Hallo alle sammen
Jeg skal skrive om min skrekk opplevelse fra i sommer. :mozilla_surprised:
Ja,det hele begynte da jeg kom hjem.Jeg var sliten og trett og slang meg ned på sofaen for se på tv.Da tv¨n ikke ville slå seg på gikk jeg bort for og se om ledninga var i,å det var den! så jeg prøvde og slå den av og på 2 eller 3 ganger,til slutt ga jeg opp for å gå på verandan,da jeg satt meg ned...var tv¨n plutselig på full styrke!! Og når jeg gikk inn igjen fra verandan for å slå av tv¨n,så ville den ikke av!Og så husker jeg ikke mer før kjæresten min sto over meg,og sa:Jeg skal gå å hente papir,jeg bare hæ?? Så kjente jeg at det rannt fra nesen min,jeg kjente på det...det var blod.... :mozilla_surprised: dette er helt sant og jeg var helt hysterisk etterpå asså.....fortell meg om din opplevelse!,men jeg har flytta fra den leigligheten nå i sommer så... takk for alle komentarer på forhånd
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Husets fortelling!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2008 15:59
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: opp ei trapp å inn på loftet
Husets fortelling!
Antall ord: 189
tro kan flytte fjell. du er jo kjempe grei!!:):)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Nov 2006 13:44
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Elverum
- Blitt takket: 1 gang
Syns det var litt rotete, men klarte jo å forstå det du skrev.
Jeg har ikke hatt noen skrekkopplevelser, men jeg kan fortelle hva faren min opplevde med en venn og pappas fetter.
Jo, Faren min, fettern hans og kompisen skulle overnatte i en koie* som lå et stykke inn i skogen ved et lite tjern. Det sies at i det tjernet druknet ei jente, og hver natt kl. 02 hørtes et skrik og det dannet seg plutselig ringer i vannet.
Da klokken nærmet seg rundt 02, hørte de plutselig et høyt plask. De var jo ikke eldre enn rundt 12-13, så de satte i fart og spurta som bare f... tilbake igjen. Det viste seg at det var en elg som hadde hoppa ut i vannet for å bade.
Jeg har ikke hatt noen skrekkopplevelser, men jeg kan fortelle hva faren min opplevde med en venn og pappas fetter.
Jo, Faren min, fettern hans og kompisen skulle overnatte i en koie* som lå et stykke inn i skogen ved et lite tjern. Det sies at i det tjernet druknet ei jente, og hver natt kl. 02 hørtes et skrik og det dannet seg plutselig ringer i vannet.
Da klokken nærmet seg rundt 02, hørte de plutselig et høyt plask. De var jo ikke eldre enn rundt 12-13, så de satte i fart og spurta som bare f... tilbake igjen. Det viste seg at det var en elg som hadde hoppa ut i vannet for å bade.
Antall ord: 133
Søstra mi er DOMONSTRET!!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |