Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserFlyvende gjenstander

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

>wiz

Flyvende gjenstander

Innlegg av >wiz »

Igår, Torsdag 2 desember kommer jeg og min samboer hjem. Vi hadde bare vært avgårde ca 30-35 min. Inne istuen har den ene blomsterpotten falt ned fra en hylle. Kan det være kaninen? Nei, for høyt!
Ok, den falt ned, shit happens. Vi rydder opp jord og drit fra gulvet. Og etter en liten stund legger jeg merke til at det er jord i taket :shock:

At det er jord på hylla og delvis inne i de andre hyllene kommer naturlig av fallet! Men det er jord i taket. Vi sjekker mer! Jord på 3 vegger!
Vi har en stua på 28kvm2! Det har altså sprutet jord 5-6 meter og havnet høyt opp i taket, på samme vegg som planten sto, pluss på motsatte vegg og veggen til venstre for planten!

Og dette har skjedd før. Jeg skrev en historie om det da også. Da hadde vi spist. Jeg hadde en kjele på kjøkkenbenken. I kjelen ligger det 1-2 egg som ikke hadde spist. Sløv som jeg er så stabler jeg bare alt på kjøkken benken( rydde senere 8) )!, blandt annet så setter jeg en tallerken oppå kjelen som det ligger et eller 2 egg i. Vi sitter i stuen...
BANG! Tallerker og kjeler flyr veggeimellom( høresdet ut som)
På kjøkkenet ligger tallerken og egget på gulvet, altså ikke kjelen. Egget som var hardkokt er knust! Hele egget er most, rett og slett!
Jeg har testet å slippe et hardkokt egg i gulvet. Da sprekker det akkurat der det lander og litt rundt. Thats it!

I tillegg har vi hatt tilfeller av lamper som falt ned av vindueskarmen. Lamper som har truffet min samboer i hodet. Det var såpass at det ble en tur på legevakten!

Og det sprøeste jeg har opplevet: Min samboer var i stuen. Jeg satt der også men satt på dataen, altså med ryggen til henne. Hun holder på meg å plukke opp noe greier fra under stuebordet. Plutselig høres jeg et hyl og et smell. På gulvet ligger min samboer og vrir seg i smerte, men stuevinduet oppå seg. :shock:

Vinduet er et sånn gammeldags, hvor man kan løfte det rett ut fra 2 hemper! Akkurat som dører er festet. Åssen i helsiket kan det ha løftet seg sjøl ut av festene og flydd vannrett ut i ca 2,5 meter og truffet noen?

Vi har ikke noe åndelig aktivitet i huset. I tillegg har vi flyttet så den hendelsen med potteplanten skjedde i vår nye leilighet!

Jeg har ingen forklaring på det, men det spriter i allefall opp hverdagen :wink:
Sist redigert av >wiz på 03 Des 2004 23:54, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 444

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Ja det kan du godt si, det er litt av et mysteriet du har å løse.
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caramba

Innlegg av Caramba »

At det spriter opp hverdagen kan jeg godt tenke meg, men med en stue på 28 kvadratkilometer (28km2) :shock: kan det jo være litt av hvert.

El løpsk jordfreser er min første tanke.
Er kaninen bola? Ikke det nei!

Kanske du har noen hvileløse ånder i heimen din. Ei gammel husmor som ikke liker rot kanskje.

Spennende å se hva du finner ut av. Men, helt ærlig - Stue på 28 km2 ? 8)
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Hvordan kan hun grise til stuen, når hun ikke liker rot????
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caramba

Innlegg av Caramba »

Vermilion Oriol skrev:Hvordan kan hun grise til stuen, når hun ikke liker rot????

For å vekke oppmerksomhet mot det hun ikke liker.

Helt normalt. En velkjent metode for å vekke personer på.

Hvis du synes kameraten din kjører som en gris, men ikke vil si noe. Gjør det samme mot han. Ta han med på en kjøretur han sent vil glemme. Forhåpentligvis tar han hintet.
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Hei !!

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

Etter at du brukte ouija brettet?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Re: Hei !!

Innlegg av >wiz »

Olav Moldestad skrev:Etter at du brukte ouija brettet?

Nei, ikke etter. Da hadde jeg nok merket det...hehe
Det skjer alltid helt uten forvarsel. Har ikke merket noen ånder her vi bor nå, selv om det er et dødsbo!
Merkelige greier!
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
SiriH

Innlegg av SiriH »

Kanskje Ravnen og NoMore skulle tatt en tur på besøk...?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Nei, vi har ingen¨ånder!
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caramba

Innlegg av Caramba »

Vekten skrev:Nei, vi har ingen¨ånder!

Hvordan kan du være så sikker på det?
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Caramba skrev:
Vekten skrev:Nei, vi har ingen¨ånder!

Hvordan kan du være så sikker på det?
Fordi verken jeg eller kjæresten min merker noen ånder!
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Hei hei

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

Ønsker deg lykke til jeg Vekten..
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caramba

Innlegg av Caramba »

Du og kjæresten din merker ingen ånder? nei, nei! Det forklarer jo alt.


Da tror jeg det er en løpsk jordfreser. Med 28 kvadratkilometer stue, er det ikke greit å vite hva den kan skjule av merklige fenomener.

Men, noe må det jo være siden blomsterpottene dine skvetter jord en 5-6 meter utover i stua.

Hvilke tanker gjør du deg selv på området?

Ånder har du jo selv utelukket!
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vegar_m

Innlegg av vegar_m »

Caramba skrev:Du og kjæresten din merker ingen ånder? nei, nei! Det forklarer jo alt.


Da tror jeg det er en løpsk jordfreser. Med 28 kvadratkilometer stue, er det ikke greit å vite hva den kan skjule av merklige fenomener.

Men, noe må det jo være siden blomsterpottene dine skvetter jord en 5-6 meter utover i stua.

Hvilke tanker gjør du deg selv på området?

Ånder har du jo selv utelukket!
Du skjønner vel at vekten mener 28 kvadratMETER. Det var nok en skrivefeil. Så da har jeg oppklart det for deg :)

Jeg synes det der hørtes veeeeldig merkelig ut. Selv om dere kanskje ikke merker ånder, så vær åpen for at kanskje dere ikke har mulighet ennå til å sanse dem. Det kan hende dere vil merke det etter hvert. Håper dere finner ut av dette. Du sier at dere ikke merker åndene...Kanskje det som skjer er en måte å merke dem på?
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Caramba skrev:Du og kjæresten din merker ingen ånder? nei, nei! Det forklarer jo alt.


Da tror jeg det er en løpsk jordfreser. Med 28 kvadratkilometer stue, er det ikke greit å vite hva den kan skjule av merklige fenomener.

Men, noe må det jo være siden blomsterpottene dine skvetter jord en 5-6 meter utover i stua.

Hvilke tanker gjør du deg selv på området?

Ånder har du jo selv utelukket!
----------------------------------------
Du trenger ikke være nedlatende! Jeg har ikke peiling på hva det kan være. Hvis det er ånder så er de garantert ikke i leiligheten vår hele tiden. Jeg hadde merket det hvis det var en ånd. Samboeren min er klarsynt og medium, hun hadde iallefall merket det!

Uansett bør du legge av deg den sarkastiske tonen!
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links