UFO, Kornsirkler & fenomenUFO Truth Clifford Stone & Robert Dean

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 21:18
18
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

UFO Truth Clifford Stone & Robert Dean

Innlegg av ? »

Antall ord: 0
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dagnass
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2007 15:33
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av dagnass »

Tja...nok en video om nato-ansatte som både har sett ufo, aliens osv. Intet nytt under solen her gitt... :mozilla_undecided:
Antall ord: 21
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Jeg er skeptisk til mye av det Clifford Stone har å si.Han er alltid veldig vag i sine beskrivelser av "programet" han hevder å ha vært endel av.I tillegg er det "noe" med kropps-språket hans som ikke er særlig tillitsvekkende.
Men det må det sies at det finnes offisielt nedgraderte dokumenter - "Moondust" og "Bluefly" - som bekrefter deler av hans historie,noe som bidrar til å gjøre forvirringen total! :-k

Robert Dean har jeg et bedre inntrykk av.Han virker ærlig og troverdig,men han ender ofte opp med å skyte seg selv i foten,når han kommer med spekulasjoner som ikke har noe med hans NATO bakgrunn å gjøre...
Antall ord: 112
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links