Jeg holder for tiden på med å produsere en dokumentar om Huldra, med tanke på mulig visning på tv. Idéen rundt dette kom etter vi ble gjort oppmerksom på en artikkel om en ung kvinne som hevdet at hun hadde observert Huldra på Gautefall.
Produksjonen er nettopp kommet i gang, og i den forbindelsen søker vi etter mennesker som føler de har hatt kontakt med de underjordiske her i Norge, da fortrinnsvis Huldra, for intervju eller samtale, med mulighet for medvirkning i dokumentaren. Har du sett, hørt eller opplevd noe som har relevans til dette, og ønsker å hjelpe eller medvirke i en seriøs dokumentar rundt dette er du hjertelig velkommen til å kontakte meg, enten gjennom denne tråden, eller på PM, slik at vi kan komme i nærmere kontakt med deg. Vi trenger den hjelpen vi kan få, siden det bare finnes et svært begrenset antall nedskrevne tilfeller av slik kontakt i moderne tid.
Relevante linker:
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/osta ... k/1.297167
http://www.nationen.no/sider_uten_gyldi ... 335128.ece
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lager dokumentar om Huldra
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Sep 2008 20:27
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Kristiansand
Lager dokumentar om Huldra
Antall ord: 181
Unrevealed is the great Well of Equilibrium, and the portal of Dreams that none may pass
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2008 23:23
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Moss
Hei!
Jeg studerer også Huldra nå, om håp på å finne svar. Jeg synts Huldra er fasinerende og vil skrive en bok på hva folk trur og hvordan historien er osv. og selvfølgelig finne ut selv. Jeg kom over denne siden på paranormal.no mens jeg gjorde litt research og tenkte å sende en melding. Kansje vi kan hjelpe hverandre.
Jeg studerer også Huldra nå, om håp på å finne svar. Jeg synts Huldra er fasinerende og vil skrive en bok på hva folk trur og hvordan historien er osv. og selvfølgelig finne ut selv. Jeg kom over denne siden på paranormal.no mens jeg gjorde litt research og tenkte å sende en melding. Kansje vi kan hjelpe hverandre.
Antall ord: 60
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |