Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEn i familien

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Nyseriii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mar 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg

En i familien

Innlegg av Nyseriii »

For noen år siden så hadde jeg en oppleves som jeg aldri vil glemme.
Samboeren min hadde en i familien som ble meldt savnet, vi lete etter henne i 3 mnd. Men så var det noen som gikk tur å de fant henne.

Mens vi søkte etter henne. Så var det to netter på rad hvor jeg lå i sengen å sov.
Da var det noen som prøvde å vekke meg,trodde det var dattern min. Å jeg sa gå å legge deg igjen.
Men det ga seg jo ikke å jeg ble små sur og sa det strengere, men da var det noen som ristet meg hardt å sa nå må du våkne.

Det som ble sagt var at:" Nå må dere finne meg lei av å ligge her og ikke få hvile ifred og vil ha et sted dere kan komme å sørge over meg.Skulle jo bare bare prøve å se åssen det var, men klarte det. Å det var ikke menigen" :mozilla_cry:

Brå våkna og så meg rundt og så en skygge borte ved døra . Vekkte samboern min å spurte ser du noen her der borte ved døra. Han så noe han også å merket at det var et eller annet i romme. Jeg var likblek som om jeg hadde sett et gjenferd sa han. Sov ikke noe særlig godt på 1 uke etter det, for jeg følte at det var noe der.

Det var ekkelt der og da, men på etter tid er jeg glad hun henvende seg til meg:mozilla_smile: [/u]
Antall ord: 254
gyda

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Jeg tror det er sånn, at når et menneske går bort, så tar det hvertfall tre dager, før de går videre. Og dette er en periode, hvor de tar farvel og opplever andre ta farvel.
Kan godt forstå hennes ønske å bli funnet. Så det var godt at hun fikk tak på deg. Hun kom seg jo ikke videre, uten å bli funnet først.
Antall ord: 68
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tania
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jul 2008 03:46
16

Innlegg av tania »

hei. det re veldig normal at kjelen kommer hjem og sier ting. vertfall vis hun ikke klarer vile i fred. det er ikke noke å være redd får hun vile bare sikker at noen kunne finne henne og at hun endelig skulle vile i fred. jeg skal si du er veldig heldig som får opleve det, det er ikke mange som har gjort ganske kjelden. men ka sjede etter på da ?? stopet det ??
fant dere hun??
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nyseriii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mar 2008 11:43
16

En i familien

Innlegg av Nyseriii »

Var en ekkel følese, men på etter tid så er jeg glad for det. Har ikke følt henne mer etter det,så da har hun fått fred. Hun fortjener det :mozilla_smile:
Antall ord: 35
gyda

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links