After 6 years of taking a rest. Alex Collier is back now to continue spreading the information given by the Andromedans to him. This is a conference that took place in Hawaii at Exopolitics Earth Transformation in May 2008. I hope you enjoy this video…
http://www.escapetheillusion.com/blog/2 ... tion-2008/
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Alex Collier - Exopolitics Earth Transformation 2008
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 18
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
Alex Collier - Exopolitics Earth Transformation 2008
Antall ord: 53
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Jul 2006 20:33
- 18
- Kjønn (valgfri): @HAN@
- Lokalisering: ~ MAGONIA ~
Bare støy - NEXT!

Antall ord: 4
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Hvordan tjener disse til livets opphold?
Ved å selge merchandise, rekruttere folk til ei eller annen sekt hvor man har colaautomat og får en viss andel fortjeneste derfra, eller ved å proklamere sannheten sin via boksalg? Jeg undres mange ganger over hvorfor folk engasjerer seg såpass og vier hele sitt liv (for det må de jo gjøre når de er såpass inni det som dette?) - hvordan klarer de å tjene til livets opphold?
Ved å selge merchandise, rekruttere folk til ei eller annen sekt hvor man har colaautomat og får en viss andel fortjeneste derfra, eller ved å proklamere sannheten sin via boksalg? Jeg undres mange ganger over hvorfor folk engasjerer seg såpass og vier hele sitt liv (for det må de jo gjøre når de er såpass inni det som dette?) - hvordan klarer de å tjene til livets opphold?
Antall ord: 75
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 18
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
tillit til forsynet, og ikke et begjær som alikevel er umettelig, som man finner i størstedelen av våres samfun..ludoburgero skrev:Hvordan tjener disse til livets opphold?
tillit..
Antall ord: 100
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Ja, kanskje... liker tanken.? skrev:tillit til forsynet, og ikke et begjær som alikevel er umettelig, som man finner i størstedelen av våres samfun..ludoburgero skrev:Hvordan tjener disse til livets opphold?
tillit..
Men sånn rent i praksis, hvordan tikker pengene inn på konto?
Har de noe donasjonsmuligheter på nettsiden?
Antall ord: 123
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |