KORNSIRKLER PÅ DAGSREVYEN
NRK har nylig vært i Wiltshire for å lage reportasje om kornsirkelfenomenet.
Reportasjen sendes på Søndagsrevyen NRK1 31. august.
Dagsrevyen starter kl. 19.00 og varer til kl. 19.45. Søndagsrevyen pleier å utgjøre omtrent siste halvdel av sendinga.
Vi vet ikke noe om vinklingen NRK vil velge, men håper vår rikskanal vil presentere fenomenet på en seriøs måte når de gir det så sentral sendetid.
Spre nyheten videre!
Vennlig hilsen
Norsk Kornsirkelgruppe
http://www.kornsirkler.org
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Kornsirkler på nrk
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Kornsirkler på nrk
Antall ord: 87
Klem Torill =o)

"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Bare hyggelig.. Blir spennende og se vinklingenKB skrev:Takk for info

Antall ord: 12
Klem Torill =o)

Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Kan noen trekke denne opp igjen sånn litt utpå dagen på søndag?
Ellers er muligheten for at dette går i glemmeboka ganske så stor...
Ellers er muligheten for at dette går i glemmeboka ganske så stor...
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Hehe, ja jeg tenker det samme, jeg er forferdelig glemsk.. Og jeg ser egentli ikke annet en House på Nrk... Men har du ikke huskelapp på tlf din???
Antall ord: 28
Klem Torill =o)

Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Det har jeg vel...Skarabè skrev:Hehe, ja jeg tenker det samme, jeg er forferdelig glemsk.. Og jeg ser egentli ikke annet en House på Nrk... Men har du ikke huskelapp på tlf din???

Takk...

Antall ord: 35
Hide post links |
Jeg snakket forresten med ei vennine som har vært på foredrag om kornsirkler. Det var nå nettopp, og de var fra NRK. De behandlet temaet på en positiv måte, og spurte forsiktig hva folk trodde at noen av sirklene var.. De hellte mot teorien om at det er de besøkende som har laget noen av korn sirklene.
Det skal bli spennende å se hvordan NRK viser dette. Kl 7 Søndag. ! Det skal jeg se
Det skal bli spennende å se hvordan NRK viser dette. Kl 7 Søndag. ! Det skal jeg se

Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Det må jeg også prøve å få med meg, takk for opplysningen 

Antall ord: 12
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Hmm. Dette var spennende, jeg snakket nettopp med `en ti angående NRKl - Han hadde vært nede i England sammen med NRK. Så jeg tror dette kan bli positivt Vinklet.Diffusa skrev:Det må jeg også prøve å få med meg, takk for opplysningen
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- Standard bruker
- 18
Håper det er verdt å se jaKB skrev:Hmm. Dette var spennende, jeg snakket nettopp med `en ti angående NRKl - Han hadde vært nede i England sammen med NRK. Så jeg tror dette kan bli positivt Vinklet.Diffusa skrev:Det må jeg også prøve å få med meg, takk for opplysningen

Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Positivt vinklet, hva mener man med det? At det er aliens som har lagd disse?
Antall ord: 15
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Både mikrofon og kamera virket inne i sirkelen gitt, wow.
Og han som hadde forsket i 20 år, måtte ta med i betraktningen at han kunne være gal.

Og han som hadde forsket i 20 år, måtte ta med i betraktningen at han kunne være gal.

Antall ord: 31
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
Uff.. For et sensust appart dette skulle gå igjennom før det ble presset ut til norske seere.
Jeg var veldig spent på denne rappotasjen. Etter sist dokumentar på NRK : "seeing is believing så fikk jeg en mistanke om at kanskje Nrk gikk aktiv inn for å debunke temaet. Ettersom dokumentaren av den noskre jenning har fått stor kritikk for å Vinkle ufo fenomenet til en ganske useriøs sak. Hvor han begynnte bra, men avslutter dokumentaren med noe søl. Altså mikser det som er troverdig med det som er utroverdig, og folk husker det som ble presentert sist.
Etter et` til klipp fra nrk, med en like dårlig rappotasje, så blir debunking mistanken bare forsterket.
Jenning f.eks fikk et drøss av gode bevis og troverdige vitner til dokumentaren sin "seeing is believing" de mest troverdig ganske slavisk ikke tatt med.
Jeg var veldig spent på denne rappotasjen. Etter sist dokumentar på NRK : "seeing is believing så fikk jeg en mistanke om at kanskje Nrk gikk aktiv inn for å debunke temaet. Ettersom dokumentaren av den noskre jenning har fått stor kritikk for å Vinkle ufo fenomenet til en ganske useriøs sak. Hvor han begynnte bra, men avslutter dokumentaren med noe søl. Altså mikser det som er troverdig med det som er utroverdig, og folk husker det som ble presentert sist.
Etter et` til klipp fra nrk, med en like dårlig rappotasje, så blir debunking mistanken bare forsterket.
Jenning f.eks fikk et drøss av gode bevis og troverdige vitner til dokumentaren sin "seeing is believing" de mest troverdig ganske slavisk ikke tatt med.
Antall ord: 144
Hide post links |