Hei
Jeg har noen rare opplevlser på hytta og til og med hjemme. Du lurer nok på hva det er som skjer, jo det skal jeg fortelle dere. Ofte når vi er på hytta og når vi alle har gått til sengs, så hører jeg ofte hosting og tunge skritt nede i stua. Jeg tror det pappa som har våknet og gått ned, men så hører jeg at han snorker og jeg begynner å lure på hva det. Noen ganger kan til og med høre at skap blir åpnet og lukket igjen, at tv`en slår seg på og av
ting forsvinner og dukker opp igjen på en plass som er utenkelig at den kunne havne der for eks. den gangen det var sommer og skulle hente sandalene som lå gangen men når jeg så etter de der var de ikke der, men når jeg opp på rommet lå de midt på golvet. Jeg har butikkmannen på øya om dette og han tror det morfar som går igjen hos oss fordi vi har jo hytta med det gamle huset sitt, vi arvet nemelig tomta etter han døde. butikkmannen tror at morfar passer på området fortsatt.
Noe av det samme skjer hjemme også,et eks den
gangen jeg satt og gjore lekser skrudde plutselig den bærbare pc`en min seg på selv om battriet og laderen var koblet fra
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøkelser hos meg meg?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Okt 2008 17:21
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Jørpeland
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Jeg synes du skal gå ned i stua når du hører det skjer ting der. Hvis du tør, da
Antall ord: 22
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Som TheMartine sier sjekk det ut :mozilla_wink: Før du vet orde av det så er det fred å stille i huset eller før du vet ordet av det så har du en klarsyn på hytta/hjemme hos deg.
Antall ord: 40
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Nov 2007 02:10
- 17
- Lokalisering: Tønsberg
- Blitt takket: 1 gang
Det høres da absolutt ut som om du har noen ekstra gjester. Litt gjennom trekk fra en annen dimensjon.
Antall ord: 20
I choose the easy button.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Okt 2008 17:21
- 16
- Lokalisering: Jørpeland
Det gjør jeg hele tida men jeg ser at det er ingen der.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Okt 2008 19:18
- 16
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2008 21:58
- 16
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Prøve å kommunisere, kanskje? Når du hører det låter nedi stua, kan du gå ned dit og prøve å snakke til den som driver og romsterer. Spørre noen vennlige spørsmål, tror du det er bestefar, så spør om det er bestefar =)ahph skrev:Det gjør jeg hele tida men jeg ser at det er ingen der.
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2008 14:46
- 16
- Blitt takket: 3 ganger
Bare jeg som får dårlige vibber, og aner at dette bare er ett tulleinnlegg? Tar jeg feil, beklager jeg på det sterkeste, men....hmm
Antall ord: 26
Hide post links |