Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Skal ufoene vere over Las Vegas. Akkurat den samme greia som på 14 oktober bare at sted og dato er endret.. Asså... Hva skal man tro ? Blir helt forvirret jeg
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
har lest om det dær du, men er litt usikkert på alt sånn der selv. Men om han mannen klarer og mane fram de Romvesnene som han sier + den filmen jeg så før idag hvor han bare sa noe rart mens han holdte hendene over hode og plutseli var d noe lyst (rund prikk) på himmelen. Så virker d faktisk som han klarer og få kontakt med de på en rar måte!
Så er spent og se og lese mere om det fenomenet i Las Vegas imorra:)
Er sikkert CE-5 han gjorde på nyhets sendingene. Men om dette er ekte eller desinformasjon aner jeg ikke. Er mye tull innenfor ufo jungelen. Det kan være menneskekspate ufo'er han har kontakt med også/lureri. -men synes det ser ut som han har ekte ufo kontakt.
Men CE-5 er et reelt fenomen, sånn for å se bort fra dette. Vi for bare se hva som vil skje Mange av disse datoene 14 oktober tror jeg bare er "støy". Men vil oppfordre folk til å prøve ut Ce-5.
Veldig spennende.
ludoburgero skrev:Kanskje de skal advare oss mot LHC hos CERN?
Eller kanskje de har med seg Elvis?
Og kanskje de lager noen kornsirkler i samme slengen?
Tviler LITT på dette jeg... LITT, LITT, LITT.
Bare bittelitt...
HAHAHA^^ *måtte bare le, selv om det er litt frekt*
Akasha memoria skrev:Skal ufoene vere over Las Vegas. Akkurat den samme greia som på 14 oktober bare at sted og dato er endret.. Asså... Hva skal man tro ? Blir helt forvirret jeg
14.Oktober ufoen er noe annet. Det er en dame som har fått hatt god kontakt med en indianer høvding ånd ca hele sitt liv. hun får råd fra han og kan spøre ham om alle slags spørsmål sier hun. Hun blir kalt Blossom Child?
Jeg har mer tro på 14.Oktober enn profeten yahweh. Yahweh virker for meg ganske så sinnsyk men han er flink til å få dem frem kan ikke si noe imot det, la oss håpe han får det til.
Akasha memoria skrev:Skal ufoene vere over Las Vegas. Akkurat den samme greia som på 14 oktober bare at sted og dato er endret.. Asså... Hva skal man tro ? Blir helt forvirret jeg
14.Oktober ufoen er noe annet. Det er en dame som har fått hatt god kontakt med en indianer høvding ånd ca hele sitt liv. hun får råd fra han og kan spøre ham om alle slags spørsmål sier hun. Hun blir kalt Blossom Child?
Jeg har mer tro på 14.Oktober enn profeten yahweh. Yahweh virker for meg ganske så sinnsyk men han er flink til å få dem frem kan ikke si noe imot det, la oss håpe han får det til.
"Super human black men" :mozilla_cool:
lurer på hvordan en "svart supermann ser ut". han passer jo iallefall til og ha en stor S der x)
ludoburgero skrev:Snart på tide å ta av seg Peter Pan kostymen..?
Kan ikke hoppe og danse rundt i gatene og tro på eventyr for alltid, vel.
Frykt og illusjoner, egoisme og grådighet.
Så langt vi har kommet. (les: NEI)
Hentet fra Peter Pans hjemmeside idag, 11/9:
In Recognition and respect for the Many lives lost during the Horrendous events that took place On September 11, 2001 in the United States, I've taken the main index page of this,
"The Home Page of Peter Pan"
offline, for the remainder of today.
An ongoing theme of this site has been my hope that all of us would look inward and re-examine our human tendency to judge and even hate those who are different from ourselves. Please reflect on these events, and consider how terrible are the end results of such hate.
Please revisit again.
Email Randy Constan, Creator, Peter Pan's Home Page
Kanskje han har lest innlegget ditt, Ludo?? :mozilla_surprised:
Antall ord: 164
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Og da er det gått 7 år og de fleste personer er fortsatt like idiotiske og skjønner ikke hva som skjer. Nå holder vell presidenten en seremoni for alle mord offerene hans.
Håper en del av dere faktisk går og leser om Illuminati, det er sterkt anbefalt.
Folket må våkne opp og se hva som skjer.
Og på vegne av Illuminati sin store suksess vil jeg si "Happy 911!"
Antall ord: 74
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.
Yahweh har mislykket før å nå mislykket han igjen? Jeg tror personlig at han får til CE-5 av og til, men han har kanskje over tid blitt litt overtroisk? Kanskje han ikke har hatt noe spesiell kontakt med ET utenom at de har visst dem selv for ham som lys i himmelen (som de fleste andre ser via CE-5 Intensjon). 25år har gått, han har vell mistet bakkekontakt etter alle disse observasjonene og all den tid, deretter kanskje blitt litt sinnsyk?
Viss du sammenligner ufo observasjonen han fikk fram for engelsk tv og de ufoene som blir observert over mexico og resten av verden, så er de like.