Som veit hvor jeg kan får tak i gode tempraturmålere ? gjerne sånne som en kan plasere ut og lese av resultatet over en lengere periode, fesk 3 dager?
Jeg veit det er noe i den duren og få tak i når det kommer til luft fuktighet og sånt på Felleskjøpet, men noen som veit om dette også gjelder tempratur ???
Puma/f
Fakta, teori & skepsis ⇒ Anyone????
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2005 08:46
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2007 16:29
- 17
- Lokalisering: Vestlandet
Noen som vet hvor man evnt. kan få tak i fartsmåler til hunder? Det hadde vært artig å visst hvor raskt hunden min springer når hun først setter avgårde=rakett...!!!!
:mozilla_wink:
:mozilla_wink:
Antall ord: 36
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2005 17:17
- 19
- Lokalisering: Hjemme <3
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 31 ganger
håper du får tak i en god temeraturmåler. Mange planlagte spøkelsesjakter framover :mozilla_wink: ?
Antall ord: 18
~ Don't feed the internet trolls ~
Link: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2007 22:22
- 17
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 2 ganger
Re: Anyone????
puma/f skrev:Som veit hvor jeg kan får tak i gode tempraturmålere ? gjerne sånne som en kan plasere ut og lese av resultatet over en lengere periode, fesk 3 dager?
Jeg veit det er noe i den duren og få tak i når det kommer til luft fuktighet og sånt på Felleskjøpet, men noen som veit om dette også gjelder tempratur ???
Puma/f
På http://www.tomsgadgets.com/products/pro ... spx?cat2=3 har de en god del bra temperaturmålere!
Foreløpig har jeg bare kjøpt EMF-meter hos Toms Gadgets, men prisen var grei og servicen var kjapp, så det er å anbefale!
Roy.
\m/
Antall ord: 114
My tunes:
http://www.soundlift.com/RoyBratbakken
Hide post links |