Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEr jeg klarsynt?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
gims
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Aug 2007 18:14
17

Er jeg klarsynt?

Innlegg av gims »

Hvordan finner jeg ut om jeg er klarsynt?

Jeg VET at jeg så en skikkelse da jeg var yngre, er 23 nå. Kjenner også en svimmelfølelse i enkelte hus jeg kommer inn i, og andre forskjellige følelser. Er det åndeverden som påvirker? Burde jeg klare å gå mer innpå det, men hvordan?
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Moniquea
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2008 02:55
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skodje

Det kommer ann på?

Innlegg av Moniquea »

Du er kanskje veldig var for rom og energier. Jeg reagerte voldsomt på rom, før jeg begynte å utvikle og ta i bruk evnene mine. Hadde for eksempel en episode da jeg var på klassetur i auschwitz b. hvor jegfysisk ikke klarte å gå inn gjennom porten, eller enkelte rom hvro jeg fysisk ble så dårlig at jeg holdt på å gå rett i golvet. Jeg tror du skal prøve å sette deg ned og ta inn alle de inntrykk du får og få kontakt med hjelperen din, kanskje finnes det en klar mening for deg her i livet :)
Antall ord: 99
MTM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

sjekket om det er sopp og råte i de rommene du har blitt svimmel i ? :)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Sep 2008 22:40
16
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av NightHawk »

JUNE skrev:sjekket om det er sopp og råte i de rommene du har blitt svimmel i ? :)
Du er ikke seriøs nå?
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Det er vel ikke noe markert skille mellom klarsynt-ikke klarsynt. Tror alle har denne sansen i mer eller mindre grad. Noen bruker den kansje ubevist i det daglige, mens andre er blitt mer oppmerksom på den, mens andre igjen kan bruke den mer bevist. Du kan jo utforske klarsynet ditt ved å kjenne etter energier på forskjellige steder. I gamle og nye hus. Du kan jo også prøve å "lese" gamle gjennstander. Hold gjennstanden i hånden å prøv å legg merke til følelser du får. Prøv å koble ut tanker og forventninger.
Antall ord: 94
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Moniquea
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2008 02:55
16
Lokalisering: Skodje

Den dagen

Innlegg av Moniquea »

JUNE skrev:sjekket om det er sopp og råte i de rommene du har blitt svimmel i ? :)
I frisk luft rett etter et lett regnfall. Hørtes det veldig sannsynlig ut, synes du?
Men for min del gjelder slike ting enda, men det spiller ingen rolle hvor jeg er så lenge energiene er som de er.:)
Antall ord: 57
MTM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Klarsynt betyr at du får opp bilder. Bilder på personen du ser, på hendelser
osv. Får du det er du klarsynt.

Kjenner du det på kroppen som følelser ol. så er du klarsensitiv.

Som noen sier så er dette noe alle har mer eller mindre.
Det handler om å bruke sitt eget sanseapparat og bli kjent med
seg selv og sine egne følelser og reaksjonsmønster for å kunne
skjelne på hva som er sitt eget og hva som er noe annet.

Den beste måten å gjøre dette på er å meditere og øve.
Antall ord: 96
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

NightHawk skrev:
Du er ikke seriøs nå?
Unnskyld meg, men selvfølgelig er hun seriøs. Det er ingenting galt i å spørre om vedkommende har sjekket alle sannsynlige, naturlige forklaringer før en evt paranormal tolkning.
Jeg blir så oppgitt at folk setter ut alle pigger så fort noen stiller et legitimt, jordnært spørsmål. :(
Antall ord: 77
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vidarjak
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Okt 2008 14:38
16
Lokalisering: Kodal

Re: Er jeg klarsynt?

Innlegg av vidarjak »

gims skrev:Hvordan finner jeg ut om jeg er klarsynt?

Jeg VET at jeg så en skikkelse da jeg var yngre, er 23 nå. Kjenner også en svimmelfølelse i enkelte hus jeg kommer inn i, og andre forskjellige følelser. Er det åndeverden som påvirker? Burde jeg klare å gå mer innpå det, men hvordan?
Hei!

Det er nok ingen fasit på hvordan man finner ut dette, men hvis du stadig kjenner svimmelhetsfølelse i enkelte hus er du i allefall veldig påvirkelig av energier.

Mange blusser slike ting opp i skyene, det kan være så mye som spiller inn. Noen reagerer på lukten i gamle hus, mye pga. råte o.l så det kan være den naturlige forklaringen som tidligere nevnt her.
Men det kan også være mye annet.

Det er en stor mulighet at åndeverdenen påvirker deg i dette tilfellet. Man kan aldri vite, det er noe du merker mer etterhvert.
Hvis du ikke har hatt spesielle opplevelser hele livet kan det alikevel være åndeverdenen som du sier som vil ha ett ord med i spillet.

Dette er noe du må finne ut på egenhånd tror jeg

Lykke til :)
Antall ord: 200
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Sep 2008 22:40
16
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av NightHawk »

Hecate skrev:
NightHawk skrev:
Du er ikke seriøs nå?
Unnskyld meg, men selvfølgelig er hun seriøs. Det er ingenting galt i å spørre om vedkommende har sjekket alle sannsynlige, naturlige forklaringer før en evt paranormal tolkning.
Jeg blir så oppgitt at folk setter ut alle pigger så fort noen stiller et legitimt, jordnært spørsmål. :(
Da beklager jeg. Ble bare litt overasket over spørsmålet ;-).
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links