Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Morsomt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2008 21:58
- 16
Morsomt
Hvor stor fantasi folk her på forumet har. Tror mange av dere burde holde dere unna filmer og serier på tv en stund, alt på tv er ikke sant så hold dere unna serier som ghist whisperer,supernatural osv hvis dere ikke klarer og skille mellom fantasi og virkelighet.
Antall ord: 49
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2008 21:02
- 16
Re: Morsomt
hvorfor skal vi det når vi føler det?Dave100 skrev:Hvor stor fantasi folk her på forumet har. Tror mange av dere burde holde dere unna filmer og serier på tv en stund, alt på tv er ikke sant så hold dere unna serier som ghist whisperer,supernatural osv hvis dere ikke klarer og skille mellom fantasi og virkelighet.
Antall ord: 61
KH
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Ka skoilla vi gjort uten fantasi, det har æ villa skjett. Ingen filmer, bøker, malerier :mozilla_wink:Dave100 skrev:Hvor stor fantasi folk her på forumet har. Tror mange av dere burde holde dere unna filmer og serier på tv en stund, alt på tv er ikke sant så hold dere unna serier som ghist whisperer,supernatural osv hvis dere ikke klarer og skille mellom fantasi og virkelighet.
Antall ord: 68
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2008 21:02
- 16
tror du også har en fantasi, ellers ville du ikke hvert her hvis du syns dette er bullshit...Dave100 skrev:Hvor stor fantasi folk her på forumet har. Tror mange av dere burde holde dere unna filmer og serier på tv en stund, alt på tv er ikke sant så hold dere unna serier som ghist whisperer,supernatural osv hvis dere ikke klarer og skille mellom fantasi og virkelighet.
Antall ord: 69
KH
Hide post links |
Han er jo her bare for å provosere da, han lager tråder og stikker igjen, han vil vel bare se hvor mye bråk det blir
Vi får prøve og ikke fore dette trollet heller.
Han sitter nok og koser seg gløgg i hjæl.
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Utrolig dårlig gjort av Dave og holde på slik.
Du burde heller fått skaffet deg ett årntlig liv istede for og komme hit med dritt og slikt.
Du burde heller fått skaffet deg ett årntlig liv istede for og komme hit med dritt og slikt.
Antall ord: 29
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Har skjønt det, så han må nok se bak stolen sinSol@ngelica skrev:Han er jo her bare for å provosere da, han lager tråder og stikker igjen, han vil vel bare se hvor mye bråk det blir
Antall ord: 63
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2005 08:46
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Så her etter slutter vi å svare på innleggene hannes
Antall ord: 9
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Nov 2006 20:41
- 18
- Lokalisering: mjøndalen
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Selv om jeg ikke synes meningene dine er verdt mer en dritten under skoa mine, Dave, må jeg bare si at du gjør en kjempejobb i å provosere. Nesten troverdig, til og med. Bra jobba!
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 14:38
- 16
- Lokalisering: Kodal
Jeg begynner å se bildet dave.
Tror du er veldig usikker, og negativ generelt. Jeg ser for meg at du er den personen alle hakker på så du føler en trang til å utrykke deg her for å få den oppmerksomheten du trenger.
Dette er bare utifra det du har skrevet her hittil, og til tross for dine festlige meninger tror jeg alle her begynner å bli en smule lei. Jeg foreslår at du utrykker deg ett annet sted og lar oss være i fred, så kan harmonien seire...
Hvis du er ute etter å kverulere i alt besøker du freakforum i stedet.
Tror du er veldig usikker, og negativ generelt. Jeg ser for meg at du er den personen alle hakker på så du føler en trang til å utrykke deg her for å få den oppmerksomheten du trenger.
Dette er bare utifra det du har skrevet her hittil, og til tross for dine festlige meninger tror jeg alle her begynner å bli en smule lei. Jeg foreslår at du utrykker deg ett annet sted og lar oss være i fred, så kan harmonien seire...
Hvis du er ute etter å kverulere i alt besøker du freakforum i stedet.
Antall ord: 102
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Jeg er faktisk enig med deg, men dette har likevel ingenting med at folk har opplevd det de har opplevd å gjøre. De som ikke klarer å skille fantasi og spøkelser, er det kanskje verre med. De burde holde seg unna Bibelen, gudstjenesten osv. hvis de ikke klarer å være litt mindre trangsynte. Men så tror jeg ikke så mye på at du mener det du sier heller her inne. Likevel. Så... ja...Dave100 skrev:Hvor stor fantasi folk her på forumet har. Tror mange av dere burde holde dere unna filmer og serier på tv en stund, alt på tv er ikke sant så hold dere unna serier som ghist whisperer,supernatural osv hvis dere ikke klarer og skille mellom fantasi og virkelighet.
Antall ord: 124
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |