Tok detta bilde i gangen tok det så å la det inn på Photoshop å la på et ansikt. så dette er ett tulle bilde. bare for å bevise att jeg kan det bedre en Holt og Johnny
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøkelese i gangen
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2008 01:19
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann ja
- Lokalisering: I Bamble ett sted
- Blitt takket: 8 ganger
Spøkelese i gangen
Antall ord: 35
Etterforsker hos Norwegian Ghost Hunters.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2008 04:15
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Re: Spøkelese i gangen
ÅÅÅÅH FYYY FAEEEN!!!! ER DET EKTE!!!!???
Antall ord: 6
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2008 04:15
- 16
- Lokalisering: Oslo
Tok akkuratt et jævlig sykt bilde i kjellern min, men... dette er litt flaut å si merker jeg.. Jeg vet ikke hvordan jeg får opp bilde her.. Faen ikke mobb meg vær så snill.
Fortell meg hvordan jeg gjør det så skal jeg laste opp det sykeste bildet ever!
Fortell meg hvordan jeg gjør det så skal jeg laste opp det sykeste bildet ever!
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jan 2008 20:11
- 16
- Lokalisering: sør-trøndelag
ja der ser du, alt er mulig!!!! ikke rart noen er skeptisk.. vet jo ikke hva som er sant og ikke sant.....
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Lokalisering: Skogly
Hold nå sånne bilder i den rette kategorien, vær så snill
Det er ikke slik at det blir morsommere for hver gang...
Antall ord: 24
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Da man ser hvor " enkelt " det er og manipulere og lage slike bilder , da skjønner jeg godt folk er skeptiske.Det som er min mening i det hele er at man må oppleve noe selv for og tro.
Jeg fikk det på kroppen i 5 år da jeg ble herjet av 2 ånder.Det gjorde meg til en troen.
Samtdig skrev jeg på en annen tråd her om en film jeg kommenterte til som jeg så lett skrev at det er seff et spøkelse , men da jeg tenker litt lengre med nøtta og ser dette bilde så da kan jeg egentlig ikke si at den filmsnurten jeg så i en annen tråd er et spøkelse,det kan rett og slett være som dette bilde et utrolig fantastisk arbeide med manipulasjon
Så nå tenker jeg meg om 2 ganger før jeg ser et bilde eller en filmsnurt og konkluderer med at dette er the real thing.En tankevekker for meg i allefall fordi om jeg ikke er en skeptiker av det med ånder og hjemmesøkning.Etter jeg ble troen på det paranormale må jeg si at jeg har nok gått på den bomerten med at jeg lettere har slukt ting som bilder og filmsnurter i denne katagorien.Men nå fikk jeg meg en liten lærepenge for meg selv
Jeg fikk det på kroppen i 5 år da jeg ble herjet av 2 ånder.Det gjorde meg til en troen.
Samtdig skrev jeg på en annen tråd her om en film jeg kommenterte til som jeg så lett skrev at det er seff et spøkelse , men da jeg tenker litt lengre med nøtta og ser dette bilde så da kan jeg egentlig ikke si at den filmsnurten jeg så i en annen tråd er et spøkelse,det kan rett og slett være som dette bilde et utrolig fantastisk arbeide med manipulasjon
Så nå tenker jeg meg om 2 ganger før jeg ser et bilde eller en filmsnurt og konkluderer med at dette er the real thing.En tankevekker for meg i allefall fordi om jeg ikke er en skeptiker av det med ånder og hjemmesøkning.Etter jeg ble troen på det paranormale må jeg si at jeg har nok gått på den bomerten med at jeg lettere har slukt ting som bilder og filmsnurter i denne katagorien.Men nå fikk jeg meg en liten lærepenge for meg selv
Antall ord: 228
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Beklager men dette er bare for å vise hvor lett det er å forfalske spøkelserBaronen skrev:Hold nå sånne bilder i den rette kategorien, vær så snill
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Jeg synes dette hvar flott av deg jeg bakken fordi om en annen ikke synes det.Bakken skrev:Beklager men dette er bare for å vise hvor lett det er å forfalske spøkelserBaronen skrev:Hold nå sånne bilder i den rette kategorien, vær så snill
Du fikk meg til tenke meg om i allefall så jeg takker deg.Kjempeflott inlegg :mozilla_wink:
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Lokalisering: Skogly
Jo, men det er bare at det er gjort så mange ganger før...Bakken skrev:Beklager men dette er bare for å vise hvor lett det er å forfalske spøkelserBaronen skrev:Hold nå sånne bilder i den rette kategorien, vær så snill
Antall ord: 56
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Beklager da. Men detta er ikke ment som spøk :mozilla_frown: men mer en pekepinneBaronen skrev:Jo, men det er bare at det er gjort så mange ganger før...Bakken skrev:Beklager men dette er bare for å vise hvor lett det er å forfalske spøkelserBaronen skrev:Hold nå sånne bilder i den rette kategorien, vær så snill
Antall ord: 74
Hide post links |