivitet for jeg la merke til at alltid etter en stund så hadde jeg en eller flere klebånder etter meg, på meg eller som på en eller anna form på virka min verdag.

Jeg har noen veninner som har drevet med spiritisme og de fikk meg med på dette en gang selv om jeg har så stor respekt for det at jeg aldri gjør det... men nyskjerrigheten tok over!
Etter denne gangen ble ting forsterket, selv om jeg la merke til åndelig aktiviteter før denne tia så ble alt liksom mye mer tydligere, så nå legger jeg merke til noe nesten uansett hvor jeg går... er det masse folk rundt meg og er ute på byen så legger jeg lite merke til dette men med en gang jeg kommer inn i et hus der det ikke er fullt så mange mennesker rundt meg så legger jeg merke til aktiviteter!!

Jeg føler meg trua og prøver så godt jeg kan å holde hodet kaldt etter visse ting har skjedd!!
Kan noen hjelpe?... vær så snill, alle gode tips og råd tas med en stor takknemmelighet!!
Antall ord: 298
Whisper

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: Søker etter et medium

Innlegg av Gjest »

det kan jo hende det er en klebeånd, men du sier ingenting om du føler deg truet i ALLE hus eller om du føler forskjellige eenergier i forskjellige hjem.
Jeg føler helt forskjellig i alle forskjellige hjem. noen gode energier, som bare er nydelige, og andre så grusomme at jeg rett og slett må snu i døra med en unnskyldning "hvit løgn" om at obs...der glemte jeg det viktige jeg måtte gjøre!! El.lign :)
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links