Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderspøkelser som åpner dører og flytter på ting?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
mariusl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2008 16:47
16

spøkelser som åpner dører og flytter på ting?

Innlegg av mariusl »

hallo....Det har seg sånn at eg har hytte på en plass som heter tysnes, der er det ikke så befolket sånn ca. 1 hus pr. kilometer. Faren til beste vennen min på tysnes eiger kansje den største gården på flere kilometer. midt på gården står det ett gammelt hus i dette huset har vi sett flere tein på paranormal aktivitet, gardiner som blir trukket vekk, lamper som blir rørt på, folk i vinduer og merkelige ting på bilder....også lyder om natten.... nermeste nabo av huset er to gammle folk som bor en kilometer i fra huset, neste nabo med barn\ ungdommer er kansje en 5-6 kilometer borte, det som sendte et frys gjennom kroppen på oss i går var at dørene stod på vidt gap og ting var flyttet på og det var rotete...vi rydda opp om kvelden, lukket dørene godt og bestemte oss å sove på garasjen til kompis'n min som ligger 100 meter fra huset, for å høre om vi hørte noen lyder....
neste morgen gikk vi ned for å se, da stod dørene på vidt gap, viduer var åpene og det var flyttet på tunge ting rundt i huset...... hva kan dette være????????
Antall ord: 212
har noen egentlig en forklaring?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: spøkelser som åpner dører og flytter på ting?

Innlegg av PearlDrop89 »

mariusl skrev:hallo....Det har seg sånn at eg har hytte på en plass som heter tysnes, der er det ikke så befolket sånn ca. 1 hus pr. kilometer. Faren til beste vennen min på tysnes eiger kansje den største gården på flere kilometer. midt på gården står det ett gammelt hus i dette huset har vi sett flere tein på paranormal aktivitet, gardiner som blir trukket vekk, lamper som blir rørt på, folk i vinduer og merkelige ting på bilder....også lyder om natten.... nermeste nabo av huset er to gammle folk som bor en kilometer i fra huset, neste nabo med barn\ ungdommer er kansje en 5-6 kilometer borte, det som sendte et frys gjennom kroppen på oss i går var at dørene stod på vidt gap og ting var flyttet på og det var rotete...vi rydda opp om kvelden, lukket dørene godt og bestemte oss å sove på garasjen til kompis'n min som ligger 100 meter fra huset, for å høre om vi hørte noen lyder....
neste morgen gikk vi ned for å se, da stod dørene på vidt gap, viduer var åpene og det var flyttet på tunge ting rundt i huset...... hva kan dette være????????
det kan vel være noen som går igjen da.. ikke noe verre;)
Antall ord: 228
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Du nevner bilder, kan vi få se? :mozilla_smile:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mr.Angel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mai 2008 02:54
16
Lokalisering: Karmøy.

Innlegg av Mr.Angel »

Høres mystisk ut, kansje det bar er en innbruddstyv eller noe, har du tenkt på det? Vist ikke så er det nok en demon som ikke har skikelig folkeskikk, som ikke har klart å finne veien til den andre siden.

Hvist du vil ha hytta de renset fra ondskap er det jo bare en utvei, det er å kontakte et medium eller rett å slett bare prøve litt selv først. Her har jeg noen tips på hvordan du bør gå fram. Fin fram et kors å hold det foran deg mens du roper disse utropene.

Utrop nummer 1: Vik fra meg ondskap, la hytta mi hvile i fred for evig tid i jesu navn!

Utrop nummer 2: Hytta er mi og ikke di, kom deg over til den andre siden der du hører hjemme ondskap!

Utrop nummer 3: La fred hvile over hytta mi, jeg ber mine hjelpere om å føre ondsakpen bort for evig tid!

Utrop nummer 4: Dette er min eiendom og kun min, la det være forstått ondskap, kom deg ut!

Prøv disse utropene og det vil kansje bli fredeligere i hytta di skal du se, men noen garanti kan jeg ikke komme med. Venter spent på svar fra deg om det har hjulpet eller ei. :)
Antall ord: 213

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

mariusl skrev:hallo....Det har seg sånn at eg har hytte på en plass som heter tysnes, der er det ikke så befolket sånn ca. 1 hus pr. kilometer. Faren til beste vennen min på tysnes eiger kansje den største gården på flere kilometer. midt på gården står det ett gammelt hus i dette huset har vi sett flere tein på paranormal aktivitet, gardiner som blir trukket vekk, lamper som blir rørt på, folk i vinduer og merkelige ting på bilder....også lyder om natten.... nermeste nabo av huset er to gammle folk som bor en kilometer i fra huset, neste nabo med barn\ ungdommer er kansje en 5-6 kilometer borte, det som sendte et frys gjennom kroppen på oss i går var at dørene stod på vidt gap og ting var flyttet på og det var rotete...vi rydda opp om kvelden, lukket dørene godt og bestemte oss å sove på garasjen til kompis'n min som ligger 100 meter fra huset, for å høre om vi hørte noen lyder....
Du sier ikke noe om hva dere har gjort for å finne en forklaring på dette. Det er ikke så lett for andre å komme med en mening, utifra de opplysningene du har komt med.
Har dere for eksempel snakket med de andre som bor der, om de har sett eller hørt noe?
Antall ord: 266
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Kan godt være poltergeist :)
Case Closed :)<3
Antall ord: 8
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mariusl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2008 16:47
16

