Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserFlyvende gjenstander

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Atmi

Innlegg av Atmi »

Vekten.

Jeg vet ikke hva som kan skje oppi en gryte når man setter en tallerken på. Eks litt varmt vann. og et egg med et lite hull i - et egg kan eksplodere. Kanskje det er hva som skjedde? Og at egget da fikk tallerken til å fyke i lufta osv..

Vinduet. Det kan jo hende at vinduet ikke var skikkelig på hengslene. Jeg har nok opplevd at slike vinduer faller av - i hvertfall på en hengsle. Og noen ganger skjer jo litt sprø ting da. Så kanskje det hadde krøpet opp i hengslene og at vinden tok det og det føk inn i rommet?

Men blomsten - Vel, hvis den sto litt høyt og hadde falt utfor kanten. Da smeller det ganske hardt når det knuser i gulvet og jord kan fyke ganske godt vegg imellom.

Så det kan jo være naturlige forklaringer. Jeg har absolutt hatt noen vanvittig merkelige ting her også innimellom. Men tror jeg ville revurdert og fått noen andre til å sjekke om der kanksje er ånder. Kanskje dere rett og slett tar feil, og ikke merker åndene som faktisk er der.

Hvis ikke ville jeg bare avfeid det som hendelige og litt sprø uhell :) Du kaller innlegget for psykokinese, jeg vet ikke helt hva hensikten med denne tittelen er. Men det jeg har minst tro på her er at en av dere gjør dette mentalt. For dere har ikke så liten kontroll på hjernen deres og tankene deres - da ville der vært noe alvorlig galt med dere.

Og ang carambas humor - det var da litt morsomt da? Kan jo se bildet av en stue på mange fotballbaner der blomtser og egg eksploderer som fyrverkeri og vinduer suser frem og tilbake. Blir litt visuelt noen ganger, og da blir det litt morsomt også da :)

Reiki
Antall ord: 306

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Atmi

Innlegg av Atmi »

Bare for å ha det sagt. Jeg kunne godt ha skrevet kvadratkilometer selv jeg. For de derre formlene ... :oops:
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
milla5
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 26 Feb 2005 14:00
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandnes

Innlegg av milla5 »

NEMLIG!!!;)
Antall ord: 1
milla5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Hmmm høres ut som ånden med de hvite hanskene.. Noen som kanskje syntes dere er sløve som ikke rydder opp med en gang? hehe eller at blomstene var for tørre.. Våt jord spruter vel ikke så langt som tørr? Ergo så kanskje planten trengte vann :?:
Hehe, jeg ville muligens rådført meg med Olav eller noen andre som er medium?

Planten kan ha veltet av seg selv å det samme med oppvasken som sto stablet..

Rart isåfall...
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Reiki skrev:Bare for å ha det sagt. Jeg kunne godt ha skrevet kvadratkilometer selv jeg. For de derre formlene ... :oops:

Det er kanskje viljen til å forstå/misforstå riktig som mangler her...
Jeg forsto ironien å smilene her iallefall... t.o.m skriveleifene...
Lov det da!!
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gollum
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 12 Mai 2004 14:05
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Horten

Innlegg av Gollum »

Tja skulle vel tro at folk kjeder seg nå man skriver innlegg der man begyner å krangle med andre...
Husk at for å krangle må man være minst 2!
en kan ikke krangle alene :roll:

men altså.
Jeg og en kompis satt å så på filmen ; the craft som har med hekser og magi etc (sikkert noen av dere som har sett den).
så etter å ha sett filmen så vi noen merkelig svarte flekker på bordet gulvet og duken. trodde først vi hadde søla kaffe men det var det heller ikke.
etter mye frem og tilbake i menneskets vanvittige tanke verden fant vi ut at det var vann fra kaffe kannen som hadde blitt vasket opp og ikke tørket helt som hadde "dryppet" disse mystiske dråpene på en hvit duk på bordet etc i det vi skulle helle over kaffe... men vi hadde en flott fantasi der ett øyeblikk. :D

PS vet det ikke hadde noe med tråden å gjøre men noen ganger finnes det også naturlige forklaringer selv om vi leter etter de mystiske :wink:
Antall ord: 176
“En statistiker er en mann som med en
mengde tall kan forklare hvorfor den
forrige statistikken ikke stemte.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

God morgen Wiz2 :D
Har du fått noen klarning på hva som skjedde den 2 Des? Å har det skjedd noe mer hjemme hos dere? :roll:
Antall ord: 24
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Vet ikke hva det var. Det skjer ting innimellom. Bare morsomt egentlig!
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Wiz2 skrev:Vet ikke hva det var. Det skjer ting innimellom. Bare morsomt egentlig!
En tanke jeg liker. Er sånn sjøl :wink:
Antall ord: 23
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Lone skrev:
Wiz2 skrev:Vet ikke hva det var. Det skjer ting innimellom. Bare morsomt egentlig!
En tanke jeg liker. Er sånn sjøl :wink:
En holdning til og med JEG er enig i!! :lol:
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 443
Startet: 03 Mai 2005 22:22
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

Jeg tror det kan være en ond ånd med mensen, men jeg vet ikke.. Har ikke så mye peiling på mensen og slikt :roll:
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

paraunormal skrev:Jeg tror det kan være en ond ånd med mensen, men jeg vet ikke.. Har ikke så mye peiling på mensen og slikt :roll:
Hmm...kanskje du kan ha rett. Menstruerende ånder ER onde...men det er jo menstruerende i levende live også... ;-)
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Malin

Innlegg av Malin »

men dere... altså... ikke krangle nå da... er ikke dette en side om psykokinese da? :shock:
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Malin

Innlegg av Malin »

neij nå havna jeg på feil plass. sorry folkens... :roll: jeg er visst ikke helt med i dag... ehe... :?
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 443
Startet: 03 Mai 2005 22:22
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

Tom_33 skrev:
paraunormal skrev:Jeg tror det kan være en ond ånd med mensen, men jeg vet ikke.. Har ikke så mye peiling på mensen og slikt :roll:
Hmm...kanskje du kan ha rett. Menstruerende ånder ER onde...men det er jo menstruerende i levende live også... ;-)
Levende live, er du sikker på at det er levende da, og ikke bare i live? :o
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links