Healing og annen alternativ medisinEnergifelt/Aura

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
DatteraTeHappe...
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2008 21:18
16
Kjønn (valgfri): JintungaTePaps
Lokalisering: Modum

Energifelt/Aura

Innlegg av DatteraTeHappe... »

Min bror hadde melt seg på kretsmesterskap i sjakk denne helgen, dette forgikk på tyristrand. Veien dit var ganske lang, og vi kjørte over det størte bondelandet jeg noen gang har sett. Masse store fine gårder. Jeg har alltid hatt interessen for hester, så jeg studerte altså gårdene nøye. Etterhvert kom jeg til og tenke på bøndene og dems livstil. Deretter tenkte jeg på aura/energifelt. Jeg slo sammen disse tankene og kom til dette svaret:

Disse bøndene har jo stor plass og leve på. De har ikke så mye trafikk i livet sitt, og stress funker bare ikke for dem. Men vi i storbyene, eller vi som lever litt mer sentralt er vandt til dette. Vi i byer er vant til og stå omtren most sammen på busser,og vi er vant til naboer OSV. Bøndene har minst 500m til nermeste nabo.

Grunne til at jeg blander inn aurar er at jeg tror faktisk en bonde har mer volum på auraen/energifeltet enn oss som lever sentralt. Jeg har jo som sagt holdt på med hester, og har fått sett mange forskjellige bønder. Har du sett når de står og snakker foreksempel? De står jo minst tre meter unna hverandre, mens oss som lever sentralt har knapt en meter i mellom oss.

I din aura har du en stopp sone, det vil si at hvis en person kommer mot deg, nærmere og mærmere vil du snart kjenne deg uvell. Dette kalles stoppsonen på energifeltet ditt. Det jeg skal fram til er at de som bor på landet kjenner fort denne stoppfølelsen, kanskje et par meter foran dem og de begynner kanskje og rygge. De som bor sentralt kjenner kanskje den først en halv meter unna deg.

Auraen/Energifeltet ditt preges av din egen natur, hvordan du bor, jobb OSV...

Det er bare og kommentere om du er uenig eller enig, skriv gjærne hvorfor du er enig! :stars
Antall ord: 335
Bilde
Jag hör och övervägaer deras åsikter!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rhonersen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Apr 2008 14:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: Energifelt/Aura

Innlegg av rhonersen »

Det her har ingenting med noe overnaturlig [aura] å gjøre, men som du sier kommer det av forskjeller i jobb, levemåte, alder osv. osv.

http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_distance
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

Helt enig!

I tillegg er det ikke så mye elektrisk støy og ulumskheter i luften på landet. Bønder og bygdeoriginaler har generelt sett en helere, renere og klarere aura enn byfiser og stressa karriærejagere.

Men dette er jo veldig VELDIG generelt da. Vi har både høyt og lavt i byen. Hvordan aura vi har handler i bunn og grunn om vårt nivå av selvbevissthet og våkenhet.

Her i byen har jeg 200 naboer i min umuddelbare nærhet, som jeg kan se når jeg titter ut av vinduet. Altså i en diameter på ca.30 meter. Jeg har heldigvis lært meg å kjenne igjen hva som er hva og stenge ute det som sannsynligvis ikke hører hjemme i min energi. Og takke meg til meditasjon og indre øvelser for å kunne opprettholde fokus!
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DatteraTeHappe...
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2008 21:18
16
Kjønn (valgfri): JintungaTePaps
Lokalisering: Modum

Innlegg av DatteraTeHappe... »

jon blund skrev:Helt enig!

I tillegg er det ikke så mye elektrisk støy og ulumskheter i luften på landet. Bønder og bygdeoriginaler har generelt sett en helere, renere og klarere aura enn byfiser og stressa karriærejagere.

Men dette er jo veldig VELDIG generelt da. Vi har både høyt og lavt i byen. Hvordan aura vi har handler i bunn og grunn om vårt nivå av selvbevissthet og våkenhet.

Her i byen har jeg 200 naboer i min umuddelbare nærhet, som jeg kan se når jeg titter ut av vinduet. Altså i en diameter på ca.30 meter. Jeg har heldigvis lært meg å kjenne igjen hva som er hva og stenge ute det som sannsynligvis ikke hører hjemme i min energi. Og takke meg til meditasjon og indre øvelser for å kunne opprettholde fokus!

Veldig bra skrevet :lol:
Det er bra noen skjønner meg :)
Antall ord: 154
Bilde
Jag hör och övervägaer deras åsikter!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links