Innlegg av mariusl »

ja, har snakka med alle nabone innen en radius på 1 mil....alle er gammle og klarer ikkje å gjøre noe sånt i ett gammelt hus( er ikke hytta mi!!!) vi tok med oss en hund inn i huset en gang, en fugle hund han blei bare redd og ville ut.....det som er rart er at det er masse lyder og sånt om natten og om dagen. han som eier huset har også snakket med alle folk han kjenner (alle naboene er nesten som familie) huset har er over 100 år gammelt....bilder kommer må bare overføre i fra kamera....
Antall ord: 104
har noen egentlig en forklaring?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
astrokite
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Okt 2006 16:31
18
Lokalisering: Bergen

Innlegg av astrokite »

mariusl skrev:ja, har snakka med alle nabone innen en radius på 1 mil....alle er gammle og klarer ikkje å gjøre noe sånt i ett gammelt hus( er ikke hytta mi!!!) vi tok med oss en hund inn i huset en gang, en fugle hund han blei bare redd og ville ut.....det som er rart er at det er masse lyder og sånt om natten og om dagen. han som eier huset har også snakket med alle folk han kjenner (alle naboene er nesten som familie) huset har er over 100 år gammelt....bilder kommer må bare overføre i fra kamera....
Hei, hvor på Tysnes er dette? Stedsnavn...? Radius på 1 mil? Det var vel litt voldsomt..hele øyen er 2 mil lang og ca. 1 mil bred.. :mozilla_wink:
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DatteraTeHappe...
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2008 21:18
16
Kjønn (valgfri): JintungaTePaps
Lokalisering: Modum

Innlegg av DatteraTeHappe... »

mariusl skrev:ja, har snakka med alle nabone innen en radius på 1 mil....alle er gammle og klarer ikkje å gjøre noe sånt i ett gammelt hus( er ikke hytta mi!!!) vi tok med oss en hund inn i huset en gang, en fugle hund han blei bare redd og ville ut.....det som er rart er at det er masse lyder og sånt om natten og om dagen. han som eier huset har også snakket med alle folk han kjenner (alle naboene er nesten som familie) huset har er over 100 år gammelt....bilder kommer må bare overføre i fra kamera....
For mange av dere prøver og tenke logisk, ikke gjør det. Dette er jo klart et hjemsøkt hus/hutte. Du kunne jo fått tak i et medium til og gå igjenom hytta.

Gleder meg til og se bildene :mozilla_smile:
Antall ord: 150
Bilde
Jag hör och övervägaer deras åsikter!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Post opp bilda :-D
Antall ord: 4
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Innlegg av kevenandre »

Dette kann ha vert poltergeist aktivitet. Poltergeist er en ånd som flytter på ting,, tror jeg.Jeg er klarsynt og kan snakke med ånder som de andre ikke ser.Hvor i landet ligger Tysnes forresten?
Antall ord: 249
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

Innlegg av KWG »

:mrgreen: :mrgreen: :lol: her tror jeg det bare er en 1.ting å gjøre:

CALL THE GHOST BUSTERS!!!!
Antall ord: 15
MANU og AC /DC FAN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

kevenandre skrev:
Dette kann ha vert poltergeist aktivitet. Poltergeist er en ånd som flytter på ting,, tror jeg.Jeg er klarsynt og kan snakke med ånder som de andre ikke ser.Hvor i landet ligger Tysnes forresten?
Tysnes er en ganske stor øy mellom Bergen og Haugesund. At denne historien inneholder så mye virkelighet har jeg mine tvil om, når han skriver at han har snakket med alle innen en radius på 1 mil, og at det kun bor gamle folk der. At det er en kilometer mellom hvert hus nekter jeg å tro.

Litt mer info om stedet og omgivelsene kunne kanskje gjort noe med troverdigheten her!
Antall ord: 322
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Tøft!!!!

Høres veldig spennende ut..
Nu er jeg nysgjerring på hvem som går igjen der.. Og hva slags historie som ligger bak de som går igjen.... :D Vil gjerne ta et titt jeg.... :mozilla_laughing:
Antall ord: 38
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links