Vil bare skrive en litt om ene husspøkelset vårt. En mann med tydelig sans for humor.
Vi hadde besøk av noen bekjente en helg for ikke lenge siden. Disse visste ikke om "husaktivistene" våre. Han ene gjesten ble ganske nærgående mot meg på slutten av kvelden, tiltross for at jeg har samboer. (fylla har skylda, og min samboer vet at jeg ikke gjør noe galt) Idet han virkelig la an på meg, snudde han seg plutselig rundt. Så snudde han seg mot meg igjen, og spurte hva det der var? Gjesten vår sto med frysninger over hele seg. Og jeg kunne "se" ene mannen som går igjen hos oss, stå bak gjesten vår og humre og le. Jeg trengte ikke si noe, for gjesten vår mumlet en beklagelse for oppførselen og gikk og la seg.
Neste dag fortalte han meg at han hadde fått en følelse av at noen ikke likte at "husfruen" ble lagt an på. Og at han ikke var velkommen i vårt hus. Ikke av oss, men av "noe" i huset. Han var blitt holdt øye med hele natten, og hadde ikke fått sovet. Så han skulle gjerne komme på besøk igjen, men da vil han respektere at jeg er opptatt. Og han skal kun sove i bilen heretter!
Kan ikke annet enn å le av hendelsen.
Kan og nevne at leieboeren skulle hente noe i bilen igår kveld. Da han gikk tilbake igjen, så føltes det som om han gikk gjennom tung, iskald tåke i ca tre sekunder. Han grøsset litt da han kom inn, for å si det sånn...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøkelse med humor!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
WOW.
Tøft.
Tøft.
Antall ord: 3
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2009 15:43
- 15
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Tønsberg
Re: Spøkelse med humor!
så lenge ting ikke blir ubehagelig er det vel bare spennende å vite at du har noen der=)
Morsomt at "husfruen" blir tatt vare på da, skulle ønske jeg hadde et slikt spøkelse=)
Morsomt at "husfruen" blir tatt vare på da, skulle ønske jeg hadde et slikt spøkelse=)
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Re: Spøkelse med humor!
Han viste i allefall total forakt og mangel på respekt for samboeren din denne kåte kjeltringen du kaller bekjent.
Unngå dem for fremtiden, takk spøkelset.
Unngå dem for fremtiden, takk spøkelset.
Antall ord: 27
Hide post links |