Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderskummel internatskule

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
bomsepia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Okt 2008 18:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stranda

skummel internatskule

Innlegg av bomsepia »

jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg går altså på en kristen internatskule og er ikke spesielt kristen selv. for noen år siden, før jeg begynte her så var det noen på skolen som sendte rundt en bok de kallte "den sorte bibelen". mange leste den og det ble sagt at det er den som har skyld i alt det som har hendt nå. han som begynnte med den las den lenge, helt til han våknet midt på natten og så det han trodde var djevelen stå midt på gulvet, mer hvet jeg ikke om det. men i fjor så bodde det en venninde av meg på det rommet jeg bor på nå, å hun likte seg ikke her i det hele tatt! hun så ikke noe, men kjæresten hennes så en gang en hånd og en gang noen som gikk rundt... men en annen venninde av meg som bor på rommet vedsiden av i år merket en gang at skapdøren pllutselig gikk opp og gjenn helt av seg selv. og for et par dager siden var det et annet rom det hendte noe merkelig på. det begynnte med at de satt helt rolig og snakket og at de plutselig hørte skrapelyder fra vinduet, også hørte dei ei stemme som hørtes ut som den kom fra ei lita jente som sa: mmmm, mmmm... og hun ene kjente at noen tok henne på hånden. de ble kjempe redde å prøvde å ringe til tilsyn (de som passer på) men først så slo de feil nummer, også trykte de på den knappen på telefonen som gjør at man legger på (var ikke trådløs telefon) og med en gang begynnte telefonen å ringe! de blei redde å slengte på røret. også ringte de riktig nummer til tilsyn og han sa bare at det ikke var noe han kunne gjøre! og rett etter at de hadde lagt på da ringte telefonen enda en gang!

og i går så bestemte de jentene (+meg og noen andre) seg for å være litt på rommet for å se hva som hendte. vi satt der, hun ene begynte å grine helt uten grunn og alle hadde frysninger meste parten av tiden. da jeg satt i sofaen hadde jeg også veldig vondt i nakken min. og mens vi satt der kom vi på at vi kunne ta noen bilder for å se om vi så noe på bildene. først så tok vi bilder da det var lyst på i rommet, da var det hvite prikker på bildene. også tenkte vi å sjekke om prikkene fortsatt var der da vi slo av lyset, og det var de. også tenkte vi å sjekke om prikkene var der om vi bare hadde stearinlys og ingen blits. hun ene gikk rundt og tok bilder og plutselig da hun stod borte med skapet såg jeg at det stod noen bak henne. det var en veldig kort mann/gutt. som hadde en svart hette rundt et likblekt ansikt! jeg fikk total panikk uten egentli å tenke over det, jeg sparket med bena og hylte ned i madrassen at de skulle skru ta lyset! venninden min såg det også og fikk også total panikk! etter det så turte vi nesten ikke gå noen plass og jeg overnattet på rommet til en venninne.

og i dag så fikk skolen tak i en kristen fyr som skulle sjekke hva det var! men han snakket bare om at det var djevelen og at han bare lurte og skremmte oss! og da begynnte jeg å føle meg skikkelig dårlig! jeg fikk vondt i hodet og klarte nesten ikke å puste. når jeg hadde kommet ut av rommet og ut i gangen så hyperventilerte jeg skikkelig, og det har jeg aldri gjort før egentlig! men han fyren trodde ikke noe på oss! ingen på skolen tror egentli noe på oss!

men nå har vi fått en synsk fyr til å komme og hjelpe oss, så jeg håper det går bra :)
Antall ord: 676

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Gjest

Innlegg av Gjest »

åjj..dette hørtes skikkelig spennende,å skremmende:)
hvor var dette hen?
det spøker hos veninna mi å,å jeg har merka noe der:S å det har veninna mi oxo..
men du får oppdatere oss da:)
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

hørtes litt småcreepy ut den me lille mann/kvinnen bak henne!
Sikkert en av satans sendebud!
Eller en av dvergene i Harry Potter!

Uansett, jeg villa vært på det rommet. Og hva handlet den Svarte Boka om?
Antall ord: 40
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

bomsepia
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av bomsepia »

jeg vet ikke helt hva "den sorte bibelen" er, men tror det er det motsatte av bibelen. Satans bibel eller noe...

vi filma inne på rommet i natt, så blir spennende å se hva som hender på filmen :)

å noe annet som var litt creapy var at han synske mannen som skal komme forklarte rommet det spøker i via telefonen! :S
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

bomsepia skrev:jeg vet ikke helt hva "den sorte bibelen" er, men tror det er det motsatte av bibelen. Satans bibel eller noe...

vi filma inne på rommet i natt, så blir spennende å se hva som hender på filmen :)

å noe annet som var litt creapy var at han synske mannen som skal komme forklarte rommet det spøker i via telefonen! :S
isåfall om dere finner noe på filmen, så tar dere og laste opp på youtube, så slenger ut her igjen (a)
Antall ord: 84
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

bomsepia
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av bomsepia »

mhm:)
så litt på den tidligere i dag, og da hørte vi lyder av noen som fiklet med kameraet, som om noen prøvde å slå det av...
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

bomsepia
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av bomsepia »

en annen ting som er, er at folk får vondt i nakken og begynner å gråte der inne uten noen som heldst grunn! :S er det noen som kan svare på om de tror det er en god eller ond ånd?
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links